• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

виконання робіт по коригуванню проєктної документації по об’єкту «Реконструкція прохідного колектора водопроводу Д=1400 мм від станції метро «Дніпро» до вул. Кіровоградської в м. Києві», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015)

Оголошення про проведення відкритих торгів 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; ПрАТ «АК «Київводоканал», м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а, 01015, 03327664 Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2;юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2: наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); виконання робіт по коригуванню проєктної документації по об’єкту «Реконструкція прохідного колектора водопроводу Д=1400 мм від станції метро «Дніпро» до вул. Кіровоградської в м. Києві», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 1 робота, за місцем знаходження Замовника, виконавця робіт, за місцем знаходження об’єкту - до вул. Кіровоградської (Володимира Брожка) в м. Києві, 03069, обсяг згідно Додатку 3 до тендерної документації 4) очікувана вартість предмета закупівлі; 11 243 663,68 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 15 місяців 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 18.10.2021 до 12 год. 00 хв. за київським часом 7) умови оплати; передбачені Розділом ІV «Порядок здійснення оплати» проєкту договору про закупівлю, що міститься у Додатку 2 до Тендерної документації 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 55 000.00 грн., забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді електронного документа, умови надання забезпечення тендерних пропозицій передбачені п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону; не застосовується 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; 0,5 відсотка 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). не застосовується

Завершена

11 243 663.68 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 218.32 UAH
Номер: 4363ee24f4c14984a950e394ee3960af
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-19-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.07.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.07.2022 11:14 - 10.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 18.07.2022 № 144 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 24 UA-2021-09-29-009978-b 29.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, marchukm.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.09.2021 б/н, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 25.10.2021б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ»),повідомлення про намір укласти договір від 25.10.2021, договірна виконання робіт з коригування проектної документації від 12.11.2021 № 1211Д (далі - Договір), додаткова угода до Договору від 23.12.2021 № 1, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 28.07.2022. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та частини 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону. Відповідно пункту 1.2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу, щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій інформації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка повинна бути вказана в довідці довільної форми щодо наявності в Учасника власного або залученого обладнання та матеріально-технічної бази, що буде застосовуватись під час виконання умов договору (обов’язково зазначити чи власне воно чи/або орендоване, інформацію про наявність приміщень, тошо). У разі оренди/лізингу/тощо,надати нотаріально завірені копії діючих договорів оренди/лізингу/тощо з усіма додатками до них (договори оренди/лізингу/тощо повинні діяти під час виконання робіт по об’єкту, що є предметом даної закупівлі). У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди/ лізингу/тощо у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди/ лізингу/тощо/співпраці, підписаний орендодавцем/лізингодавцем/тощо та учасником. У разі, якщо матеріально-технічна база, обладнання та технології є власними, надати витяг з оборотно-сальдової відомості де має бути підтвердження права власності на такі ресурси. У разі суборенди надати копію договору оренди, відповідно до якого матеріально-технічна база, обладнання та технології можливо/дозволено передавати в суборенду. На підтвердження зазначеної інформації учасник ТОВ «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» у складі тендерної документації надав довідку про наявність власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 30.09.2021 № 3006/12 (далі – Довідка № 3006/12), де зазначив, що має власне обладнання, спеціалізоване програмне забезпечення, техніку (файл 30.1. «матеріал_но-технічна _база.pdf» файлу «Довідки.rar»). При цьому, надана Довідка № 3006/12 не містить відомостей про наявність власного приміщення в учасника ТОВ «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ». Водночас в іншому документі «Відомості про учасника» (файл 34. файлу «Довідки.rar») учасником ТОВ «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» зазначено інформацію щодо наявності офісу 602 за адресою: 030035, м. Київ, вул. В.Липківського, 45. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» відсутні документи що підтверджують, право власності та/або право користування зазначеним приміщенням, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1.2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 11.08.2022 17:59 - 26.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 11.08.2022 17:59

Оскарження висновку в суді

Опис: Приватним акціонерним товариством "Акціонерна компанія "Київводоканал" 25.08.2022 за №2384/12/36/02-22 подана до Окружного адміністративного суду м. Києва позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку.
Дата публікації: 25.08.2022 15:06
Дата відкриття провадження: 06.09.2022 00:00
Номер відкриття провадження: №640/13943/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі – Товариство, Замовник) розглянуто висновок Державної аудиторської служби України від 11.08.2022 (далі – висновок) про можливі порушення, виявлені за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-29-009978-b за предметом закупівлі – виконання робіт по коригуванню проєктної документації по об’єкту «Реконструкція прохідного колектора водопроводу Д=1400 мм від станції метро «Дніпро» до вул. Кіровоградської в м. Києві» (далі – Закупівля), оголошення № UA-2021-09-29-009978-b. За результатами розгляду повідомляємо. З метою вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачених Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), Замовником у системі Prozorro розміщено Оголошення про проведення відкритих торгів, Тендерну документацію з відповідними додатками до неї по Закупівлі. Тендерна документація розроблена з дотриманням вимог Закону, та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Згідно ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи із зазначеного, Замовником у Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів, що подаються на підтвердження відповідності учасника критеріям відповідно до статті 16 Закону, відсутності підстав, установлених статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством*» встановлена наступна вимога: 1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – Надати довідку в довільній формі, щодо наявності у Учасника власного або залученого обладнання та матеріально-технічної бази, що буде застосовуватися під час виконання умов Договору (обов’язково зазначити чи власне воно чи/або орендоване, інформацію про наявність приміщень, тощо). У разі оренди/лізингу/тощо, надати нотаріально завірені копії діючих договорів оренди/лізингу/тощо з усіма додатками до них (договори оренди/лізингу/тощо повинні діяти під час виконання робіт по об’єкту, що є предметом даної закупівлі). У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди/лізингу/тощо у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди/лізингу/тощо /співпраці, підписаний орендодавцем/лізингодавцем/тощо та учасником. У разі, якщо матеріально-технічна база, обладнання та технології є власним, надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на такі ресурси. У разі суборенди надати копію договору оренди, відповідно до якого матеріально-технічна база, обладнання та технології можливо/дозволено передавати в суборенду (далі – Вимога 1.2. Додатку 1). Повідомляємо, що вимога 1.2. Додатку 1 не містить обов’язковості надання учасниками інформації щодо приміщень, а приставка «тощо» робить зазначений перелік подання інформації у довільній формі та нічим не обмежуючи коло учасників.Вимога 1.2. Додатку 1 містить лише уточнення, як само учасники підтверджують наявність власного або залученого обладнання та матеріально-технічної бази, що буде застосовуватися під час виконання умов договору по Закупівлі, а саме: «обов’язково зазначити чи власне воно чи/або орендоване, інформацію про наявність приміщень, тощо», тобто, у разі надання інформації про-матеріально технічну базу, приміщення, тощо, учасникам необхідно підтвердити власна чи орендована матеріально-технічна база згідно тексту Вимоги 1.2. Додатку 1. Жодних звернень за роз’ясненнями та звернень щодо усунення порушення стосовно тендерної документації на Закупівлю під час проведення торгів від учасників не надходило, як і оскарження прийнятих рішень Замовника. Учасником ТОВ «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» (код ЄДРПОУ – 36517568) (далі – Учасник) у складі своєї тендерної пропозиції надано від 30.09.2021 № 3006/12 Довідку про наявність власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (назва файлу «30.1_матерiал_но-технiчна_база.pdf»). Зазначена довідка подана Учасником із переліком необхідної матеріально-технічної бази у довільній формі, так як вимога 1.2. Додатку 1 не передбачає форми довідки, або таблиці, що б містила окремо визначені поля для заповнення учасниками. В той же час, Учасником були надані Оборотно-сальдові відомості (назва файлів «30.2_Оборотно_сал_довая_ведомост__(1).pdf», «30.3_сал_довая_ведомост__по_счету_1121_за_2021_г._Товариство_з_обмеженою_вiдповi_ЕНЕРГО_IНЖИНIРИНГ.pdf» та 30.4._127Оборотно-сал_довая_ведомост__по_счету_127_за_2021_г._Товариство_з_обмеженою_вiдповi_ЕНЕРГО_IНЖИНIРИНГ_.pdf), які підтвердили, що уся запропонована матеріально-технічна база для виконання робіт по Закупівлі є власною. Жодної інформації щодо наявних приміщень Учасником не надавалось. Враховуючи, що Учасником повністю підтверджена наявність матеріально-технічної бази, а також відсутність будь яких вимог, щодо обов’язковості надання інформації щодо наявності приміщень у Тендерній документації, Замовником було прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації. Замовником враховано також, що тендерна документація на Закупівлю містить у Розділі 3 Інструкції з підготовки тендерної документації, уточнення щодо допущення учасниками формальних помилок згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» допущення яких не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника. На підтвердження, погодження із формальними помилками допущення яких не призведе до відхилення тендерної пропозиції Учасником надано лист-погодження від 30.09.2021 № 3006/10 (назва файлу «20._Дист-погодження_з_формал_ними_помилками.pdf). Відповідно до п. 3 Переліку формальних помилок наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації – відносить до формальних помилок. Довідка про наявність власного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасника містить слово «приміщення» лише у назві розділу. Довідка надана Учасником у складі своєї тендерної пропозиції від 30.09.2021 № 3009/11 Відомості про учасника (назва файлу 34_Вiдомостi_про_учасника_1.pdf) містить інформацію про юридичну та фактичну адресу учасника і не має інформації про «приміщення». Згідно статті 93 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (із змінами), місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку. Законодавство України такого поняття як «юридична адреса» не містить, а зазначена вище норма, не передбачає обов’язковість мати офіс, приміщення, тощо за місцезнаходженням юридичної особи. Жодних підтверджень, що саме за наданими адресами буде здійснюватись виконання умов договору по Закупівлі Учасником не надавалось. Замовник, враховуючи принципи здійснення публічних закупівель згідно з пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону, а саме: недискримінації учасників, передбачив вимогами тендерної документації на Закупівлю, що документи, які підтверджують запропоновану матеріально-технічну базу учасниками, повинні підтверджувати власна вона чи орендована і отримавши від Учасника повну та вичерпну інформацію прийняв рішення визнати його учасником-переможцем по Закупівлі. Зважаючи на викладене, вважаємо, що виявлені органом фінансового контролю можливі порушення ПрАТ «АК «Київводоканал» вимог законодавства у сфері публічних закупівель не знайшли своїх підтверджень. Під час проведення вказаної закупівлі Товариством були дотримані вимоги чинного законодавства України, в тому числі у сфері публічних закупівель, у повному обсязі, тому договір, укладений за результатами процедури закупівлі між ПрАТ «АК «Київводоканал» та Учасником, є чинним та відповідає діючим нормам законодавства України.
Дата публікації звіту: 17.08.2022 13:22

Запити/Пояснення