• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Листи

Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. У разі надання у складі тендерної пропозиції документів, складаних іншими суб’єктами, які викладені іншими мовами, учасник одночасно повинен надати їх автентичний переклад українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання), або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-нерезидентами, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати автентичний переклад українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання), або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Не перекладаються документи, текст яких викладено російською мовою, а також текст яких викладено іншою іноземною мовою з одночасним його викладенням українською або російською мовою.

Завершена

22 395 467.88 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 111 977.34 UAH
Номер: d1e4bf3739bc4407a3fa8716ee387347
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-04-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.01.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 04.01.2022 16:19 - 27.01.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.01.2022 №1 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.01.2022 №1. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-09-30-006080-b, 30.09.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/14939-2021 від 25.11.2021. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 2 частини другої статті 22 та частини п’ятої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень порушень вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини п’ятої статті 17 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, допущення їх до аукціону та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відокремленого підрозділу «Атоменергомаш» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-09-23-001415-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.09.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Український трубний завод» та товариства з обмеженою відповідальністю «СТІЛС УКРАЇНА»; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру документи після аукціону; договір про закупівлю №53-143-01-21-01960 від 30.11.2021, додаткову угоду від 14.12.2021 №1 до вказаного договору, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. За вимогою пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до норм частини третьої статті 17 Закону замовником для переможця процедури закупівлі визначається спосіб документального підтвердження ним згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. За нормою частини п’ятої статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Водночас, на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини п’ятої статті 17 Закону у тендерній документації (Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій», п.5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством») Замовником встановлено для переможця процедури закупівлі спосіб документального підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктом 8 частини першої статті 17 Закону, зокрема довідку за формою Додатку №5 до тендерної документації за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура, тоді як така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах. Крім цього, на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить підстав, встановлених статтею 17 Закону для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Період усунення порушень: 21.01.2022 15:22 - 05.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 21.01.2022 15:22

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок оскарження до суду
Дата публікації: 31.01.2022 09:20
Дата відкриття провадження: 11.02.2022 00:00
Номер відкриття провадження: Відкрито провадження у справі № 280/2169/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення до висновку додаються в окремому файлі
Дата публікації звіту: 27.01.2022 12:41

Запити/Пояснення