-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (технічне обслуговування та поточний ремонт автомобілів екстреної медичної допомоги : Peugeot Boxer, Citroen Jumper, Renault Master, JAC, Volkswagen Crafter, Toyota Hiace)
Завершена
3 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 32 000.00 UAH
Номер:
c25edda6100246fdbbe2dff11c45fcff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-15-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.02.2022 00:00
Період моніторингу:
15.02.2022 17:26 - 11.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.02.2022 57
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 14.02.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 14.02.2022 №57
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
63 UA-2021-10-04-004899-a 04.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31.03.2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП Сумської обласної ради «Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів.
Період усунення порушень:
01.04.2022 22:05 - 07.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.04.2022 22:05
Запити/Пояснення
Номер:
59a6ee5e4e074b79b90d8652a65ea15c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.02.2022 09:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2022 00:00
Опис:
Керівнику КНП Сумської обласної ради «Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф»
Сергію БУТЕНКУ
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (технічне обслуговування та поточний ремонт автомобілів екстреної медичної допомоги : Peugeot Boxer, Citroen Jumper, Renault Master, JAC, Volkswagen Crafter, Toyota Hiace)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-04-004899-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Номер:
66045021823748d3b7861230206d8f41
Назва:
Надання пояснень по запиту
Дата опублікування:
21.02.2022 16:55
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (далі – Замовник), на отриманий запит в межах проведення моніторингу (ID моніторингу UA-M-2022-02-15-000037) надає наступні пояснення.
З метою виконання завдань покладених на Замовника було оголошено відкриті торги на закупівлю за кодом ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги технічного обслуговування та поточного ремонту автомобілів екстреної медичної допомоги: Peugeot Boxer, Citroen Jumper, Renault Master, JAC, Volkswagen Crafter, Toyota Hiace).
Розмір очікуваної вартості закупівлі визначено відповідно до Наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та Листа Мінекономіки № 3304-04/13647-06 від 01.04.2019.
Крім того, ураховуючи складність предмета закупівлі та керуючись частиною 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою дотримання принципів здійснення закупівель, зокрема максимальної економії та ефективності, отримання інформації щодо цінового діапазону за предметом закупівлі для оптимального визначення очікуваної вартості закупівлі та подальшого ефективного планування, успішного проведення процедури закупівлі, Замовник провів попередні ринкові консультації за предметом закупівлі шляхом направлення листів потенційним учасникам.
Таким чином для визначення обґрунтованої очікуваної вартості процедури закупівлі було використано наступні інструменти дослідження:
– опрацювання та аналіз комерційних пропозицій від потенційних учасників, отриманих у відповідь на запрошення до участі у попередніх ринкових консультаціях;
– моніторинг тендерних пропозицій учасників, поданих для участі у аналогічних публічних закупівлях в електронній системі закупівель Prozorro.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до виробничих потреб Замовника.
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зобов’язує оприлюднювати обґрунтування таких суб’єктів управління та господарювання: головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Замовник не має статусу бюджетної установи, тому не може бути головним розпорядником бюджетних коштів, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та не належить до суб’єктів господарювання державного сектору економіки, отже не розміщував обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, оскільки законодавчо визначені підстави для здійснення вище перелічених заходів відсутні.