-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт спортивного залу Мамаївського НВК Мамаївської сільської ради (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Завершена
1 580 313.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Номер:
6709c80f94494b90963662b045a332f7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-20-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2022 00:00
Період моніторингу:
20.06.2022 16:40 - 14.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.06.2022 № 17-З (зі змінами)
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
20.06.2022 № 17-З (зі змінами)
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2021-09-30-002389-b, 30.09.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткової угоди.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мамаївської сільської ради (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.09.2021 б/н; тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ»; протокол засідання тендерного комітету Мамаївської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області від 21.10.2021 № 2; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.10.2021; договір про закупівлю від 02.11.2021 №821 на суму 1299999,00 грн. (з ПДВ) укладений з ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ»; протокол засідання тендерного комітету Мамаївської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області від 03.10.2021 № 3; додаткова угода про внесення змін до Договору про закупівлю від 20.120.2021 № 1.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ» укладено договір про закупівлю від 02.11.2021 №821 на суму 1299999,00 грн. (з ПДВ). Також укладено додаткову угоду від 20.120.2021 № 1 до договору від 02.11.2021 №821.
Період усунення порушень:
30.06.2022 17:12 - 06.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2022 17:12