-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дороги по вул. Козацька та пров. Козацький в смт. Козин Обухівського району
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: зазначено у п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації
Завершена
12 225 886.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 129.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 61 129.43 UAH
Номер:
1b3fbf37397541aa9fa646d5d10e43d1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-11-000103
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2022 00:00
Період моніторингу:
11.01.2022 16:28 - 02.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2022 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2021-10-01-009016-b 01.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Данко» установлено порушення вимог абзацу п’ятого пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі –Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 01.10.2021 ( протокол № 395), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Данко» (далі – ТОВ «Данко»), протокол розкриття тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей, протокол засідання тендерного комітету від 25.10.2021 № 425, протокол розгляду тендерних пропозицій та повідомлення про намір укласти договір від 29.10.2021 № 432, Договір про закупівлю від 18.11.2021 № 128-21, пояснення Замовника, надані на запит Держаудитслужби 31.01.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 6 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Замовник установив вимогу, що на підставі положень статті 27 Закону Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% вартості Договору (вартості фінансування обсягів виконуваних робіт на об’єкті у відповідному бюджетному році)». Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: грошові кошти.
На запит Держаудитслужби 31.01.2022 через електронну систему закупівель Замовник надав відповідь про те, що оскільки фінансування за договором від 18.11.2021 № 128-21 не було затверджене до моменту укладання договору, забезпечення виконання договору ще не було внесено.
Відповідно до абзацу п’ятого пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Проте, Замовник на порушення вимог абзацу п’ятого пункту 3 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Данко» та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
03.02.2022 15:09 - 18.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
03.02.2022 15:09
Оскарження висновку в суді
Опис:
На виконання вимог частини десятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що замовник Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації не погоджується з інформацією та встановленими порушеннями, викладеними у висновку про результати моніторингу закупівлі, розміщеного в електронній системі закупівель від 03.02.2022 по закупівлі: Капітальний ремонт дороги по вул. Козацька та пров. Козацький в смт. Козин Обухівського району (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-01-009016-b) та 17.02.2022 року було подано позовну заяву про оскарження вищезазначеного висновку до Окружного адміністративного суду м. Києва.
Дата публікації:
17.02.2022 13:41
Дата відкриття провадження:
23.02.2022 09:00
Номер відкриття провадження:
640/6209/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення
Дата публікації звіту:
10.02.2022 15:37
Запити/Пояснення
Номер:
2110ee457e72441593b3a09f35de5432
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.01.2022 16:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Козацька та пров. Козацький в смт. Козин Обухівського району» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-01-009016-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Також просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації, в частині надходження грошових коштів на забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7f4ef9bbd66d450ba749daaf6c338998
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
31.01.2022 14:44
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Капітальний ремонт дороги по вул. Козацька та пров. Козацький в смт. Козин Обухівського району відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «ДОРОГИ І МОСТИ» від 17.12.2019 р. № 1741-19Е. Розмір бюджетного призначення визначено Програмою будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Київської області на 2021 – 2023 роки, затвердженою рішенням Київської обласної ради від 24.12.2020 № 038-01-VIIІ (зі змінами), погодженого та рекомендованого Міжвідомчою комісією при Мінрегіоні до включення переліку проєктів регіонального розвитку до проєкту розпорядження КМУ щодо затвердження проєктів, що фінансуватимуться у 2021 році коштом ДФРР. Очікувана вартість визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2021/10/Obgruntuvannya-Kapitalniy-remont-dorogi-po-vul.-Kozacka-ta-prov.-Kozackiy-v-smt.-Kozin-Obukhivskogo-rayonu-1.pdf
Відповідно до умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації «Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% вартості Договору (вартості фінансування обсягів виконуваних робіт на об’єкті у відповідному бюджетному році)». Оскільки фінансування за договором від 18.11.2021 року №128-21 не було затверджене до моменту укладання договору, забезпечення виконання договору ще не було внесено.