• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дороги по вул. Козацька та пров. Козацький в смт. Козин Обухівського району

Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: зазначено у п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації

Завершена

12 225 886.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 129.43 UAH
Номер: 1b3fbf37397541aa9fa646d5d10e43d1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-11-000103
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.01.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.01.2022 16:28 - 02.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.01.2022 № 2 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 37 UA-2021-10-01-009016-b 01.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Данко» установлено порушення вимог абзацу п’ятого пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі –Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 01.10.2021 ( протокол № 395), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Данко» (далі – ТОВ «Данко»), протокол розкриття тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей, протокол засідання тендерного комітету від 25.10.2021 № 425, протокол розгляду тендерних пропозицій та повідомлення про намір укласти договір від 29.10.2021 № 432, Договір про закупівлю від 18.11.2021 № 128-21, пояснення Замовника, надані на запит Держаудитслужби 31.01.2022 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 6 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Замовник установив вимогу, що на підставі положень статті 27 Закону Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% вартості Договору (вартості фінансування обсягів виконуваних робіт на об’єкті у відповідному бюджетному році)». Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: грошові кошти. На запит Держаудитслужби 31.01.2022 через електронну систему закупівель Замовник надав відповідь про те, що оскільки фінансування за договором від 18.11.2021 № 128-21 не було затверджене до моменту укладання договору, забезпечення виконання договору ще не було внесено. Відповідно до абзацу п’ятого пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Проте, Замовник на порушення вимог абзацу п’ятого пункту 3 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Данко» та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 03.02.2022 15:09 - 18.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 03.02.2022 15:09

Оскарження висновку в суді

Опис: На виконання вимог частини десятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що замовник Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації не погоджується з інформацією та встановленими порушеннями, викладеними у висновку про результати моніторингу закупівлі, розміщеного в електронній системі закупівель від 03.02.2022 по закупівлі: Капітальний ремонт дороги по вул. Козацька та пров. Козацький в смт. Козин Обухівського району (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-01-009016-b) та 17.02.2022 року було подано позовну заяву про оскарження вищезазначеного висновку до Окружного адміністративного суду м. Києва.
Дата публікації: 17.02.2022 13:41
Дата відкриття провадження: 23.02.2022 09:00
Номер відкриття провадження: 640/6209/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення
Дата публікації звіту: 10.02.2022 15:37

Запити/Пояснення