-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання апарата для контактної літотрипсії для комунального підприємства «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М. В. Скліфосовського Полтавської обласної ради», за адресою м. Полтава, вул. Шевченка, 23 (гольмієвий лазер хірургічний)
Завершена
7 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 000.00 UAH
Номер:
e89be4be3ba845cda554d346563949e3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-14-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.12.2021 00:00
Період моніторингу:
14.12.2021 11:35 - 07.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.12.2021 Одеса № 803
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.12.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.12.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.12.2021 № 803
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
3 UA-2021-09-30-002406-b 30.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, встановлено порушення вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо недопущення таких порушень у подальшому і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі - ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Полтавська обласна клінічна лікарня
ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, ТД затверджену протоколом тендерного комітету від 05.01.2021 № 2, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЦИММЕР МЕДІЗИН СІСТЕМ Україна» та товариства з обмеженою відповідальністю «АЛКОНТ-СЕРВІС», протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 10.11.2021, № 197, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 10.11.2021 в електронній системі закупівель, договір поставки від 23.11.2021 № 203/11, пояснення отримані 22.12.2021 через електронну систему закупівель.
У межах проведення моніторингу Замовнику було надано запит на пояснення від 16.12.2021 щодо документального обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості, а також надання посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Однак, на запит Південного офісу Держаудитслужби від 16.12.2021 Замовником надано інформацію 22.12.2021 тобто на 4 робочий день чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
24.12.2021 14:47 - 13.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.12.2021 14:47
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
15-0006/2022/пр
Дата відкриття провадження:
01.02.2022 00:00
Номер відкриття провадження :
б/н
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Номер протоколу:
15-0005/2022/пр
Дата відкриття провадження:
01.02.2022 00:00
Номер відкриття провадження :
б/н
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Ознайомившись із висновком органу державного фінансового контролю за результатом моніторингу закупівлі по предмету : Придбання апарата для контактної літотрипсії для комунального підприємства «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М. В. Скліфосовського Полтавської обласної ради», за адресою м. Полтава, вул. Шевченка, 23 (гольмієвий лазер хірургічний); ДК 021:2015 «33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії»; НК 024:2019 – 36037Лазерна літотрипсійна система /Acquisition of a device for contact lithotripsy for the Communal enterprise «Poltava Regional Clinical Hospital named after M.V.Slifosovsky of the Poltava Regional Council"», to the address of Poltava, street Shevchenko, 23 (surgical Gholm laser); DK 021: 2015 "33150000-6 Equipment for radiotherapy, mechanotherapy, electrotherapy and physical therapy"; NK 024: 2019 - 36037Laser lithotripsy system (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-30-002406-b) повідомляємо наступне.Відповідно до частини 5 статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.Однак, на запит Південного офісу Держаудитслужби від 16.12.2021 Замовником надано інформацію 22.12.2021 тобто на 4 робочий день чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. З огляду на те, що інформація вже надана та оприлюднена в електронній системі та з метою здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення, Тендерним комітетом проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель,зокрема вимоги частини п’ятої статті 8 Закону для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому.
Дата публікації звіту:
24.12.2021 16:21
Запити/Пояснення
Номер:
5ac9e708384d49af9e350f4953a51720
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.12.2021 16:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
406764f73ed847cea010d3ac5b230c76
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
22.12.2021 16:27
Опис:
Пояснення про виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель