-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Комплект одно-канальних дозаторів змінного об’єму, рН –метр/іономір лабораторний код ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори, код НК 024:2019: 41663 Лабораторний рідкий дозатор, електронний, 30847 Аналізатор крові / рН / електролітів / метаболітів
Завершена
519 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 595.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 595.00 UAH
Номер:
f32f2207f7e24731ba2b3c9f6e5398c8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-29-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2022 00:00
Період моніторингу:
29.09.2022 22:25 - 21.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2022 № 226
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.09.2022 № 226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
85 UA-2021-09-29-003508-c 29.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону, в частині оприлюднення звіту про виконання договору.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АЛТ Україна Лтд», правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» та ТОВ «АЛСІ»ЛТД, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом оприлюднення звіту про виконання договору, та заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Укрмедпроектбуд» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету, протокол від 29.09. 2021. №312 зі змінами від 21.10.2021 №373 та зі змінами від 25.10.2021 №396, запитання до процедури, рішення Замовника, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «АЛТ Україна Лтд» та ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА», ТОВ «АЛСІ»ЛТД протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.11.2021, протокол № 466 засідання тендерного комітету ДП «Укрмедпроектбуд» від 10.11.2021, протокол № 466 засідання тендерного комітету ДП «Укрмедпроектбуд» від 10.11.2021, повідомлення про намір укласти договір, договір від 30.11.2021 № 2021/67-о, протокол №512 засідання тендерного комітету ДП «Укрмедпроектбуд» від 30.11.2021, додаткова угода від 09.12.2021 №1 до договору, додаткова угода від 30.06.2022 №2 до договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 04.10.2022 року та 18.10.2022 року.
Відповідно до вимог абзацу 12 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання. За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «АЛТ Україна Лтд » укладено Договір від 30.11.2021 № 2021/67-о на суму 510 000,00 грн. Згідно із додатковою угодою до Договору від 09.12.2021 № 1 строк дії Договору продовжено до 31.12.2022, строк поставки товару продовжено до 28.02.2022 та передбачено авансування за даним договором у розмірі 100 % вартості договору, що складає 510 000, 00 гривень. Згідно із додатковою угодою до Договору від 30.06.2022 № 2 змінено строк (термін) поставки (передачі) Товарів за Договором до 30.08.2022, але не раніше строку визначеного покупцем та не пізніше, ніж через сім календарних днів від вимоги Покупця. Точний строк поставки Товару в будь-якому випадку визначається Покупцем. На запит Держаудитслужби про надання пояснень щодо стану виконання Договору, Замовник 18.10.2022 надав копії видаткових накладних від 28.04.2022 № ХА000358, від 26.08.2022 №ХА 000770 та копію платіжного доручення від 18.12.2021 № 151, що підтверджує постачання та оплату товару на суму 510 000,00 гривень. Таким чином, зобов’язання за Договором обома сторонами виконані станом на 06.09.2022 в повному обсязі. Проте на порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
19.10.2022 21:34 - 02.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
19.10.2022 21:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ДП "Укрмедпроектбуд" вжило заходи щодо усунення порушень шляхом оприлюднення звіту про виконання договору. Детальніше щодо усунення порушення викладено в листі, який прикріплено у прикладеному файлі.
Дата публікації звіту:
24.10.2022 16:41
Запити/Пояснення
Номер:
e73bc40f1c2340a5adc43bd01ffef75e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.09.2022 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Комплект одно-канальних дозаторів змінного об’єму, рН –метр/іономір лабораторний код ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори, код НК 024:2019: 41663 Лабораторний рідкий дозатор, електронний, 30847 Аналізатор крові / рН / електролітів / метаболітів», (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-29-003508-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому одночасно з укладанням договору від 30.11.2021 №2021/67-о складено протокол засідання тендерного комітету від 30.11.2021 №512 щодо розбіжності номенклатурної позиції предмета закупівлі в оголошенні процедури закупівлі, а саме внесено зміни до Додатку 5 тендерної документації.
3.Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин щодо продовження строку дії договору від 30.11.2021 №2021/67-о та строку виконання зобов’язань щодо поставки товарів.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
50ac35f6b2794c40b907708371485849
Назва:
Пояснення на запит від 29.09.2022 року
Дата опублікування:
04.10.2022 15:05
Опис:
Державне Підприємство "Укрмедпроектбуд" розглянуло запит та надає пояснення у прикладених файлах.
Номер:
a39d86d5215543ba972b877a321347eb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.10.2022 08:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Комплект одно-канальних дозаторів змінного об’єму, рН –метр/іономір лабораторний код ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори, код НК 024:2019: 41663 Лабораторний рідкий дозатор, електронний, 30847 Аналізатор крові / рН / електролітів / метаболітів», (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-29-003508-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та підтвердні документи (видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, тощо) щодо виконання Договору від 30.11.2021 № 2021/67-о .
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
df1fcaacca4748d79869f378b2498bf9
Назва:
Надання пояснень на запит від 14.10.2022
Дата опублікування:
18.10.2022 15:04
Опис:
Державне підприємство «УКРМЕДПРОЕКТБУД» (надалі – Підприємство) одержало запит Державної аудиторської служби України в рамках проведення процедури закупівлі медичного обладнання: Комплект одно-канальних дозаторів змінного об’єму, рН –метр/іономір лабораторний код ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори, код НК 024:2019: 41663 Лабораторний рідкий дозатор, електронний, 30847 Аналізатор крові / рН / електролітів / метаболітів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-29-003508-c) та повідомляє наступне.
В запиті вимагається надати інформацію та підтвердні документи (видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, тощо) щодо виконання Договору від 30.11.2021 № 2021/67-о.
На виконання зазначеного вище запиту Підприємство надає через електронну систему закупівель запитані документи щодо поставки за договором 30.11.2021 № 2021/67-о та повідомляє, що поставку було виконано в обсязі та в строки, обумовлені згаданим договором.