-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Ізолятори
Ізолятори
Завершена
835 320.48
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 177.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 177.00 UAH
Номер:
250ffcfd2db040528c846354b8da9093
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-22-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2022 00:00
Період моніторингу:
22.11.2022 15:46 - 14.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.11.2022 № 344
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.11.2022 № 344.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-10-04-002304-a, 04.10.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022 .
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.
За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, допущення їх до аукціону та визначення переможця тендеру, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082 при розміщенні інформації про закупівлі, вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, та пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, допущення їх до аукціону та визначення переможця, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Придніпровська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-10-04-001674-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «КАБРІОЛЬ ЛТД» та ТОВ «НЕК НПО ІЗОЛЯТОР», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «КАБРІОЛЬ ЛТД» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.11.2021 №25112114026597; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір, опубліковані переможцем тендеру документи після аукціону; договір поставки від 13.12.2021 №ПР/НХ-21772/НЮ, звіт про виконання договору про закупівлю від 08.12.2022; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Слід зазначити, що у пункті 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» установлено випадки обов’язкового використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток, серед яких: підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону.
Водночас, перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля в електронній системі закупівель та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, тендерна документація, повідомлення про намір укласти договір, тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис посадової особи Замовника (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.
Відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Проведеним моніторингом виявлено, що Замовником у тендерній документації (частина 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») встановлено вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції (25 000 грн, вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія).
За нормою частини першої статті 25 Закону до умов надання забезпечення тендерної пропозиції віднесено, зокрема, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
З врахуванням норм пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082 та пункту 21 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №166, у разі технічної неможливості заповнити електронне поле щодо оприлюднення інформації, передбаченої Законом, Замовник мав можливість завантажити окремо документ, доступний для друку, із зазначенням всієї необхідної інформації.
Однак, на порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону оприлюднене Замовником оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №710).
Моніторингом встановлено, що у частині 2 розділу «Розгляд та Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а також наведено перелік (опис) формальних (несуттєвих) помилок, що відповідає переліку, затвердженому Наказом Мінекономрозвитку №710.
Проте, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
09.12.2022 14:02 - 24.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2022 14:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАХІДНИЙ ОФІС
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Стосовно процедури закупівлі UA-2021-10-04-002304-a ДК 021-2015 – 4110000-4 «Конструкційні матеріали» (Ізолятори) (далі – ЗАКУПІВЛЯ) повідомляю таке.
1. Щодо порушення пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, а саме: замість кваліфікованого електронного підпису на захищеному носії використано удосконалений електронний підпис на незахищеному носії.
Згідно пп. 23 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» надано визначення кваліфікованого електронного підпису (далі за текстом КЕП), а саме – КЕП це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 передбачена умова накладання кваліфікованого електронного підпису посадової особи, при цьому положення п.1 Постанови КМУ від 03 березня 2020р. №193 регламентують, що експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України Про електронні довірчі послуги щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року.
Підпунктом 1 п. 3 Постанови КМУ від 03 березня 2020 року за №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів»( далі – Постанова) встановлено, що удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім:
1) використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток для реалізації органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб`єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов`язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону:
2) використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом;
3) застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів);
4) використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об`єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов`язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем;
5) вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом.
Підпунктом 3 п. З вищезазначеної Постанови зазначено, що результати надання електронних довірчих послуг, пов`язаних із створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, визнаються органами державної влади, органами місцевого самоврядування, а також іншими особами, які надають електронні публічні (зокрема адміністративні) послуги, та користувачами електронних довірчих послуг.
Тобто, Замовники можуть використовувати удосконалені електроні підписи для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток.
Таким чином враховуючи вищенаведене, Замовником норми Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 із змінами) та пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, не порушені.
2. Відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Водночас, відповідно до Статті 25. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції Закону
«1. Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»
Згідно з Оголошенням про проведення відкритих торгів, що міститься в тендерній документації, а саме:
п.15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції – 25 000,00 грн.
п.16. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати) – електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Крім того, у розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині 2 Забезпечення тендерної пропозиції і частині 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» зазначена вся необхідна інформація на виконання вимог ч.1 ст.25 Закону.
Таким чином, вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону та вимоги ч.1 ст.25 Закону жодним чином не порушено.
3. Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону «у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710( далі – Перелік). В частині 2 розділу «Розгляд та Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що «формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції», а також наведено перелік (опис) формальних (несуттєвих) помилок, що відповідає переліку, затвердженому Наказом Мінекономрозвитку №710( далі – Наказ № 710). Принагідно слід зазначити, що Наказ № 710 не містить конкретних прикладів формальних помилок, тобто варіацій, назв і форм документів, назви яких можуть бути написані неправильно чи не з тієї літери, чи які сторінки яких документів можуть бути незавіреними, тощо, а визначає орієнтир. При цьому, за роз’ясненнями Мінекономрозвитку ( за посиланням https://www.me.gov.ua/inforez/Details?lang=ukUA&isSpecial=True&id=0588eda2-8315-4015-a6f0-0abef67c1dc9), замовник в тендерній документації зазначає опис формальних помилок, керуючись Переліком. При цьому віднесення помилок, допущених учасниками в тендерних пропозиціях до формальних (несуттєвих), здійснюється замовником самостійно та відповідно до Переліку. Водночас, незазначення у тендерній документації прикладів( типових помилок) не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення, не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, а отже, не порушує принципів здійснення публічних закупівель.
Уповноважена особа Євген КРУТЬ
Дата публікації звіту:
13.12.2022 09:30
Запити/Пояснення
Номер:
199f961085024a9a83caa53e48eba0f0
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
24.11.2022 15:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-04-002304-a, яка проводилась Регіональною філією «Придніпровська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
09fb43d4342c453596781143c6b12a23
Назва:
Стосовно процедури закупівлі UA-2021-10-04-002304-a ДК 021-2015 – 4110000-4 «Конструкційні матеріали» (Ізолятори)
Дата опублікування:
05.12.2022 11:48
Опис:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Стосовно процедури закупівлі UA-2021-10-04-002304-a ДК 021-2015 – 4110000-4 «Конструкційні матеріали» (Ізолятори)повідомляю таке.
Технічні та якісні характеристики предмета ЗАКУПІВЛІ, а саме ізоляторів формувались відповідно до «Інструкції з технічного обслуговування і ремонту пристроїв електропостачання систем сигналізації, централізації та блокування (СЦБ)» ЦЕ-0023, затвердженої наказом Укрзалізниці від 09.02.2012 за № 048-Ц, ізолятори забезпечують утримання в справному стані ліній автоблокування і поздовжнього електропостачання, підстанцій, що безпосередньо впливає на безпеки руху поїздів.
Очікувана вартість закупівлі визначена за результатами маркетингових досліджень ринку на підставі наданих комерційних пропозицій, а також за вартісними показниками останньої закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному сайті Регіональної філія «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» за посиланням https://dp.uz.gov.ua/ukr/obgrunt_zak_2021.
Через значні перебої з електропостачанням, повідомлення про початок проведення моніторінгу було отримане з запізненням, в зв’язку з чим пояснення було надано з порушенням термінів встановлених Законом України «Про публічні закупівлі». Прошу врахувати це пояснення при формуванні остаточних висновків моніторінгу.
Уповноважена особа регіональної
філії «Придніпровська залізниця»
АТ «Укрзалізниця», відповідальна
за організацію та проведення процедур
закупівель товарів за напрямом
фінансування «матеріально-технічні ресурси»,
а саме: «запасні частини», «обладнання» Євген КРУТЬ
Номер:
ebe9f5824c4c4141b545177a2646124a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.12.2022 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2021-10-04-002304-a, яка проводилась Регіональною філією «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за умовами пункту 14.1 укладеного з ТОВ «НЕК НПО ІЗОЛЯТОР» договору №ПР/НХ-21772/НЮ від 13.12.2021 (далі – Договір №ПР/НХ-21772/НЮ) термін дії договору – з моменту його підписання сторонами і до 31.12.2021 року.
За умовами пункту 4.3 Договору №ПР/НХ-21772/НЮ поставка товару проводиться партіями протягом строку дії договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки покупця, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності покупця до приймання товару.
Крім того, відповідно до пункту 6.4 Договору №ПР/НХ-21772/НЮ покупець здійснює оплату за поставлений товар по факту постачання товару на підставі підписаних актів приймання-передачі товару на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Якщо постачальник не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову/і накладну/і, незалежно від причин такої не реєстрації, несвоєчасної реєстрації чи реєстрації податкової/их накладної/их з помилками, строк оплати за отримані покупцем товари починає свій перебіг з дня реєстрації постачальником податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстрації коректної податкової/их накладної/их.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів) з наступних питань:
1. Чи виконані сторонами договірні зобов’язання за Договором №ПР/НХ-21772/НЮ та в яких обсягах (щодо постачання товару та його оплати) ?
2. Надати до моніторингу відповідні підтверджуючі документи (рахунки, акти приймання-передачі, накладні, платіжні доручення тощо) щодо обсягів отриманого та оплаченого Замовником товару за Договором №ПР/НХ-21772/НЮ.
3. Чи продовжувався сторонами строк дії Договору №ПР/НХ-21772/НЮ ?
4. У разі виконання сторонами Договору №ПР/НХ-21772/НЮ договірних зобов’язань - пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю по процедурі закупівлі UA-2021-10-04-002304-a.
Відповідно до умов пункту 2.3 Договору №ПР/НХ-21772/НЮ підтвердженням якості товару з боку постачальника є наступні документи: декларація постачальника про відповідність №138, декларація постачальника про відповідність №139 та паспорти, які надаються постачальником товару покупцю при укладенні договору та при постачанні товару на склад з кожною партією.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів) з наступних питань:
5. Надати до моніторингу документи, надані постачальником на виконання умов пункту 2.3 Договору №ПР/НХ-21772/НЮ.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
655e5a2dac1443f283c9a6cc43fd9b8d
Назва:
Стосовно процедури закупівлі UA-2021-10-04-002304-a ДК 021-2015 – 4110000-4 «Конструкційні матеріали» (Ізолятори)
Дата опублікування:
08.12.2022 08:47
Опис:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Стосовно процедури закупівлі UA-2021-10-04-002304-a ДК 021-2015 – 4110000-4 «Конструкційні матеріали» (Ізолятори)повідомляю таке.
1. Повне виконання договору від 13.12.2021№ПР/НХ-21772/НЮ відбулось 23.11.2022, після факту повної оплати за поставлений товар.
2. Договір від 13.12.2021 №ПР/НХ-21772/НЮ не подовжувався.
3. Враховуючи дату остаточної оплати 23.11.2022, публікація звіту 08.12.2022 не порушує терміни подачі звіту про виконання договору встановлені ст.10 Закону «Про публічні закупівлі».
До пояснення додаються:
Акт звірки взаєморозрахунків;
Видаткова накладна на поставлений товар;
Декларація про відповідність 138
Декларація про відповідність 139
Паспорт на ізолятор ШПК
Паспорт на ізолятор ШФ
Уповноважена особа регіональної
філії «Придніпровська залізниця»
АТ «Укрзалізниця», відповідальна
за організацію та проведення процедур
закупівель товарів за напрямом
фінансування «матеріально-технічні ресурси»,
а саме: «запасні частини», «обладнання» Євген КРУТЬ