-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (заміна покрівлі та утеплення перекриття) будівлі хірургічного відділення комунального некомерційного підприємства «Білогірська багатопрофільна лікарня» Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області за адресою: вул. Миру, 1, смт. Білогір'я, Хмельницької області
Завершена
1 641 483.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 207.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 207.42 UAH
Номер:
8c7185aaf51d4a07aa76a898ffedfb49
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-14-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2022 00:00
Період моніторингу:
14.06.2022 14:27 - 08.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.06.2022 № 6
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 14.06.2022 № 6
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2021-09-30-001532-a 30.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання роз’яснення щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання роз’яснення щодо тендерної документації, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
комунального некомерційного «Білогірська багатопрофільна» Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, запитання до процедури та відповіді, вимоги про усунення та рішення Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства Білогір'я Будсервіс (далі – ПП Білогір'я Будсервіс), вимоги про усунення невідповідностей ПП Білогір'я Будсервіс, оприлюднені в системі електронних закупівель 25.10.2021, протокол засідання тендерного комітету від 25.10.2021 № 27, повідомлення про намір укласти договір від 25.10.2021, договір на закупівлю робіт від 09.11.2021 № 356, укладений Замовником з ПП Білогір'я Будсервіс (далі-Договір), додаткова угода від 10.12.2021 №1 до Договору.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам пункту 19 частини другої статті 22 Закону, зокрема Замовником в тендерній документації не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок.
Період усунення порушень:
05.07.2022 18:02 - 20.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
05.07.2022 18:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновки моніторингу від 05.07.2022 року процедури закупівлі «Капітальний ремонт (заміна покрівлі та утеплення перекриття) будівлі хірургічного відділення комунального некомерційного підприємства «Білогірська багатопрофільна лікарня» Білогірської селищної ради Шепетівського району Хмельницької області за адресою: вул. Миру, 1, смт. Білогір'я, Хмельницької області» (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-30-001532-a) повідомляємо наступне
Пунктом 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок» затверджено перелік формальних помилок (далі – Перелік № 710). Згідно з пунктом 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
В тендерній документації замовника, а саме у підпункті 5.3.4. пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено наступне: «Замовник не відхиляє тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, до яких відносяться, зокрема: Відповідно до Переліку формальних помилок, затвердженим Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 року № 710 та відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо опис та приклади формальних помилок». Тобто, в тендерній документації міститься посилання на наказ Мінекономіки від 15.04.2020 №710, який містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Відсутність саме повного переліку помилок в тексті тендерної документації ніяким чином не вплинула на права учасників закупівлі та результати проведеної закупівлі, жоден із учасників закупівлі не оскаржував відповідність тендерної документації вимогам Закону.
Зобов’язуємося у майбутньому при розробці тендерної документації враховувати вказані недоліки та направити на проходження навчання уповноважену особу для підвищення рівня володіння знаннями у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
08.07.2022 11:14