-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покриття дороги провулку №1 від вул.Солов'євська від ж/б №12 м.Нетішин, Хмельницької області (коригування)
Завершена
1 878 036.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер:
9fad34514dac4f8991d650f92ef5878a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-03-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.08.2022 00:00
Період моніторингу:
03.08.2022 15:37 - 25.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.08.2022 №17-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління Лілія БОЙЧУК
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 03 серпня 2022 року № 17-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2021-10-01-000383-c від 01.10.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзаців другого і третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, правомірності внесення змін до істотних умов договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо:
усунення порушень вимог абзаців другого і третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору із ТОВ «БТК Світ Будінвест» від 08.11.2021 № 99 з дотриманням норм частин першої - третьої статті 188 Господарського кодексу України, а в разі не досягнення сторонами згоди щодо його розірвання або у разі неотримання у встановлений строк відповіді від ТОВ «БТК Світ Будінвест» на пропозицію щодо розірвання договору, звернутись до суду відповідно до частини четвертої статті 188 Господарського кодексу України щодо розірвання договору;
недопущення в подальшому виявлених порушень вимог пункту 4-1 Постанови № 710 (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо),
та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, правомірності внесення змін до істотних умов договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-10-01-000915-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 30.09.2021 (протокол № 104-ВТ) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.10.2021; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-торгівельна компанія Світ Будінвест» (далі – ТОВ «БТК Світ Будінвест»); протокол засідання тендерного комітету Замовника від 23.10.2021 № 108-ВТ; повідомлення про намір укласти договір 23.10.2021; договір підряду від 08.11.2021 № 99 (далі – Договір № 99); додаткові угоди від 09.11.2021 № 1, від 08.06.2022 №2 до Договору № 99; повідомлення про внесення змін до договору від 11.11.2021, від 10.06.2022; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 18.08.2022.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб сайті (або на офіційному веб сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
На запит про надання пояснень щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його розміщення на веб сайті, Замовник зазначив, що обов’язок оприлюднення інформації відповідно до Постанови № 710 поширюється на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано оприлюднювати інформацію відповідно до вимог Постанови № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів.
Також, Замовник зазначив, що він є органом місцевого самоврядування, тому, під час проведення даної закупівлі у нього обов’язку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови № 710 не виникає.
Проте, варто зазначити, що Замовник є розпорядником бюджетних коштів згідно з даними Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (крім інформації з обмеженим доступом) станом на 01.10.2021 (дату оприлюднення оголошення про закупівлю) та на час проведення моніторингу, який розміщений на Єдиному державному веб порталі відкритих даних, функціонування якого забезпечується Міністерством цифрової трансформації України (https://data.gov.ua/dataset/20180805).
Також, відповідно до офіційного державного веб порталу бюджету для громадян Open Budget, що належить Міністерству фінансів України, Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів місцевого бюджету (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/40388924/profile).
Разом з цим, згідно зі статтею 117 Конституції України, Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання.
Також, за нормою статті 49 Закону України від 27.02.2014 № 794-VII «Про Кабінет Міністрів України», Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти - постанови і розпорядження.
Акти Кабінету Міністрів України нормативного характеру видаються у формі постанов Кабінету Міністрів України.
Так, 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб сайті (або на офіційному веб сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Отже, на порушення пункту 4-1 Постанови № 710 Замовником (як головним розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення на відповідному веб сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визначив переможцем торгів учасника ТОВ «БТК Світ Будінвест», тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, виходячи з наступного.
Відповідно до підпункту 3.1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Учасник подає згоди на обробку персональних даних фізичних осіб відповідно до Закону України «Про захиcт пeрcонaльних дaних», якщо такі рoзгoлoшенi на виконання вимог Тeндeрної документацiї (подаєтьcя фiзичними оcобaми, пeрcональні дaнi яких мiстить тeндернa пропозицiя), що cкладається за формою згідно додатку 5 до тендерної документації.
У складі пропозиції ТОВ «БТК Світ Будінвест» присутній Витяг з протоколу (рішення) від 18.01.2021 № 1-21 одноособового учасника ТОВ «БТК Світ Будінвест» (далі – Витяг № 1-21), який наданий учасником на виконання вимог підпункту 3.1.5 пункту 1 розділу ІІІ та підпункту 5.2.7 пункту 2 розділу V тендерної документації для підтвердження повноважень учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
У Витязі № 1-21 розголошені перcонaльні дaні (посвідчення на постійне місце проживання на території України, індивідуальний податковий номер, місце реєстрації) засновника та єдиного учасника ТОВ «БТК Світ Будінвест» громадянки Вірменії Бошян Пайцар Оганесівни (далі – Бошян П.О.).
Однак, учасником не надано згоди Бошян П.О. на обробку її персональних даних, що не відповідає вимогам підпункту 3.1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до вимог підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації для документального підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених Додатком 2 до тендерної документації.
Також, учасник (інші власники) надають у складі тендерної пропозиції оригінал гарантійного листа на фірмовому бланку про те, що зазначене в довідці майно не перебуває в заставі або в іншому обтяженні.
Так, учасник ТОВ «БТК Світ Будінвест» надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.10.2021 вих. № 18 (далі – Довідка № 18), згідно з якою повідомляє про наявність у нього власного та орендованого майна.
Проте, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БТК Світ Будінвест» не містить таких гарантійних листів власників майна, зазначеного у Довідці № 18, а саме:
- власника офісного складського приміщення, яке учасник орендує у Фізичної особи-підприємця Мичківський О.В. згідно договору оренди складського приміщення від 02.06.2020 №273;
- власника екскаватора-навантажувача, колісного екскаватора, міні навантажувача з бортовим поворотом, двох котків дорожніх, які учасник орендує у Товариства з обмеженою відповідальністю «КУБ ЕНД КО» згідно договору оренди від 17.05.2021 № 170521. Окремо слід зазначити, що відповідно до свідоцтв про реєстрацію машин ТОВ «КУБ ЕНД КО» є їх власником.
Відповідно до вимог підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації щодо кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» наявність кваліфікованих працівників підтверджується наданням копій Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Податковий розрахунок) за І – ІІІ квартали 2021 року.
Так, учасник у складі пропозиції надав «Таблиця 6. Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» за липень-грудень 2020 року та квитанції щодо подання за звітний період липень, вересень-грудень 2020 року до контролюючого органу документів податкової звітності «Додаток 4. Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Форма № Д4 (мiсячна)».
Також, учасник надав Довідку від 14.10.2021 вих. №1871, в якій пояснює, що на вимогу тендерної документації щодо підтвердження наявності кваліфікованих працівників наданням копії таблиць 6 Звітів про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб (далі – Таблиця 6 Звітів) за липень 2020 – І квартал 2021 року повідомляє Замовника, що згідно наказу Міністерства фінансів України від 05.11.2020 № 670 «Про затвердження Змін до рядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» Таблицю 6 Звітів замінено на Додаток 1 Податковий розрахунок, який ним (ТОВ «БТК Світ Будінвест») був наданий в складі пропозиції.
Проте, учасник ТОВ «БТК Світ Будінвест» не надав за період І – ІІІ квартали 2021 року копій Податкового розрахунку, чим недотримав вимог підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації;
або відповідного пояснення причин ненадання документу, що вимагається умовами тендерної документації чи аналогічного документу за вказаний період, як це визначено умовами підпункту 1.7.4 пункту 7 розділу І тендерної документації;
або довідки про неможливість подання такого документу за вказаний період із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів, як це визначено умовами підпункту 3.5.13 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до вимог підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації для документального підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники повинні надати довідку в довільній формі з зазначенням аналогічних договорів разом із копіями таких договорів в кількості не менше трьох на суму не менше 1,8 млн. грн. кожен, що вказані в довідці, та довідок форми КБ-2 до них.
Так, учасник ТОВ «БТК Світ Будінвест» надав довідку від 14.10.2021 вих. №1874 щодо трьох аналогічних договорів разом із копіями таких договорів, а саме: договір від 19.08.2018 №20-08/19-КП на суму 1 336 351,20 грн., договір підряду від 25.03.2019 №27 на суму 1 320 000,00 грн., договір підряду від 30.06.2020 №46 на суму 2 500 000,00 грн. (далі – Договори № 20-08/19, № 27, № 46 відповідно).
Однак, Договори № 20-08/19 та № 27 не відповідають умовам тендерної документації щодо їх вартості (не менше 1,8 млн. грн. кожен).
Також, учасник не надав довідок форми КБ-2 до договорів № 27 та № 46, що не відповідає вимогам підпункту 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до вимог підпункту 6.3.2 пункту 3 та підпункту 6.4.6 пункту 4 розділу VІ тендерної документації у складі ТП Учасник повинен надати заповнений зі своєї сторони та завізований проект договору (реквізити).
Власне, проєкт договору викладений у Додатку 3 до тендерної документації.
Однак, умови наданого учасником у складі його пропозиції проекту договору (файл «26. заповнений проект договору підряду.pdf») не відповідають умовам, визначених Замовником у проекті договору у Додатку 3 до тендерної документації, зокрема щодо предмету договору, суми договору, номера закупівлі, відсутності окремих пунктів договору та інших невідповідностей.
Крім того, учасник ТОВ «БТК Світ Будінвест» не надав розрахунок договірної ціни в інформаційній моделі програмного забезпечення АВК або еквівалент, сумісний з АВК, що не відповідає вимогам підпункту 3.6.4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Таким чином, на порушення вимог абзаців другого і третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «БТК Світ Будінвест», як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень:
22.08.2022 16:40 - 06.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.08.2022 16:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" (зі змінами), листа Торгово-промислової палати України від 28 лютого 2022 року №2024/02.0-7.1, листа ТОВ "будівельно-торгівельна компанія Світ будінвест" від 18 серпня 2022 року №136, пункту 12 Договору підряду від 08 листопада 2021 року №99, та у звязку із настанням форс-мажорних обставин розірвано договір підряду на виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт покриття дороги провулку №1 від вул.Солов'євська від ж/б №12 м.Нетішин, Хмельницької області (коригування)" від 08 листопада 2021 року №99.
Дата публікації звіту:
02.09.2022 09:10
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
31.08.2022 12:56
Запити/Пояснення
Номер:
10f04007dfd247908c349b940812cd44
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.08.2022 09:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт покриття дороги провулку №1 від вул.Солов'євська від ж/б №12 м.Нетішин, Хмельницької області (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2021-10-01-000383-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
З яких підстав Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-торгівельна компанія Світ Будінвест» (далі – ТОВ «БТК Світ Будінвест»), за наявності таких обставин:
1) На вимогу пп. 3.1.1 п.1 розділу ІІІ тендерної документації учасником не надано згоди на обробку перcонaльних дaних засновника та єдиного учасника ТОВ «БТК Світ Будінвест» громадянки Вірменії Бошян Пайцар Оганесівна, персональні дані якої містить тендерна пропозиція у Витязі з протоколу (рішення) від 18.01.2021 № 1-21 одноособового учасника ТОВ «БТК Світ Будінвест».
2) У Додатку 2 до тендерної документації визначені роботи, що передбачають застосування будівельних машин і механізмів, зокрема бульдозера, автомобіля-самоскида, автогрейдера, асфальтоукладальника.
Відповідно до вимог пунктів 1.1. та 1.2. кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», пп. 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник у Довідці від 14.10.2021 вих. №18 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (далі – Довідка № 18) не зазначив про наявність та не надав документів, що підтверджують приналежність будівельних машин і механізмів, а саме: Автогудронатора; орендованих Бульдозерів, Автогрейдера середнього типу, Машини поливально-мийної, Асфальтоукладальника універсального, Машини бурильної на тракторi; витрати на які включив до кошторисного розрахунку робіт.
3) На вимогу пункту 1.2. кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», пп. 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник не надав листів про те, що зазначене у Довідці № 18 майно не перебуває в заставі або в іншому обтяженні від власників майна, а саме: офісного складського приміщення, що орендується у ФОП Мичківського О.В., та машин (екскаватора навантажувача, колісного екскаватора, міні навантажувача з бортовим поворотом, двох котків дорожніх), що орендуються у ТОВ «КУБ ЕНД КО», яке є власником цих машин згідно з відповідними свідоцтвами про реєстрацію машин.
4) Учасником не надано за період І – ІІІ квартали 2021 року копій Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (пункт 2.2. кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пп. 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації);
або відповідного пояснення причин ненадання документу, що вимагається умовами тендерної документації чи аналогічного документу за вказаний період (пп. 1.7.4 п.7 розділ І тендерної документації);
або довідки про неможливість подання такого документу за вказаний період із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів (пп. 3.5.13 п.5 розділ ІІІ тендерної документації).
5) Учасник надав три аналогічних договори, а саме: договір від 19.08.2018 №20-08/19-КП, договір підряду від 25.03.2019 № 27, договір підряду від 30.06.2020 № 46 (далі – Договори № 20-08/19, № 27, № 46 відповідно).
Договори №20-08/19 та №27 укладені на суму 1 336 351,20 грн. та 1 320 000,00 грн. відповідно, а до Договорів № 27 та № 46 не надано довідок форми КБ-2, в той час коли пунктом 3.1 кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», пп. 3.5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації вимагається надання аналогічних договорів у кількості не менше трьох на суму не менше 1,8 млн. грн. кожен, та довідок форми КБ-2 до них.
6) У складі пропозиції ТОВ «БТК Світ Будінвест» не надано розрахунок договірної ціни в інформаційній моделі програмного забезпечення АВК або еквівалент, сумісний з АВК, відповідно до вимог пп. 3.6.4 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації.
7) На виконання вимог пп. 6.3.2 п.3 та пп.6.4.6 п.4 розділу VІ тендерної документації учасник надав завізований та заповнений зі своєї сторони проект договору, умови якого не відповідають умовам проекту договору додатку 3 до тендерної документації, зокрема щодо предмету договору, суми договору, номера закупівлі, виключені окремі пункти договору та інше.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6f358d9eda5a425da5f00b5490917f48
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.08.2022 14:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт покриття дороги провулку №1 від вул.Солов'євська від ж/б №12 м.Нетішин, Хмельницької області (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2021-10-01-000383-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7ffb1961266e4ff3bc3f33a413bf6a0f
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.08.2022 15:24
Опис:
Обов’язок оприлюднення інформації відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» поширюється на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано оприлюднювати інформацію відповідно до вимог Постанови №710, метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів.
Враховуючи той факт, що замовник є органом місцевого самоврядування , тому, під час проведення даної закупівлі в замовника закупівлі обов’язок оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 не виникає.