• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

«Капітальний ремонт систем зовнішнього освітлення вул. Розкидайлівська з прилеглими вулицями та провулками у м. Одесі» за ДК 021:2015 - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація

Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Вимагається Вид – Електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме: 19 606,11 грн. (Дев'ятнадцять тисяч шістсот шість гривень 11 копійок). Умови надання – Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п.2 та п.3 Розділу 3 Тендерної документації Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) - не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Вид закупівлі: процедура закупівлі – для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень,а робіт – 1,5 мільйона гривень: відкриті торги.

Завершена

3 921 223.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 212.23 UAH
Номер: be76622dcecc4b77a01b97421731174e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-27-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.07.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 27.07.2022 15:46 - 18.08.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.07.2022 № 21 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 27.07.2022 № 21 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-09-29-001444-c 29.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства електричних мереж зовнішнього освітлення «Одесміськсвітло» (далі – Замовник) на 2021 рік за номером ID: UA-P-2021-09-28-004614-b; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Мега Шаг» (далі – ТОВ «Будівельна компанія «Мега Шаг»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол № 275.2021 від 27.10.2021 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця процедури відкритих торгів та прийняття рішення про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір від 27.10.2021, Договір забезпечення виконання договору про закупівлю № 122 від 12.11.2021, Договір № 123 від 15.11.2021 року, Додаткову угоду № 1 від 29.12.2021. Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника ТзОВ «Будівельна компанія «Мега Шаг», пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, та прийнято рішення про намір укласти договір з ним. Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «Будівельна компанія «Мега Шаг» укладено Договір № 123 від 15.11.2021 року на загальну суму 3906224,40 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 11.08.2022 13:33 - 17.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 11.08.2022 13:33