Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пунктів 8 та 9 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» та ПП «СЛМ-ПЛАСТ» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладення додаткових угод та її оприлюднення, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує щодо порушень, які на даному етапі неможливо усунути в установленому законодавством порядку, здійснити заходи щодо недопущення таких порушень у подальшому та дотримання вимог пунктів 8 та 9 частини першої статті 10 та абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 липня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2021 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Житомирській області (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету №148 від 01.10.2021; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» (далі – ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ») та приватного підприємства «СЛМ-ПЛАСТ» (далі – ПП «СЛМ-ПЛАСТ»); протокол засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» та щодо визначення переможця відкритих торгів «СЛМ-ПЛАСТ» від 22.10.2021 №165; вимога про усунення порушення; протокол засідання тендерного комітету від 03.11.2021 №172; повідомлення про намір укласти договір від 26.10.2021; договір №797 від 10.11.2021; додаткові угоди від 16.11.2021 №1, від 17.12.2021 №2, від 29.12.2021 №3, від 19.04.2022 №4, від 19.05.2022 №5; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 24.06.2022.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно протоколу тендерного комітету №165, 22 жовтня 2021 року було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» та визначення переможця ПП «СЛМ-ПЛАСТ», проте зазначений протокол про прийняті рішення оприлюднено 26 жовтня 2021 року, чим порушено пункти 8 та 9 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, в частині недотримання строків оприлюднення інформації про закупівлю.
В ході проведення моніторингу у відповідності до частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, 21 червня 2022 року направлено запит про надання пояснень з питань, які є предметом досліджень в рамках моніторингу, проте Замовником не надано відповіді в частині надання інформації (документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість, чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
06.07.2022 16:13 - 21.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.07.2022 16:13