• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція універсального видовищно-спортивного палацу "Метеор" за адресою: вул. Макарова, 27-А, м. Дніпро» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.

Завершена

1 365 828 405.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000 000.00 UAH
Номер: c375fc7215ac46ed952507bcd7815d10
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-26-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.01.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.01.2022 15:41 - 17.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.01.2022 № 13 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 33 UA-2021-10-01-009543-b 01.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, morhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПРЕМ'ЄР БУД» та ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації, (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (нова редакція) затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 22.10.2021 б/н, звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 20.10.2021 та відповідь Замовника від 21.10.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПРЕМ'ЄР БУД» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПРЕМ'ЄР БУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «СК «СТРОЙІНВЕСТ» (далі – ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ»), протоколи від 17.11.2021 № 4, реєстр отриманих тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 17.11.2021, договір від 30.11.2021 № 415/11-21, пояснення та документи Замовника, надані через електронну систему закупівель 03.02.2022. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 2 додатку 1 тендерної документації установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій документів, стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зокрема: «Виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копій такого договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів), зокрема, копії довідок про вартість виконаних робіт за такими договорами (форма КБ-3), копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В), або копії інших документів, актів, що у встановленому законодавством порядку підтверджують виконання робіт та прийняття виконаних робіт відповідно до договору». Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПРЕМ'ЄР БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надано договір генерального підряду на капітальне будівництво від 01.05.2019 № 1, при цьому не надано додаток 5 – Попередній Графік поставки матеріальних ресурсів та обладнання Замовником, що не відповідає вимогам пункту 2 додатку 1 тендерної документації. Крім того учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПРЕМ'ЄР БУД» не надано копії довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) за договором генерального підряду на капітальне будівництво від 01.05.2019 № 1, що не відповідає вимогам пункту 2 додатку 1 тендерної документації. Замовник у пункті 3 додатку 1 тендерної документації установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій документів, стосовно наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зокрема: «Обов’язкова наявність у учасника інженера з охорони праці. На підтвердження чого необхідно надати копію чинного документа про проходження навчання з питань охорони праці». Учасником ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» у складі своєї тендерної пропозиції надано Довідку з інформацією про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю, та ті що будуть залучені до виконання робіт від 0.10.2021 № 468/3, де зазначена інформація про інженера з охорони праці – Гернадко Зою Пилипівну, проте копію чинного документа про проходження навчання з питань охорони праці не надано, що не відповідає вимогам пункту 3 додатку 1 тендерної документації. Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПРЕМ'ЄР БУД» та ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ», як таких, що не відповідають кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону, та уклав договір з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПРЕМ'ЄР БУД».
Період усунення порушень: 18.02.2022 16:35 - 05.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.02.2022 16:35

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу по вказаній закупівлі, та з твердженнями, викладеному у ньому. Вважаємо, що твердження, що викладені у висновку є помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, повідомляємо, що вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду.
Дата публікації: 13.04.2022 13:19
Дата відкриття провадження: 15.04.2022 00:00
Номер відкриття провадження: Провадження у справі № 160/4639/22 відкрито відповідно до ухвали суду від 15.04.2022 (яка надійшла на адресу позивача (Департаменту) 19.05.2022)

Запити/Пояснення