• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:454530000-7 Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт по утепленню фасаду адмінприміщення за адресою: м. Житомир, вул. Л.Українки, 17 (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)

Найменування замовника: Головне управління Національної поліції в Житомирській області. Місцезнаходження замовника: ДК 021:2015:454530000-7 Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт по утепленню фасаду адмінприміщення за адресою: м. Житомир, вул. Л.Українки, 17 (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) . Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40108625. Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Назва предмета закупівлі:ДК 021:2015:454530000-7 Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт по утепленню фасаду адмінприміщення за адресою: м. Житомир, вул. Л.Українки, 17 (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013). Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 646 929,20 грн Код економічної класифікації видатків бюджету: 3132 Капітальний ремонт інших об’єктів. Вид закупівлі: відкриті торги. Орієнтовний початок проведення: жовтень 2021 року. Джерело фінансування: Загальний фонд та спеціальний фонд Державного бюджету України.

Завершена

1 646 929.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 469.29 UAH
Номер: cb17d16731e24e73a46c0e5250063dbe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-20-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 20.06.2022 14:41 - 14.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.06.2022 № 11-з Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022, почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 20.06.2022 № 11-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-10-01-006517-b 01.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пунктів 8 та 9 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» та ПП «СЛМ-ПЛАСТ» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладення додаткових угод та її оприлюднення, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує щодо порушень, які на даному етапі неможливо усунути в установленому законодавством порядку, здійснити заходи щодо недопущення таких порушень у подальшому та дотримання вимог пунктів 8 та 9 частини першої статті 10 та абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 липня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2021 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Житомирській області (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету №148 від 01.10.2021; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» (далі – ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ») та приватного підприємства «СЛМ-ПЛАСТ» (далі – ПП «СЛМ-ПЛАСТ»); протокол засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» та щодо визначення переможця відкритих торгів «СЛМ-ПЛАСТ» від 22.10.2021 №165; вимога про усунення порушення; протокол засідання тендерного комітету від 03.11.2021 №172; повідомлення про намір укласти договір від 26.10.2021; договір №797 від 10.11.2021; додаткові угоди від 16.11.2021 №1, від 17.12.2021 №2, від 29.12.2021 №3, від 19.04.2022 №4, від 19.05.2022 №5; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 24.06.2022. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно протоколу тендерного комітету №165, 22 жовтня 2021 року було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» та визначення переможця ПП «СЛМ-ПЛАСТ», проте зазначений протокол про прийняті рішення оприлюднено 26 жовтня 2021 року, чим порушено пункти 8 та 9 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, в частині недотримання строків оприлюднення інформації про закупівлю. В ході проведення моніторингу у відповідності до частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, 21 червня 2022 року направлено запит про надання пояснень з питань, які є предметом досліджень в рамках моніторингу, проте Замовником не надано відповіді в частині надання інформації (документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість, чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 06.07.2022 16:13 - 21.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 06.07.2022 16:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення.
Дата публікації звіту: 13.07.2022 15:45

Запити/Пояснення