• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект одно-канальних дозаторів змінного об’єму, рН –метр/іономір лабораторний код ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори, код НК 024:2019: 41663 Лабораторний рідкий дозатор, електронний, 30847 Аналізатор крові / рН / електролітів / метаболітів

Завершена

519 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 595.00 UAH
Номер: f32f2207f7e24731ba2b3c9f6e5398c8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-29-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 29.09.2022 22:25 - 21.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.09.2022 № 226 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.09.2022 № 226 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 85 UA-2021-09-29-003508-c 29.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 278-44-41, andrushchenko90@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону, в частині оприлюднення звіту про виконання договору. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АЛТ Україна Лтд», правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» та ТОВ «АЛСІ»ЛТД, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом оприлюднення звіту про виконання договору, та заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Укрмедпроектбуд» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету, протокол від 29.09. 2021. №312 зі змінами від 21.10.2021 №373 та зі змінами від 25.10.2021 №396, запитання до процедури, рішення Замовника, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «АЛТ Україна Лтд» та ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА», ТОВ «АЛСІ»ЛТД протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.11.2021, протокол № 466 засідання тендерного комітету ДП «Укрмедпроектбуд» від 10.11.2021, протокол № 466 засідання тендерного комітету ДП «Укрмедпроектбуд» від 10.11.2021, повідомлення про намір укласти договір, договір від 30.11.2021 № 2021/67-о, протокол №512 засідання тендерного комітету ДП «Укрмедпроектбуд» від 30.11.2021, додаткова угода від 09.12.2021 №1 до договору, додаткова угода від 30.06.2022 №2 до договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 04.10.2022 року та 18.10.2022 року. Відповідно до вимог абзацу 12 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання. За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «АЛТ Україна Лтд » укладено Договір від 30.11.2021 № 2021/67-о на суму 510 000,00 грн. Згідно із додатковою угодою до Договору від 09.12.2021 № 1 строк дії Договору продовжено до 31.12.2022, строк поставки товару продовжено до 28.02.2022 та передбачено авансування за даним договором у розмірі 100 % вартості договору, що складає 510 000, 00 гривень. Згідно із додатковою угодою до Договору від 30.06.2022 № 2 змінено строк (термін) поставки (передачі) Товарів за Договором до 30.08.2022, але не раніше строку визначеного покупцем та не пізніше, ніж через сім календарних днів від вимоги Покупця. Точний строк поставки Товару в будь-якому випадку визначається Покупцем. На запит Держаудитслужби про надання пояснень щодо стану виконання Договору, Замовник 18.10.2022 надав копії видаткових накладних від 28.04.2022 № ХА000358, від 26.08.2022 №ХА 000770 та копію платіжного доручення від 18.12.2021 № 151, що підтверджує постачання та оплату товару на суму 510 000,00 гривень. Таким чином, зобов’язання за Договором обома сторонами виконані станом на 06.09.2022 в повному обсязі. Проте на порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 19.10.2022 21:34 - 02.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 19.10.2022 21:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ДП "Укрмедпроектбуд" вжило заходи щодо усунення порушень шляхом оприлюднення звіту про виконання договору. Детальніше щодо усунення порушення викладено в листі, який прикріплено у прикладеному файлі.
Дата публікації звіту: 24.10.2022 16:41

Запити/Пояснення