-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги охорони майна Рівненської дирекції АТ "Укрпошта"
Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель)
Завершена
2 485 080.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 15 000.00 UAH
Номер:
46cb5692de8b42508f3de8762bbe6772
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-21-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.09.2022 00:00
Період моніторингу:
21.09.2022 16:54 - 13.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2022 № 236
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
21.09.2022 № 236
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2021-09-28-011793-b
АТ "Укрпошта" в особі рівненської дирекції Послуги охорони майна Рівненської дирекції АТ "Укрпошта" 2 485 080,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.10.2021 б/н зі змінами, тендерні пропозиції ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ ГАРАНТІЯ БЕЗПЕКИ», ТОВ «САТИШ», ТОВ «АЛЬФА СБ», ПП «АЛЬФА-ЩТ» та ТОВ «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ «ЛЕГІОН-КИЇВ», протокол розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою від 02.12.2021 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 02.12.2021, договір від 20.12.2021 №201221-1106/17, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 27.09.2022.
Період усунення порушень:
29.09.2022 17:33 - 05.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.09.2022 17:33
Запити/Пояснення
Номер:
52b63cadb38341a2a11e40a9e89d1a63
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.09.2022 13:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги охорони майна Рівненської дирекції АТ «Укрпошта», замовником якої є АТ «Укрпошта» в особі Рівненської дирекції (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-28-011793-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
13fbbd29f52949c6959c664be720d49b
Назва:
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
27.09.2022 10:31
Опис:
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію закупівель». Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних постачальників щодо послуг, які відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій: ТОВ «Відок-Гікс» - ціна 2 580 660,00 грн., ПП «Арсенал-Захід» - ціна 1 166 076,00 грн., ТОВ «Захід-Альянс» - ціна 4 109 940,00 грн. Розрахунок очікуваної вартості складено з урахуванням загального обсягу охорони людино-годин, що закуповувались. Згідно пропозицій середньо-ринкова вартість становить: 2 618 892,00 грн. Очікувана вартість закупівлі була обрана нижче середньо-ринкової та склала 2 485 080,00 грн. відповідно. (Комерційні пропозиції додаються). Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2022 рік та сформована шляхом моніторингу середньо-ринкових цін на аналогічні та подібні послуги.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі наявної потреби Рівненської дирекції АТ «Укрпошта» в закупівлі. Для забезпечення стабільного функціонування Товариства закупівля здійснювалась з метою забезпечення посилення охорони об’єктів дирекції з урахуванням технологічних процесів товариства. Параметри закупівлі встановлено відповідно до визначених дирекцією потреб в обсягах та за технічними і якісними характеристиками, що заявлені. Безпосередньо технічні та якісні характеристики послуг встановлено у Технічній специфікації (Додаток 3 до тендерної документації). Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб дирекції.
3. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 зі змінами АТ «Укрпошта» організовано, з використанням можливостей електронних майданчиків, на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі «Закупівлі», де доступна вся необхідна інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі (пошук за ідентифікатором UA-2021-09-28-011793-b, посилання https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli).