• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт каналізаційної мережі на вул. Героїв Майдану в м. Новограді-Волинському Житомирської області

Завершена

5 506 427.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 532.14 UAH
Номер: 120ee1f5924e4d6c9a83dc33301b7559
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-10-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.11.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 10.11.2021 13:27 - 02.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 10.11.2021 № 648 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.11.2021 № 648. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2021-09-29-009529-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 255-47-20, amatoryzt@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї та їх оприлюднення, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 08.11.2021 року № 12/7310, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї та їх оприлюднення, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Управління житлово-комунального господарства та екології Новоград-Волинської міської ради (далі - Замовник), тендерна пропозиція переможця ТОВ «Українські санаційні технології», протокол засідання тендерного комітету від 26.10.2021 року № 32, повідомлення про намір укласти договір від 26.10.2021 року, договір про закупівлю від 08.11.2021 року № 12/7310. За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, переліку документів, які надаються учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно Додатку № 3 до тендерної документації. Відповідно до пункту 2 Додатку №3 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію частини 2 статті 16 Закону – наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від учасника в складі пропозиції вимагається інформаційна довідка в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору. Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників повинна містити: посаду, спеціальність, досвід роботи. На виконання вказаних вище вимог учасником ТОВ «Українські санаційні технології» в складі пропозиції надано довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору від 18.10.2021 року №18/10-04 на наступних посадах: директор; головний інженер; інженер – будівельник виконуючий функції служби охорони праці; виконроб за сумісництвом водій транспортних засобів та монтажники зовнішніх трубопроводів. Однак, на порушення вимог пункту 1 розділу ІІІ та пункту 2 Додатку №3 тендерної документації у вказаній довідці учасника відсутня інформація про спеціальність працівників, а також досвід роботи монтажників зовнішніх трубопроводів. Отже, моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Українські санаційні технології», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень: 10.11.2021 17:14 - 25.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 10.11.2021 17:14

Оскарження висновку в суді

Опис: Опис вкладення на ім`я Житомирського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 25.11.2021 13:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація щодо висновку моніторингу від10.11.2021 року.
Дата публікації звіту: 17.11.2021 21:09

Запити/Пояснення