-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі
Торги відмінено
177 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 885.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 885.00 UAH
Номер:
8e7bf0579ce1452cb9d660717d48106f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-22-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.08.2022 00:00
Період моніторингу:
22.08.2022 18:18 - 13.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.08.2022 № 47-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
22.08.2022 № 47-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-10-03-000222-b, 03.10.2021, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни процедури закупівлі встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю; наявності підстав для відміни закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Кременчуцька спеціалізована школа-інтернат спортивного профілю І-ІІ ступенів мені І.М.Піддубного» Полтавської обласної ради (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 02.10.2021 № 116; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.10.2021 № 116, від 25.10.2021 № 114; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю від 25.08.2022.
Відомості електронної системи закупівель свідчать, що замовником 21.10.2021 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Проте, відомості щодо укладення договору відсутні.
В ході проведення моніторингу замовнику 22.08.2022 органом державного фінансового контролю надано запит про надання пояснень, а саме: «Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір від 21.10.2021 і до теперішнього часу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель будь-яка інформація щодо укладення договору відсутня.
1. Чи укладався замовником договір з переможцем процедури закупівлі «ПП «ДІАДЕМА»»?
2. У разі, якщо договір був укладений, чому замовником такий договір не був оприлюднений в електронній системі закупівель?
3. У разі якщо договір не був укладений, чому відсутнє рішення замовника щодо відміни вказаної процедури закупівлі?».
У відповіді, оприлюдненій 25.08.2022 в електронній системі закупівель, замовник зазначив: «На Ваш запит повідомляємо, що дійсно Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір від 21.10.2021 р. з переможцем процедури закупівлі ПП «ДІАДЕМА», але у зв’язку із спалахом епідемії гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-СоV-2, було прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі, очікуваною вартістю 83 916,00 гривень за номером UA-2021-10-03-000222-b, так як відпала потреба у закупівлі товару через відсутність учнів. (Протокол прийняття рішення уповноваженої особи № 114 від 25.10.2021 р.). Договір з ПП «ДІАДЕМА» не укладався.
Стосовно не оприлюднення рішення уповноваженої особи щодо відміни вказаної процедури закупівлі, повідомляємо, що через технічні обставини дане рішення не оприлюднено та не відмінена процедура закупівлі. Закупівля згідно коду ДК 021:2015: 15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі, очікуваною вартістю 83 916,00 гривень за номером UA-2021-10-03-000222-b, буде скасована.».
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів». Проте, на дату початку моніторингу (22.08.2022) договір не було укладено.
Крім того, на дату початку моніторингу (22.08.2022) процедура закупівлі UA-2021-10-03-000222-b через не укладення договору не була відмінена, про що свідчать відомості електронної системи закупівель. Вказане є порушенням частини першої статті 32 Закону, в частині не відміни процедури закупівлі.
Проте, замовник в ході моніторингу усунув встановлене порушення, шляхом відміни процедури закупівлі та оприлюднення у відповідності до норм пункту 1 частини першої статті 32 Закону протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.10.2021 № 114 про відміну процедури закупівлі UA-2021-10-03-000222-b. В коментарях щодо відміни замовником зазначено: «відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг».
Період усунення порушень:
26.08.2022 13:52 - 10.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.08.2022 13:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усуненні та зобов'язуємось у майбутньому діяти згідно ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата публікації звіту:
29.08.2022 08:46
Запити/Пояснення
Номер:
a51afbb3cfdf4060835bd8ca61dbfd06
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.08.2022 18:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.08.2022 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі, очікуваною вартістю 177000,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-03-000222-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір від 21.10.2021 і до теперішнього часу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель будь-яка інформація щодо укладення договору відсутня.
1. Чи укладався замовником договір з переможцем процедури закупівлі «ПП «ДІАДЕМА»»?
2. У разі, якщо договір був укладений, чому замовником такий договір не був оприлюднений в електронній системі закупівель?
3. У разі якщо договір не був укладений, чому відсутнє рішення замовника щодо відміни вказаної процедури закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
d5268ddabe604ccb94a52417d2a573fc
Назва:
Щодо надання відповіді на запит
Дата опублікування:
25.08.2022 17:56
Опис:
На Ваш запит повідомляємо, що дійсно Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір від 21.10.2021 р. з переможцем процедури закупівлі ПП «ДІАДЕМА», але у зв’язку із спалахом епідемії гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-СоV-2, було прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі, очікуваною вартістю 83 916,00 гривень за номером UA-2021-10-03-000222-b, так як відпала потреба у закупівлі товару через відсутність учнів. (Протокол прийняття рішення уповноваженої особи № 114 від 25.10.2021 р.). Договір з ПП «ДІАДЕМА» не укладався.
Стосовно не оприлюднення рішення уповноваженої особи щодо відміни вказаної процедури закупівлі, повідомляємо, що через технічні обставини дане рішення не оприлюднено та не відмінена процедура закупівлі. Закупівля згідно коду ДК 021:2015: 15330000-0 – Оброблені фрукти та овочі, очікуваною вартістю 83 916,00 гривень за номером UA-2021-10-03-000222-b, буде скасована.