-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт мосту на км 166+562 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-20 Слов'янськ - Донецьк - Маріуполь, Донецька область
Завершена
533 639 291.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 700 000.00 UAH
Номер:
27c808b7093e4ee481c43302a37b5094
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-12-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.10.2023 00:00
Період моніторингу:
13.10.2023 10:00 - 03.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.10.2023 № 35-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 12.10.2023
№ 35-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ UA-2021-10-04-006435-b 04.10.2021 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства під час укладання договору та внесення змін до нього, установлено не приведення умов договору до пункту 5.31 розділу V Настанови.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Cхідний офіс Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), дотримання законодавства при розміщенні замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план СЛУЖБИ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету №529 від «04» жовтня 2021, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТРАНСМІСТ» (далі – ТОВ «УКРТРАНСМІСТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» (далі – ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112»), вимоги Замовника про усунення невідповідностей, реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол засiдання тендерного комітету від 29.11.2021 №587, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 17.12.2021 № 2-115 суму 527 894 000,00 грн з ПДВ, додаткові угоди до договору: від 22.12.2021, від 11.02.2022, від 06.04.2022, від 29.07.2022, від 17.08.2022, від 23.05.2023, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 26.10.2023.
Моніторингом питання дотримання Замовником законодавства в частині розгляду тендерних пропозицій, встановлено, наступне: пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до Учасників та вимоги, встановлені статтею 16 Закону «Про публічні закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що для участі у тендерній процедурі Учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям, зокрема: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Інформація надається Учасником за встановленою формою та з підтверджуючими документами, згідно Таблиці №4 Додатку №4. Умовами Додатку №4 Таблиця №4 «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» тендерної документації Замовника містить вимоги: на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копій трудових книжок (заповнені сторінки), або копії наказів про призначення на посаду, або наказу про сумісництво (за наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю, або інші документи, передбачені законодавством України, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
На виконання вищевказаних вимог учасник ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» надав «Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» від 01.11.2021 № 9, в якій в тому числі в пункті 122 таблиці зазначив працівника Ярошенко Василь Павлович. Однак, на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника зазначеного працівник, яка міститься в довідці, учасником не надано у складі тендерної пропозиції копії трудової книжки або іншого документу, що не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», чим порушено вимоги пункту 5 розділу ІІІ та Додатку № 4 тендерної документації, та
Поряд з цим, згідно п. 5 «Кваліфікаційні критерії до Учасників та вимоги, встановлені статтею 16 Закону «Про публічні закупівлі»» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, Для участі у тендерній процедурі Учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям, зокрема: наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці №1 додатку №4 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Умовами Таблиці №1 Додатку №4 тендерної документації замовника зазначено, що до документів, копії яких надаються учасником, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) техніки, відносяться: свідоцтво про реєстрацію техніки або інший документ, який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації, завірені належним чином власником; договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки та інші правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо техніка належить учаснику не на праві власності), завірені належним чином учасником; акт приймання-передачі техніки або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або чинним законодавством України, що підтверджують передачу учаснику техніки, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки, завірені належним чином учасником; документ, копія якого належним чином завірена власником техніки, що підтверджує його право власності на техніку, у разі якщо учасником отримано зазначену техніку за договором суборенди, сублізингу або іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки; договори суборенди, сублізингу техніки або інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником техніки, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування для виконання відповідних робіт, завірені належним чином.
На виконання вищевказаних умов учасником ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» в складі своєї пропозиції надана «Інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» від 02.11.2021 №2791 (Таблиця№1), в якій у п.8 зазначено Автокран 10-20т-С/МАЗ 5334/КС 3577 1986 р.в., правовий статус набуття – володіння.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника не надано документів, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) техніки, зазначеної в пункті 8 таблиці №1, що не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій», чим порушено вимоги пункту 5 розділу ІІІ та Додатку № 4 тендерної документації Замовника.
Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника передбачено, що всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Учасник, в порядку передбаченому для процедури електронних закупівель, забезпечує наявність документів, передбачених цією документацією. У разі недотримання даної вимоги, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника.
Відповідно до пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі, якщо Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
Відповідно до абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає: кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Натомість, Замовником встановлено до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. При цьому моніторингом встановлено, що Замовник установив учаснику ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» вимогу про усунення невідповідностей, шляхом завантаження підтверджуючих документів на працівника, зазначеного в пункті 122 таблиці «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт», згідно Додатку №4 тендерної документації, а також установив учаснику ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» вимогу про усунення невідповідностей шляхом завантаження документу, підтверджуючого приналежність техніки Автокрана 10-20т-С/МАЗ 5334/КС 3577 1986 р.в., які на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій були відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» та учасника ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112», чим порушено вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник розміщує в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у разі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Отже, Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за відсутності підстав, передбачених частиною шістнадцятою статті 29 Закону та на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКРТРАНСМІСТ», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам пункту 5 розділу ІІІ, Додатку № 4 тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Моніторингом питання дотримання законодавства під час укладання договору та внесення до нього змін, встановлено:
Відповідно до Додатку № 8 «Розрахунок ціни тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, встановлено що Ціна тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013, СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Автомобільні доріги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту», ГБН Г.1-182:2011, та інших будівельних норм та стандартів України, технологія, склад, робіт та перелік матеріально – технічних ресурсів, які наведені в зазначених СОУ або галузевих кошторисних нормах, аналогічні умовам виконання робіт, що плануються здійснювати на об’єкті.
Вартість робіт по об’єкту визначається на підставі динамічної договірної ціни. Ціна пропозиції розраховується за весь обсяг запропонованих робіт відповідно до відомості обсягів робіт на закупівлю.
До ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень, зокрема Кошти на покриття ризику у розмірі - 1,5 %.
Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - наказ № 281) визнано такими, що втратили чинність державні стандарти України, зокрема ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості». Відповідно до пункту 5.31 розділу V Кошторисних норми України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова, КНУ; набрання чинності 08.11.2021) визначено, що кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) за динамічної договірної ціни не враховуються.
На запит Держаудитслужби від 23.10.2023 про надання пояснень зокрема, щодо обґрунтування включення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт під час укладання договору та не приведення в подальшому умов договору до вимог Настанови, Замовник 26.10.2023 зазначив, що «проектна документації по об’єкту капітального ремонту розроблена до введення в дію кошторисних норм України затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Згідно листа-роз’яснення Мінрегіону від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 «Про введення в дію кошторисних норм України» (http://online.budstandart.com/ua) зазначені кошторисні норми мають застосовуватися для визначення вартості будівництва та вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво з 08.11.2021, тобто з дати набрання ними чинності. Кошторисна частина проектної документації, розроблена та затверджена у встановленому порядку до 08.11.2021, у зв’язку з набранням чинності Настановами не потребує перегляду та може використовуватися для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі».
Відповідно до пункту 6 Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847(далі – Порядок №162), який набрав чинності 01.10.2021 вартість будівництва визначається:
на стадії проектування у складі кошторисної частини проектної документації;
на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель (договірної ціни, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною);
на стадії проведення взаєморозрахунків - шляхом уточнення окремих вартісних показників, визначених на попередніх стадіях, залежно від виду договірної ціни та в порядку, обумовленому в договорі підряду.
За пунктом 7 Порядку №162 кошторисна вартість об’єктів будівництва, що визначається на стадії проектування, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Згідно листа-роз’яснення Мінрегіону від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 «Про введення в дію кошторисних норм України», на який посилається Замовник в своїх поясненнях: при укладенні договору про закупівлю після 08.11.2021 договірна ціна переможця має бути розрахована відповідно до умов, встановлених замовником під час проведення закупівлі. В подальшому, за необхідності, здійснюється внесення змін до умов укладеного договору в частині порядку формування договірної ціни згідно з Настановами. Перерахування договірної ціни відповідно до Настанов здійснюється за згодою сторін, коли таке перерахування передбачено умовами укладеного договору.
В свою чергу умовами проекту договору, який є Додатком до тендерної документації, умовами пункту 12.7 Договору про закупівлю № 2-115, укладеного Замовником 17.12.2021 (тобто, після 08.11.2021) передбачено, що взаєморозрахунки за виконані роботи здійснюються за правилами, визначеними для динамічної договірної ціни відповідно до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень до них.
За нормами частини 4 статті 41 Закону (в редакції, що діяла на момент проведення процедури) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Відповідно до пункту 5 частини 5 статті 41 істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім визначених випадків, в тому числі - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг),
Відповідно до пунктів 1 та 2 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», які затверджені постановою Кабінету міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі - Постанова № 668) визначено, що ці загальні умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників). Відповідно до абзацу 4 пункту 21 Постанови № 668 у разі, коли роботи (будівництво об'єкта) фінансуються із залученням державних коштів, договірна ціна визначається відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві.
При цьому, абзацем 2 пункту 1.1 розділу І Настанови зазначено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Таким чином, внаслідок встановлення Замовником у Додатку № 8 тендерної документації вимоги щодо включення у ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі коштів на покриття ризику у розмірі 6 023 282,83 грн. без ПДВ, учасником ТОВ «УКРТРАНСМІСТ» в складі ціни тендерної пропозиції, при динамічній договірній ціні, враховано кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються в сумі 6 023 282,83 грн. без ПДВ у т.ч. (будівельних робіт – 5962057,98 грн; інших витрат – 61225,85 грн.).
Згідно пункту 2 статті 5 Закону зазначено, що закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Отже Замовником, не використано можливість приведення договору до вимог діючого Законодавства, шляхом внесення змін в частині порядку формування договірної ціни згідно з Настановою, та не приведено умови договору № № 2-115 у відповідність до п 5.31 розділу V Кошторисних норми України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Період усунення порушень:
07.11.2023 17:18 - 22.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.11.2023 17:18
Оскарження висновку в суді
Опис:
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ №01.3-1042 ВІД 21.11.2023
Дата публікації:
22.11.2023 14:04
Дата відкриття провадження:
14.12.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
200/6773/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Донецькій області надає аргументовані заперечення до висновку по процедурі закупівлі за № оголошення UA-2021-10-04-006435-b на закупівлю робіт «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт мосту на км 166+562 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-20 Слов'янськ - Донецьк - Маріуполь, Донецька область» (45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів).
Дата публікації звіту:
14.11.2023 15:20
Запити/Пояснення
Номер:
a56b3b806ffe43249571c0e8c4495b69
Назва:
Питання для пояснень
Дата опублікування:
23.10.2023 14:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання робіт за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт мосту на км 166+562 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-20 Слов'янськ - Донецьк - Маріуполь, Донецька область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-04-006435-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Обґрунтуйте включення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт під час укладання договору та не приведення в подальшому умов договору до вимог Кошторисних норм України у будівництві затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281 (Настанова з визначення вартості будівництва)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
65a59c60242a4843be953885b248ee71
Назва:
Пояснення Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Донецькій області
Дата опублікування:
26.10.2023 12:49
Опис:
1. Закупівля «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт мосту на км 166+562 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-20 Слов'янськ - Донецьк - Маріуполь, Донецька область», була оголошена 04.10.2021 на підставі проектної документації, розробленої на замовлення Служби автомобільних доріг у Донецький області Товариством з додатковою відповідальністю «Інститут Дніпродіпротранс».
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до проектної документації яка була розглянута Дніпровською філією державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ», що підтверджена позитивним експертним звітом №552/е/21 від 31.05.2021 та затверджена в установленому порядку наказом Державного агентства автомобільних доріг України від 29.06.2021 №286.
Загальна кошторисна вартість проекту складає 559 257 276,00 грн.
Очікувана вартість визначена на підставі кошторисної вартості об’єкта за зведеним кошторисним розрахунком за виключенням робіт та витрат, що не відносяться до діяльності підрядника робіт при реалізації проекту.
Очікувана вартість закупівлі: 533 639 291,00 грн.
Додатки: наказ від 29.06.2021 №286. (2 аркуша).
- експертний звіт №552/е/21 від 31.05.2021 (24 аркуша).
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єктів будівництва (4 аркуша).
05.10.2021 на веб-сайту dn.ukravtodor.gov.ua Служби автомобільних доріг у Донецькій області, було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 24 лютого 2022 року офіційний сайт Державного агентства автомобільних доріг України, у тому числі Служби автомобільних доріг у Донецькій області піддався хакерській атаці. Інформація за 2020-2022 р.р. не збереглась. Тривають відновлювальні роботи.
Додаток: Інформація що була розміщена на сайті (4 аркушіва).
2. Проектна документації по об’єкту капітального ремонту розроблена до введення в дію кошторисних норм України затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Згідно листа-роз’яснення Мінрегіону від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 «Про введення в дію кошторисних норм України» (http://online.budstandart.com/ua) зазначені кошторисні норми мають застосовуватися для визначення вартості будівництва та вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво з 08.11.2021, тобто з дати набрання ними чинності.
Кошторисна частина проектної документації, розроблена та затверджена у встановленому порядку до 08.11.2021, у зв’язку з набранням чинності Настановами не потребує перегляду та може використовуватися для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.