-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проектної документації на капітальний ремонтавтомобільної дороги загального користування місцевого значення С161405 /Р-33/ - станція Слобідка, км 0+000 – км 7+700, Одеська область
Завершена
1 750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 17 500.00 UAH
Номер:
84a8e3ecde9b49fe873031a818fa0820
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-21-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.07.2022 00:00
Період моніторингу:
21.07.2022 13:59 - 12.08.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.07.2022 № 159
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 20.07.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 20.07.2022 № 159
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
21 UA-2021-09-30-002925-c 30.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень до тендерної документації, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 30.09.2021 року б/н, фізичної особи-підприємця БОНДАРЕНКО МИКОЛИ АНАТОЛІЙОВИЧА (далі – ФОП БОНДАРЕНКО МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ФОП БОНДАРЕНКО МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ до 01.12.2021, протоколи Замовника від 19.10.2021 № 4 від 17.11.2021 № 7 та від 01.12.2021 № 9, повідомлення про намір укласти договір від 02.12.2021, договір від 16.12.2021 № 62ПКД/21, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 27 липня 2022 року (далі – Пояснення).
Період усунення порушень:
09.08.2022 14:07 - 13.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
09.08.2022 14:07
Запити/Пояснення
Номер:
4c7b42a4a67a4b41954071fb21b0fd16
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.07.2022 08:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Розробка проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С161405 /Р-33/ - станція Слобідка, км 0+000 – км 7+700, Одеська область (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-30-002925-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів, розміром 5 % від вартості договору про закупівлю.
Номер:
6fc4d0a52f2e4a00995f1ac726541517
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби від 25.07.22
Дата опублікування:
27.07.2022 13:37
Опис:
Розглянувши ваш запит, повідомляю наступне: Відповідно до пункту 5.1., частини 5., розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю, тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів, розміром 5 % від вартості договору про закупівлю, повідомляєм ФОП БОНДАРЕНКО МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ, як учасник-переможець даної процедури закупівлі надав Банківську гарантію від 16 грудня 2021 р. № 24453/21-ГВ. Також надаємо документальне підтвердження скан-копія банківської гарантії.
Також повідомляємо, що за результатами аукціону даної закупівлі ФОП БОНДАРЕНКО МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ, було визначено переможцем та укладено Договір від 16.12.2021 р. №62ПКД/21.