-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
21Т-249_43130000-3 - Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті)
Завершена
130 887 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 308 870.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 308 870.00 UAH
Номер:
e2512531aa8d4f8898b66e18bfad7a82
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-26-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2022 00:00
Період моніторингу:
26.05.2022 19:14 - 18.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2022
№ 83
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15
UA-2021-09-30-005711-b 30.09.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій
ТОВ «УЛТЕРРА ЮКРЕЙН», ТОВ «Ендейвер» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій
Honghua International Co., Ltd., ТОВ «СМІТ СЕРВІСЕЗ ЮКРЕЙН», ДП «НЬЮТЕК ЮКРЕЙН», ТОВ «БЕЙКЕР ХЬЮЗ УКРАЇНА», Wuhan Longway Petroleum Technology Co., Ltd. ТОВ «НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 30.09.2021 № 1914, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Honghua International Co., Ltd. товариства з обмеженою відповідальністю «УЛТЕРРА ЮКРЕЙН» (далі – ТОВ «УЛТЕРРА ЮКРЕЙН»), товариства з обмеженою відповідальністю «СМІТ СЕРВІСЕЗ ЮКРЕЙН» (далі – ТОВ «СМІТ СЕРВІСЕЗ ЮКРЕЙН»), дочірнє підприємство «НЬЮТЕК ЮКРЕЙН» (далі – ДП «НЬЮТЕК ЮКРЕЙН»), товариства з обмеженою відповідальністю «БЕЙКЕР ХЬЮЗ УКРАЇНА» (далі –
ТОВ «БЕЙКЕР ХЬЮЗ УКРАЇНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «Ендейвер» (далі – ТОВ «Ендейвер»), Wuhan Longway Petroleum Technology Co., Ltd. товариства з обмеженою відповідальністю «НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС» (далі – ТОВ «НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол рішення уповноваженої особи Замовника від 07.12.2021 № 084 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протокол рішення уповноваженої особи Замовника від 07.12.2021 № 21П-249 про визначення учасника переможцем, повідомлення про намір укласти договір
від 07.12.2021, договір поставки від 24.12.2021 № 395/015-21 (далі – Договір).
За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 25.11.2021 відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Ендейвер», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема: «Згідно п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну1, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження всіх документів передбачених цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме завантаження, зокрема: 1.2. Інформації та документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 Закону відповідно до вимог зазначених у відповідних електронних полях в електронній системі закупівель та в порядку визначеному електронною системою закупівель та відповідно до вимог частини 6 розділу ІІІ тендерної документації; У електронній частині тендерної документації закупівлі зазначається наступний «Спосіб підтвердження відповідності» відсутності підстав, встановлених п.10 частини 1 ст.17 Закону для резидентів: «Надається копія антикорупційної програми юридичної особи, що є учасником, та копія наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи». Але Учасник у складі тендерної пропозиції не завантажив до системи копію Наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, чим не виконав зазначену вимогу тендерної документації Підстава відхилення тендерної пропозиції абз. 3 п. 1 частини 1, ст. 31 Закону, а саме: учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Проте в тендерній документації Замовника не міститься вимога про надання учасником торгів копії наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи, зокрема: відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу до учасників торгів щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації та документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 Закону відповідно до вимог зазначених у відповідних електронних полях в електронній системі закупівель та в порядку визначеному електронною системою закупівель та відповідно до вимог частини 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу до учасників торгів щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, відповідно до вимог зазначених у відповідних електронних полях в електронній системі закупівель та в порядку визначеному електронною системою закупівель. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону шляхом заповнення відповідної інформації в електронній системі закупівель та/або завантаження відповідних документів.
Учасник ТОВ «Ендейвер» підтвердив відсутність підстав, встановлених статтею 17 Закону шляхом заповнення інформації у відповідних полях та в порядку, визначених в електронній системі закупівель та відповідно до вимог частини 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Варто зазначити, що відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Отже, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Ендейвер» з підстав, наведених у протоколу розгляду тендерних пропозицій від 25.11.2021, чим порушив вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Крім того установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копій документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «УЛТЕРРА ЮКРЕЙН» у своїй тендерній пропозиції надав лист від 27.10.2021 № 02-27/10-2021 «Щодо посадових осіб, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю», в якому зазначив, що посадовою особою, до повноважень якої належить підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, є директор Завада В.В.
Також, у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «УЛТЕРРА ЮКРЕЙН» надав лист від 27.10.2021 № 03-27/10-2021 «Щодо здійснення діяльності на підставі модельного статуту», в якому зазначено, що товариство здійснює свою діяльність на підставі модельного статуту.
Відповідно до пункту 33.10 модельного статуту рішенням загальних зборів учасника приймається щодо надання згоди на вчинення товариством значного правочину. Відповідно до пунктів 39.2, 40 модельного статуту значними правочинами товариства є зокрема правочини, визначені законом та правочин, за яким вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу.
Водночас, згідно з частиною другою статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018
№ 2275-VIII рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
Крім того, учасник ТОВ «УЛТЕРРА ЮКРЕЙН» у складі своєї тендерної пропозиції надав лист засновника Ulterra Drilling Technologies, L.P. (УЛТЕРРА ДРШЛІНГ ТЕКНОЛОДЖІС ЕЛ.ПІ.) від 22.10.2021 б/н, в якому зазначив зокрема, що ТОВ «УЛТЕРРА ЮКРЕЙН» уповноважено брати участь у закупівлі і для цього подати всі необхідні документи, пов’язані з продукцією, а у випадку перемоги в тендері підписати контракт. При цьому, зазначений лист не є рішенням загальних зборів учасника, щодо надання згоди на вчинення значного правочину.
Отже, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УЛТЕРРА ЮКРЕЙН» відсутнє рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення директором відповідного правочину або інформацію про вартість чистих активів Товариства, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації.
Однак, Замовник на порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УЛТЕРРА ЮКРЕЙН» як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, допустив його до оцінки, визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
20.06.2022 17:48 - 07.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2022 17:48
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі
Дата публікації:
01.07.2022 14:28
Дата відкриття провадження:
07.05.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
640/9701/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надання аргументованих заперечень на висновок про результати моніторингу Державною аудиторською службою України процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 43130000-3 - Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті), 21Т-249, ідентифікатор закупівлі №UA-2021-09-30-005711-b
Дата публікації звіту:
23.06.2022 10:37
Запити/Пояснення
Номер:
feca196382ff4c6eb6e9cf1efb0f64ac
Назва:
Аргументовані заперечення до висновку
Дата опублікування:
23.06.2022 09:58
Опис:
Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону оприлюднюємо через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку по процедурі відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону 43130000-3 - Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті), 21Т-249, ідентифікатор закупівлі №UA-2021-09-30-005711-b
Номер:
66f158a5cbc147c38ea9102b88d4ac3f
Назва:
про надання роз"яснень
Дата опублікування:
01.07.2022 11:28
Опис:
Державна аудиторська служба України відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) здійснила моніторинг процедури закупівлі бурового обладнання (Бурові долота в асортименті) (код ДК 021:2015:43130000-3: Бурове обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-30-005711-b), проведеної акціонерним товариством «Укргазвидобування» (далі – Замовник).
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, яке відображено у висновку про результати моніторингу закупівлі, який опубліковано в електронній системі закупівель 20.06.2022.
Варто зазначити, що Замовник 23.06.2022 в електронній системі закупівлі у розділі «Звернення за роз’ясненням щодо висновку» розмістив «Аргументовані заперечення до Висновку» (далі – Заперечення), які не містять звернення щодо роз’яснень змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Відповідно до Заперечень, розміщених в електронній системі закупівель, Держаудитслужба зазначає.
1. Щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ендейвер».
Відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Зазначаємо, що пунктом 5 стаття 1 Закону передбачено, що веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет.
Крім того, забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація розробляється та затверджується замовником, оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Крім того замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до статті 26 Закону інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Тендерна документація, що затверджена рішенням тендерного комітету Замовника від 30.09.2021 № 1914, не містить вимоги щодо надання учасником торгів копії наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи.
При цьому учасник ТОВ «Ендейвер» підтвердив відсутність підстав, встановлених статтею 17 Закону шляхом заповнення інформації у відповідних полях та в порядку, визначених в електронній системі закупівель та відповідно до вимог частини 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Отже, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Ендейвер» з підстав, наведених у протоколу розгляду тендерних пропозицій від 25.11.2021, чим порушив вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
2. Щодо не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УЛТЕРРА ЮКРЕЙН».
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копій документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Отже Замовник визначив надання учасниками копій документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Необхідно зазначити, що учасник ТОВ «УЛТЕРРА ЮКРЕЙН» здійснює діяльність на підставі модельного статуту, пунктом 33.10 якого передбачено, що саме рішенням загальних зборів учасника приймається надання згоди директору на вчинення товариством значного правочину, розмір якого визначений пунктами 39.2, 40 модельного статуту.
Водночас учасник ТОВ «УЛТЕРРА ЮКРЕЙН» у складі тендерної пропозиції надав лише лист засновника Ulterra Drilling Technologies, L.P. (УЛТЕРРА ДРШЛІНГ ТЕКНОЛОДЖІС ЕЛ.ПІ.) від 22.10.2021 б/н, в якому зазначив зокрема, що ТОВ «УЛТЕРРА ЮКРЕЙН» уповноважено брати участь у закупівлі і для цього подати всі необхідні документи, пов’язані з продукцією, а у випадку перемоги в тендері підписати контракт.
При цьому, зазначений лист не є рішенням загальних зборів учасника, щодо надання згоди на вчинення значного правочину та не відповідає пункту 33.10. модельного статуту ТОВ «УЛТЕРРА ЮКРЕЙН», чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації.
Слід зазначити, що Замовник 12.11.2021 оприлюднив в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей до 13.11.2021 учаснику даної закупівлі ТОВ «НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС» за аналогічним порушенням (відсутність рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення директором відповідного правочину або інформацію про вартість чистих активів Товариства).
Зауважуємо, що відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 5 Закону закупівлі здійснюються за принципами, зокрема недискримінація учасників та рівного ставлення до них.
Номер:
5215172c4ff94a8f9cacd652f33bd353
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-14-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2022 00:00
Період моніторингу:
14.02.2022 17:05 - 10.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2022 № 24
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-09-30-005711-b 30.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію.
Період усунення порушень:
04.03.2022 15:30 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2022 15:30
Запити/Пояснення
Номер:
4b0a2c1ca6ae42398469decebe395795
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.02.2022 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі
21Т-249_43130000-3 - Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті) (ДК 021:2015 43130000-3 - Бурове обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-30-005711-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов частини 6 тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву.
Щодо надання пояснення з підтверджуючими документами стосовно обґрунтованої необхідності для продовження строку розгляду тендерної пропозиції для укладання договору про закупівлю.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім того, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо членів тендерного комітету (файл у форматі PDF, тощо, з відображенням особистих підписів членів тендерного комітету), що приймали рішення про визначення переможця торгів та відповідальних за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b4535738f0074941a9e04079c5771ba5
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
18.02.2022 09:41
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» по предмету закупівлі 21Т-249_43130000-3 - Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті), ідентифікатор закупівлі № UA-2021-09-30-005711-b