• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду за адресою вул.Л.Українки - вул.Кл.Савури, 2 в м.Тернополі

Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, м.Тернопіль, вул. Коперника,1, підприємства, установи, організації, зазначені в пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,«Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»

Завершена

2 364 486.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 822.43 UAH
Номер: 1e2795b2f860468faddc77ca6f1e9a1f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-26-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.07.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 26.07.2022 13:21 - 17.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.07.2022 № 9-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 03 червня 2022 року № 003100-18/3932-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 26.07.2022 № 9-З Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-04-009591-b, 04.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 47) 263-16-14, tkachenko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання укладення договору про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення договору у відповідність до норм Цивільного та Господарського кодексів України (оприлюднити додатки до договору про закупівлю від 06.12.2021 № 1229, що місять обсяги робіт), надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 04 жовтня 2021 року № 228 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АВАКС ПРОФ»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.10.2021 № 249; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Данилюк Ольги Ігорівни (далі – ФОП Данилюк Ольга Ігорівна); вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ФОП Данилюк Ольгою Ігорівною у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією; документи, подані ФОП Данилюк Ольгою Ігорівною протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані нею у своїй тендерній пропозиції; пояснення Замовника, отримане 04.08.2022 в електронній системі закупівель; протокол засідання тендерного комітету від 28.10.2021 № 252; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ФОП Данилюк Ольгою Ігорівною відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір від 06.12.2021 № 1229; звіт про результати проведення закупівлі; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; додаток № 4 від 14.12.2021 до договору № 1229 від 06.12.2021. Аналізом питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено, що договір від 06.12.2021 № 1229, укладений з переможцем процедури закупівлі ФОП Данилюк Ольгою Ігорівною, не містить обсяги робіт, що передбачені тендерною документацією (додаток № 1 «Технічна специфікація») та підлягають виконанню. Згідно з розділом ХІІІ цього договору невід’ємною частиною цього договору є: 1. «Договірна ціна», 2. «План фінансування», 3. «Календарний графік виконання робіт по об’єкту». На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про надання пояснень від 01.08.2022 Замовник надав відповідь: «Обсяги робіт зазначені в договірній ціні до договору». Договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Додаток 1 «Договірна ціна» до договору від 06.12.2021 № 1229 містить найменування витрат, а не обсяги робіт. Згідно із частиною першою статті 837 Цивільного кодексу України договір від 06.12.2021 № 1229 є договором підряду, оскільки одна сторона (підрядник – ФОП Данилюк Ольга Ігорівна) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу (капітальний ремонт міжбудинкового проїзду за адресою: вул. Л.Українки - вул. Кл. Савури, 2 в м. Тернополі) за завданням другої сторони (замовника – Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради), а замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу. Статтею 318 Господарського кодексу України передбачено, що договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об’єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов’язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об’єкта (робіт); порядок матеріально-технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об’єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору. Відповідно до пункту 7 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 (далі – Загальні умови), умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника. Відповідно до пункту 15 Загальних умов у договорі підряду сторони зобов'язані визначити найменування об'єкта будівництва та його місцезнаходження, основні параметри (потужність, площа, об'єм тощо), склад та обсяги робіт, які передбачені проектною документацією та підлягають виконанню підрядником, інші показники, що характеризують предмет договору. Типовий договір підряду в капітальному будівництві, затверджено наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 27.10.2005 № 3 (далі – Типовий договір підряду), та відповідно до пункту 3 Типового договору підряду склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначені проектною документацією, яка є невід'ємною частиною договору. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Відповідно до вимог частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї сторони має бути досягнуто згоди. Також, за нормою статті 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. З огляду на вищевикладене, Замовником порушено вимоги частини першої статті 41 Закону та процедуру закупівлі проведено з недотриманням принципів, визначених частиною першою статті 5 Закону.
Період усунення порушень: 12.08.2022 10:26 - 27.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 12.08.2022 10:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: При перевірці учасника надано технічна специфікація та локальні кошториси в яких зазначені обсяги виконання робіт які відповідають умовам тендерної документації. Договірна ціна розрахована згідно п.6.2. та 6.3 правил визначення будівництва ДСТУ Б Д.1.1 – 1:2013 про що, учасник в свої тендерній пропозиції надав гарантійний лист, що договірна ціна розрахована згідно ДСТУ Б Д.1.1 – 1:2013, ДСТУ Н. Б Д.1.1 – 2:2013, ДСТУ Н. Б Д.1.1 – 3:2013, ДСТУ Н. Б Д.1.1 – 4:2013. Додатково інформуємо, що з метою забезпечення дотримання законодавства у сфері закупівель Ваші рекомендації взяті до уваги та будуть враховані у подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 19.08.2022 15:16

Запити/Пояснення