-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація- Капітальний ремонт (заміна вікон) приміщення Уманської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням англійської мови за адресою: м. Умань вул. Миколи Хвильового, 12
Завершена
1 868 248.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 341.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 341.24 UAH
Номер:
b55328d7bf984daaa70b86f76876087d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-23-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.08.2022 00:00
Період моніторингу:
23.08.2022 12:45 - 14.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.07.2022 № 24
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 22.08.2022 № 24
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2021-10-01-004232-a 01.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в річному плані та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, правомірність відхилення тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірність внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в річному плані та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, правомірність відхилення тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірність внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради (далі − Замовник) на 2021рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 01.10.2021 № б/н), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Паритет 777» (далі – ТОВ «Паритет 777»), Приватного підприємства «Уманьрембуд 2» (далі – ПП «Уманьрембуд 2»), правомірність відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Паритет 777», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.10.2021 № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 21.10.2021, договір від 04.11.2021 № 96, укладений Замовником з ПП «Уманьрембуд 2» (далі – Договір), додаткові угоди від 04.11.2021 № 1, від 09.11.2021 № 2, від 14.12.2021 № 3 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 29.08.2022.
Період усунення порушень:
05.09.2022 15:42 - 09.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
05.09.2022 15:42
Запити/Пояснення
Номер:
4dc0bbc4b62f4fcea177c32de62473d9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.08.2022 10:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів по закупівлі робіт «Капітальний ремонт (заміна вікон) приміщення Уманської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням англійської мови за адресою: м. Умань вул. Миколи Хвильового, 12», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 1 868 248,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-01-004232-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1.Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3.Чи були дотримані переможцем (ПП «УМАНЬРЕМБУД 2») процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю вимоги підпункту 1.2 пункту 1 розділу VI тендерної документації Замовника, а саме:
«Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії та документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації закупівлі».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
38d8555823514de6b4f34752d6f9c23c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
29.08.2022 12:10
Опис:
1. На Ваш запит повідомляємо, що обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості здійснюється на підставі нижчезазначених документів: 1) Дефектний акт (затверджений Замовником); 2) З огляду на зазначену в дефектному акті інформацію виготовляється проектно-кошторисна документація; 3) Перед затвердженням проектно-кошторисної документації здійснюється експертиза; 4) Після завершення експертизи видається Наказ управління освіти та гуманітарної політики про початок будівництва; 5) Рішенням сесії виділяються кошти та затверджується титульний список в якому відображатимуться кошти по об’єктно. Планування закупівель здійснюється на підставі статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт, послуг. 2. Також, варто зазначити, що підпунктом 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 р. органам місцевого самоврядування (до яких відноситься Уманська міська рада, структурним підрозділом якої є управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради) РЕКОМЕНДУВАТИ затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до Закону України № 922-VIII від 25 грудня 2015 року «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю…» (стаття 10 Закону). Пункт 4 Статті 10 Закону визначає, що «Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, МОЖЕ додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування» однак це не має обов’язкового характеру. Водночас, з огляду на наявність аналогічних зауважень у 2022 році збоку аудит служби по торгах 2021 року та наданих раніше пояснень Управлінням освіти, повідомляємо, що починаючи з січня 2022 року на веб-сайті управління публікуються обґрунтування технічних та якісних характеристик предметів закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предметів закупівлі тощо.
Крім того, повідомляємо, що переможцем процедури закупівлі (ПП «УМАНЬРЕМБУД 2») під час укладення договору про закупівлю були дотримані вимоги підпункту 1.2 пункту 1 розділу VI тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії та документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації закупівлі». Переможцем було дотримано зазначені вимоги