-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво нового кладовища в м. Славутич, Київська область
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: зазначено у п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації.
Завершена
21 407 156.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 107 035.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 107 035.78 UAH
Номер:
8a062f4e2bba493085646376495ac88f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-14-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2022 00:00
Період моніторингу:
14.06.2022 17:40 - 08.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.06.2022 № 97
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2021-10-01-007849-b 01.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «Буденергомонтаж» установлено порушення вимог абзацу другого
пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 12.10.2021 № 409, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Буденергомонтаж» (далі – ТОВ «Буденергомонтаж»), протокол засідання тендерного комітету від 22.10.2021 № 424, повідомлення про намір укласти договір від 22.10.2021, договір будівельного підряду
від 11.11.2021 № 134-21, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 22.06.2022.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 3 додатку 6 тендерної документації наявність в учасника процедури закупівлі необхідного обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується довідкою за встановленою формою. Учасник повинен підтвердити наведену інформацію в таблиці щодо власності (або оренди) наступними сканованими копіями можливих документів: витягом з оборотно-сальдової відомості, який підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази або договору оренди з переліком майна, що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна або договору на надання послуг (з переліком обладнання/транспортних засобів (або механізмів).
Учасник ТОВ «Буденергомонтаж» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
від 19.10.2022 № 51, в якій у пункті 3 зазначив наявність власного автомобіля самоскида з маніпулятором MAN 8.153.
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Буденергомонтаж» надано лише витяги з оборотно-сальдових відомостей по рахунку 22, по рахунку 10, по рахунку 11, в яких відсутній автомобіль самоскид з маніпулятором MAN 8.153.
Таким чином учасник ТОВ «Буденергомонтаж» не підтвердив наявність власного автомобіля самоскида з маніпулятором MAN 8.153, зазначеного в пункті 3 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
від 19.10.2022 № 51, чим не дотримано пункту 3 додатку 6 тендерної документації.
Однак Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Буденергомонтаж» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, визнав його переможцем торгів та уклав з ним договір підряду від 11.11.2021 № 134-21.
Період усунення порушень:
06.07.2022 19:05 - 21.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.07.2022 19:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку за результатами моніторингу
UA-M-2022-06-14-000073
Дата публікації звіту:
12.07.2022 17:52
Запити/Пояснення
Номер:
6539abfbce5e471894866986b52a8c08
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.06.2022 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва нового кладовища в м. Славутич, Київська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-01-007849-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8ea2f4505d524b8fa40a77c00e11f7b0
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
22.06.2022 17:50
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Будівництва нового кладовища в м. Славутич, Київська область відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені видатки в рамках затвердженого Розпорядженням Голови Київської обласної державної адміністрації №355 від 07.06.2021 «Переліку об’єктів соціального призначення, на спорудження (будівництво) яких спрямовуються кошти в обсязі 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва Централізованого сховища для зберігання відпрацьованого ядерного палива реакторів типу ВВЕР вітчизняних атомних електростанцій». Очікувана вартість робіт з капітального ремонту визначено з урахуванням з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://old.koda.gov.ua/wp-content/uploads/2021/10/Obgruntuvannya-Budivnictvo-novogo-kladovishha-v-m.-Slavutich-Kiivska-oblast.pdf (koda.gov.ua)