-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплекти шкільних меблів
Завершена
2 010 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 20 100.00 UAH
Номер:
7c89334f112f46348cc69a1aec11fe21
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-12-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.11.2021 00:00
Період моніторингу:
15.11.2021 10:51 - 07.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.11.2021 № 655
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
12.11.2021 № 655
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-10-01-001897-a 01.10.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення вказаних порушень в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06.12.2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 01.10.2021 б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «Смаковка» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 21.10.2021 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 21.10.2021, договір від 01.11.2021 № 01/11/2021-1, відповідь Замовника на запит органу фінансового контролю.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі Prozorro встановлено, що Замовником розміщено повідомлення з вимогою усунення невідповідностей ТОВ «Смаковка».
Однак, зазначена вимога не містить переліку виявлених невідповідностей, чим порушено норми частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
09.12.2021 16:03 - 24.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2021 16:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-01-001897-a передбачено: «відповідно до частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі Prozorro встановлено, що Замовником розміщено повідомлення з вимогою усунення невідповідностей ТОВ «Смаковка». Однак, зазначена вимога не містить переліку виявлених невідповідностей, чим порушено норми частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII».
Із норми статті вбачаємо, що у повідомлені з вимогою про усунення невідповідностей має бути вказана інформація де перелічено виявлені невідповідності.
Разом із тим, Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей такого змісту: «Відповідно пп. 3.1 п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатка 2 тендерної документації вимагалося надання «Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) із зазначенням номеру договору, дати укладання, предмету договору, код ЄДРПОУ Покупця та ідентифікатором закупівлі, який відображається в електронній системі закупівель (у визначенні Законом) за 2019-2020 рр.(у визначенні Законом) за 2019-2020 рр.» На виконання п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати: Довідку із зазначенням інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) із зазначенням номеру договору, дати укладання, предмету договору, код ЄДРПОУ Покупця та ідентифікатором закупівлі, який відображається в електронній системі закупівель».
Так, в оприлюдненій вимозі про усунення невідповідностей міститься інформація з переліком невідповідностей, а саме: «Довідка із зазначенням інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) із зазначенням номеру договору, дати укладання, предмету договору, код ЄДРПОУ Покупця та ідентифікатором закупівлі, який відображається в електронній системі закупівель».
Проте, враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-01-001897-a, зазначені в пункті 3 (Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень), а саме: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення вказаних порушень в подальшому», повідомляємо, що Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради зобов’язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення вказаних порушень в подальшому. Тобто в подальшому Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради зобов’язується зазначати у вимозі про усунення невідповідностей, окремою графою перелік виявлених невідповідностей.
Додатково інформуємо, що згідно з частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Відповідно до частини 9 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Таким чином, ураховуючи те, що Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради у спосіб, визначений висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-01-001897-a, було усунуто виявлені порушення просимо підтвердити факт усунення нами таких порушень.
Дата публікації звіту:
16.12.2021 18:12
Запити/Пояснення
Номер:
fad7e920deb44757974c3341b38683ad
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.11.2021 12:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2021 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
72286d49278a4d9f8b20b5770ae01600
Назва:
Запитання
Дата опублікування:
14.12.2021 16:51
Опис:
Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-01-001897-a передбачено: «відповідно до частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі Prozorro встановлено, що Замовником розміщено повідомлення з вимогою усунення невідповідностей ТОВ «Смаковка». Однак, зазначена вимога не містить переліку виявлених невідповідностей, чим порушено норми частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII».
Із норми статті вбачаємо, що у повідомлені з вимогою про усунення невідповідностей має бути вказана інформація де перелічено виявлені невідповідності.
Разом із тим, Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей такого змісту: «Відповідно пп. 3.1 п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатка 2 тендерної документації вимагалося надання «Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) із зазначенням номеру договору, дати укладання, предмету договору, код ЄДРПОУ Покупця та ідентифікатором закупівлі, який відображається в електронній системі закупівель (у визначенні Законом) за 2019-2020 рр.(у визначенні Законом) за 2019-2020 рр.» На виконання п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати: Довідку із зазначенням інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) із зазначенням номеру договору, дати укладання, предмету договору, код ЄДРПОУ Покупця та ідентифікатором закупівлі, який відображається в електронній системі закупівель».
Так, в оприлюдненій вимозі про усунення невідповідностей міститься інформація з переліком невідповідностей, а саме: «Довідка із зазначенням інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) із зазначенням номеру договору, дати укладання, предмету договору, код ЄДРПОУ Покупця та ідентифікатором закупівлі, який відображається в електронній системі закупівель».
Таким чином, керуючись частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення чому висновком встановлено порушення частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII, якщо вимога про усунення невідповідностей, оприлюднена Управлінням освіти і науки, має інформацію в якій перелічено невідповідність (одну), а саме: довідку із зазначенням інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) із зазначенням номеру договору, дати укладання, предмету договору, код ЄДРПОУ Покупця та ідентифікатором закупівлі, який відображається в електронній системі закупівель ?
Зауважуємо, що чинним законодавством не унормована форма довідки, законодавством лише передбачено, що Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.