• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт «Благоустрій території ДНЗ «Берізка» по вул. Тургенєва, 5 в с. Гора Бориспільського району Київської області

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5; 44094449 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Капітальний ремонт «Благоустрій території ДНЗ «Берізка» по вул. Тургенєва, 5 в с. Гора Бориспільського району Київської області (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість (обсяг): 1 робота Місце виконання робіт: вулиця Тургенєва, 5 в селі Гора Бориспільського району Київської області. 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 12 048 000,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.08.2022 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 18.10.2021 00:00 7) умови оплати: Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 10 (десяти) банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): На підставі положень ст.25 Закону Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з грошовим покриттям. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 60 240,00 грн. (шістдесят тисяч двісті сорок грн. 00 коп.), що не перевищує 0,5 % (відсотків) очікуваної вартості закупівлі Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний вказаній вище сумі за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі посилання в тексті гарантії на договір про надання гарантії, укладений між банком - гарантом та принципалом, зазначений договір обов’язково надається учасником в складі тендерної пропозиції. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 15 робочих днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром (Замовником), в разі порушення ним свого обов'язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження зазначеного, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (довідка, банківська виписка тощо) від банку-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття) за гарантією. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром. Забезпечення тендерної пропозиції не повинно містити умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо: нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за Гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара; подання до Банку-Гаранта вимоги за гарантією через банк Бенефіціара. Разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, Учасником надаються у електронному форматі оригінал або посвідчена банком-гарантом копія ліцензії, виданої банку-гаранту, оригінал або посвідчена банком-гарантом копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: назва: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 44094449; юридична адреса: 08324, с. Гора, вул. Центральна, 5 банківські реквізити: р/р № UA 738201720355179011000112682 в Державній казначейській службі України, м. Київ. МФО 820172 Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 60 240,00 грн. (шістдесят тисяч двісті сорок грн. 00 коп.); Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта. Застереження щодо випадків неповернення учасникові забезпечення тендерної пропозиції, вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 11) Забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 0,5 відсотків вартості договору. 12) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 13) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Завершена

12 048 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 120 480.00 UAH
Номер: 6648e5236a9246ceb579121d2ac50115
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-13-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.01.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 14.01.2022 09:01 - 05.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.01.2022 № 7 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 12.01.2021 № 7 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2021-09-29-010192-b 29.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31, частини 11 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план на 2021 рік, тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.09.2021 № 1 (зі змінами), протоколи уповноваженої особи від 20.10.2021 № б/н, від 23.10.2021 № б/н, від 26.10.2021 № б/н, тендерні пропозиції ТОВ «ПАРТНЕР ПЛЮС», ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС», ТОВ «БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ» (далі - Переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.10.2021 року, протокол розкриття, повідомлення про намір укласти договір від 26.10.2021 року, договір від 10.11.2021 № 176/11/21, додаткові угоди від 24.12.2021 № 1 та від 28.01.2022 № 2, пояснення Замовника від 18.01.2022 року. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ» вимогам ТД. Так, що відповідно до додатку 5 «Технічного завдання» ТД, Участник процедури закупівлі повинен надати Замовнику «Відомість ресурсів» № 219 «Дошка WD1473». Натомість, ТОВ «БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ» (Переможець) надав у складі тендерної пропозиції файл: Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, Розділ 5 «Малі архітектурні форми» № 135 позиція Дошка WD1437, чим не дотримано вимог додатку 5 «Технічного завдання» ТД. Слід зауважити, що Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» (далі – Учасник) з аналогічних підстав, які на виконання вищевказаної вимоги ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» надав у складі тендерної пропозиції файл: Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, Розділ 5 «Малі архітектурні форми» № 141 позиція Дошка WD1437. Так, перевіркою підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС», вказаних у протоколі розгляду тендерних пропозицій Замовника від 23.10.2021, встановлено, що відповідно до поданого файлу Кошторис берізка pdf: Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, Розділ 5 «Малі архітектурні форми» № 141 позиція Дошка WD1437 є відмінною від вказаної позиції технічного завдання «Відомість ресурсів» № 219 «Дошка WD1473» тендерної документації, що суперечить вимогам технічної специфікації. Також, моніторингом встановлено, що відповідно до додатку 2 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності вимогам, відповідно до статті 17 Закону, повинен надати гарантійний лист в довільній формі про те, що Учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь Замовника. Натомість, в складі тендерної пропозиції ТОВ «БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ» відсутній гарантійний лист про сплату штрафів або відшкодування збитків на користь Замовника, чим не виконані вимоги додатку розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД відповідно до статті 17 Закону. Відповідно до вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ» як таку, що не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Таким чином, в порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Вищезазначене призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону, якою передбачено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Період усунення порушень: 04.02.2022 14:29 - 19.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.02.2022 14:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку Північним офісом Держаудитслужби за результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД щодо закупівлі «Капітальний ремонт «Благоустрій території ДНЗ «Берізка» по вул. Тургенєва, 5 в с. Гора Бориспільського району Київської області (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-09-29-010192-b). Замовник не погоджується з даним висновком і надає наступні аргументовані заперечення. 1. Моніторингом встановлено, що відповідно до додатку 2 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності вимогам, відповідно до статті 17 Закону, повинен надати гарантійний лист в довільній формі про те, що Учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь Замовника. Натомість, в складі тендерної пропозиції ТОВ «БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ» відсутній гарантійний лист про сплату штрафів або відшкодування збитків на користь Замовника, чим не виконані вимоги додатку розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД відповідно до статті 17 Закону. Повідомляємо, що відповідно до додатку 2 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ у довільній формі або за примірною формою* *Згідно частини 2 статті 17 Закону замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, має надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника. Учасник ТОВ «БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ» не має перед Замовником невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю, що б призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі не перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, отже не повинен надавати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Про що вказує в поданій довідці (22 Довідка ст 17). Отже у Учасником дотримано вимоги Додатку 2 до тендерної документації, а у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника з вищезазначеної причини. 2. Відповідно до додатку 5 «Технічного завдання» ТД, Учасник процедури закупівлі повинен надати Замовнику «Відомість ресурсів» № 219 «Дошка WD1473». Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» так як у складі тендерної пропозиції надав файл: Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, Розділ 5 «Малі архітектурні форми» № 141 позиція Дошка WD1437. Розглядаючи на вивчаючи тендерну пропозицію ТОВ «БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ» Замовником було встановлено, що в документі «12 Довідка відповідність технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі 2.pdf» зазначено матеріали і роботи, які будуть використані при виконанні робіт і повністю відповідають вимогам Замовника. В файлі Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, Розділ 5 «Малі архітектурні форми» № 141 позиція Дошка WD1437, була допущена технічна помилка, про що свідчить надана за результатами аукціону пропозиція переможця у файлі «Кошториси та розрахунки.pdf» без зміни вартості позиції. Дана позиція «Дошка WD1437» є відмінною від «Дошка WD1473» і є в рази дешевшою, що в свою чергу знижує вартість робіт. Враховуючи, що Замовником під час розгляду тендерних пропозиції було проаналізовано і співставлено кошториси Учасника 1- ТОВ «ПАРТНЕР ПЛЮС», Учасника 2- ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС», Учасника 3 - ТОВ «БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ» (далі - Переможець) відповідно до ринкових пропозицій позиції «Дошка WD1473», встановлено, що цінова пропозиція Учасника 3 ТОВ «БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ» відповідає кошторисному розрахунку проекту. Повідомляємо, що ТОВ «БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ» розпочав виконання робіт за укладеним договором, розірвання договору на даному етапі унеможливить своєчасний початок роботи дитячого садочку, що призведе до соціальної напруги та ще більше загострить проблему переповненості наявних дитячих садочків. Вважаємо, що допущена технічна помилка не впливає на зміст тендерної пропозиції Учасника і не може слугувати причиною для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ». Враховуючи вищевикладене, у замовника відсутні підстави для розірвання договору з ТОВ «БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ» на виконання робіт по закупівлі «Капітальний ремонт «Благоустрій території ДНЗ «Берізка» по вул. Тургенєва, 5 в с. Гора Бориспільського району Київської області.
Дата публікації звіту: 09.02.2022 18:55

Запити/Пояснення