• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт спортивного залу Мамаївського НВК Мамаївської сільської ради (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)

Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівля за кошти місцевого бюджету

Завершена

1 580 313.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Номер: 6709c80f94494b90963662b045a332f7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-20-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 20.06.2022 16:40 - 14.07.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.06.2022 № 17-З (зі змінами) Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 20.06.2022 № 17-З (зі змінами) Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2021-09-30-002389-b, 30.09.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 515-79-91, mmorskaa3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткової угоди. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мамаївської сільської ради (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.09.2021 б/н; тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ»; протокол засідання тендерного комітету Мамаївської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області від 21.10.2021 № 2; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.10.2021; договір про закупівлю від 02.11.2021 №821 на суму 1299999,00 грн. (з ПДВ) укладений з ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ»; протокол засідання тендерного комітету Мамаївської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області від 03.10.2021 № 3; додаткова угода про внесення змін до Договору про закупівлю від 20.120.2021 № 1. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ» укладено договір про закупівлю від 02.11.2021 №821 на суму 1299999,00 грн. (з ПДВ). Також укладено додаткову угоду від 20.120.2021 № 1 до договору від 02.11.2021 №821.
Період усунення порушень: 30.06.2022 17:12 - 06.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.06.2022 17:12