-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція спортивного майданчика КЗО "СЗШ №35" ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 132 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова , якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Завершена
44 141 556.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 225 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 225 000.00 UAH
Номер:
45de70b6fe1a4140b43e1eb374f9901e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-22-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2022 00:00
Період моніторингу:
22.04.2022 14:07 - 19.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.04.2022 №3-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 22 квітня 2022 року № 3-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-10-01-005135-b від 01.10.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до істотних умов договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством,– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до істотних умов договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-10-01-004587-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 01.10.2021 із змінами, внесеними від 12.10.2021 (далі – тендерна документація); перелік змін до тендерної документації від 12.10.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 22.10.2021; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД»» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД»»); протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.10.2021; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 27.10.2021 № 3; повідомлення про намір укласти договір від 27.10.2021; договір від 09.11.2021 № 387/11-21 (далі – Договір № 387/11-21); Додаткові угоди від 09.11.2021 № 1 та від 10.03.2022 № 2 до Договору № 387/11-21; повідомлення про внесення змін до договору від 10.03.2022; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 03.05.2022 та 05.05.2022.
Період усунення порушень:
11.05.2022 13:48 - 17.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.05.2022 13:48
Запити/Пояснення
Номер:
74539bead0a749fe8b1b44f63d92e1ad
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.04.2022 12:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція спортивного майданчика КЗО «СЗШ №35» ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 132 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-01-005135-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1. Чи укладалася додаткова угода № 1 до договору від 09.11.2021 № 387/11-21?
2. Чи враховувалось Вами при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» те, що даний учасник у довідці з інформацією про обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть використані для виконання робіт за Договором про закупівлю не зазначив техніку та механізми, які включені ним до підсумкової відомості ресурсів (зокрема, КАМАЗ 53208 вантажний бортовий з краном маніпулятором; КАМАЗ 5511 Самоскид-С; міні-навантажувач BOBCAT S 150; апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мл, потужністю 3,7 кВт; машини поливайно-мийні, місткістю 6000 л; агрегати наповнювально-обпресувальні продуктивністю до 70 м3/год)? Оскільки, відповідно до умов тендерної документації у довідці за формою згідно Додатку 8 учасник повинен зазначити інформацію про наявність у нього основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання договору про закупівлю.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3e2a89dd4bea4f5296f07abf9267cdc1
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.05.2022 12:52
Опис:
1)Додаткова угода №1 від 09.11.2021 року додається.
2)У п. 1 Додатку 1 до тендерної документації замовника визначено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник торгів надає довідку за формою згідно Додатку 8, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів, та обладнання, технологій, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази.
Так, Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» у повному обсязі дотримано умови тендерної документації, та у складі тендерної пропозиції надано необхідні документи (інформацію), у тому числі, на підтвердження встановленого кваліфікаційного критерію, надана Довідка № 88/10 від 18.10.2021 з інформацією про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази та технологій для виконання договору про закупівлю.
На виконання умов тендерної документації ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» надано довідку № 74/10 від 18.10.2021 в якій зазначено, що учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації в обсязі 20 відсотків та більше від вартості договору про закупівлю, та надано документи (інформацію) згідно п. 6 Розділу 3, Додатку 7 тендерної документації, у тому числі необхідну підсумкову відомість ресурсів.
У конкретному випадку обладнання, яке має бути використано в договорі підряду та було перелічено у запиті замовнику на пояснення становить менше 20%. від загальних обсягів робіт.
Номер:
41a7bc45d94e48abb4b939d0ae33241d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.05.2022 11:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція спортивного майданчика КЗО «СЗШ №35» ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 132 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-01-005135-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із такого питання:
1. Надайте (завантажте) Додаткову угоду від 09.11.2021 №1 до договору від 09.11.2021 № 387/11-21, про яку зазначено Вами у поясненні від 03.05.2022, як таку, що додається.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.