• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

природний газ

Торги відмінено

3 936 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 675.00 UAH
Номер: 8582207dd635439b82c93bcb5d25b2c7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-30-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.11.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 30.11.2021 13:28 - 22.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.11.2021 № 754 Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30 листопада 2021 року № 754 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2021-10-04-002222-с від 04.10.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог пункту другого частини другої статті 4 Закону. За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 17, пункту 16 частини другої статті 22 Закону, Наказу №710. За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини десятої статті 29 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Буковинського державного медичного університету (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-10-04-001754-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 04.10.2021, із змінами від 11.10.2021 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій про лотах №1 та №3; протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.10.2021 по лотах №1 та №3; протоколи засідання тендерного комітету від 01.11.2021 по лотах №1 та №3, від 29.11.2021 по лотах №1, №2 і №3. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель встановлено, що у річному плані закупівель Замовника на 2021 рік (UA-P-2021-10-04-001754-c) відсутні відомості щодо поділу на лоти, в той час як згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів закупівля здійснюється за трьома лотами. Так, у річному плані закупівель Замовник не зазначив стосовно кожного лота назву предмета закупівлі та код за Єдиним закупівельним словником, чим порушив вимоги пункту другого частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником в пункті 1 Розділу ІІІ тендерної документації, не відповідає Переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Наказ №710). У Додатку 3 до тендерної документації Замовник зазначив, що для підтвердження відсутності підстав передбачених пунктом дев’ятим частини першої статті 17 Закону переможець повинен надати довідку з зазначенням відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи-учасника, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 17 Закону, оскільки така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому, надання документального підтвердження такої інформації переможцем не передбачено частинами третьою та шостою статті 17 Закону. На порушення вимог пункту 16 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації Замовник не зазначив умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, яке вимагає надати переможцем відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації. Також, моніторингом встановлено розбіжності в інформації щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів такий строк визначений 21 жовтня 2021 року, а у пункті 1 розділу IV тендерної документації – 20 жовтня 2021 року. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону Замовник в електронній системі закупівель разом із змінами до тендерної документації не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Так, моніторингом встановлено, що по лотах № 1 та № 3 відповідно до протоколів засідання тендерного комітету від 01.11.2021 Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» (далі – ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД») на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції (тобто до 19.11.2021). Однак, після 19.11.2021 та станом на дату початку моніторингу (30.11.2021 – двадцять сьомий робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції) в електронній системі закупівель Замовник не оприлюднив інформацію про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД або прийняте рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю, чим не дотримав строків розгляду тендерної пропозиції, визначених частиною десятою статті 29 Закону. Під час моніторингу Замовник 30.11.2021 відмінив дану процедуру закупівлі, чим усунув виявлене порушення.
Період усунення порушень: 06.12.2021 14:15 - 21.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 06.12.2021 14:15