• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021-2015: 90510000-5 (Послуги з видалення відходів з суден)

«Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021-2015: 90510000-5 (Послуги з видалення відходів з суден) Документи, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Визначальним є документ/текст, викладений українською мовою. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 264 000,00 грн. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): відповідно до умов тендерної документації.

Завершена

8 823 552.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 88 235.52 UAH
Номер: f5129518afe24bca84e90887ac127d1a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-08-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.11.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 09.11.2022 18:46 - 01.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 08.11.2022 № 327 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08 листопада 2022 № 327 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 18 UA-2021-09-28-005509-c 28.09.2021 Одеська філія ДП "АМПУ" Код ЄДРПОУ: 38728457 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yurkina2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення Замовником вимог п 4¹ Постанови № 710. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, повноти та своєчасності відображення інформації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону №922-VIII, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законом порядку, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922-VIIІ), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова №710), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону № 922-VIII, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеської філія ДП "АМПУ" (далі Замовник) ID: UA-P-2021-09-15-004677-b на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету ОФ ДП «АМПУ» від 28.09.2021 без номера (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.12.2021, тендерні пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ", ТОВ "ПОЛЕКОЗАХИСТ", ТОВ "АЛЬФА ЕКОЛОГІЯ", вимоги про усунення невідповідностей, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 16.12.2021, договір від 31.12.2021 зареєстрований за № 3204-В-ОДТ-21, пояснення замовника, отримане 16.11.2022 через електронну систему закупівель. Моніторингом встановлено, що ТОВ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" надано цінову пропозицію яка найбільш економічно вигідна та є меншою більш ніж на 40 відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників, але обґрунтування аномально низької ціни ТОВ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" не надано. Пропозицію учасника ТОВ "ПОЛЕКОЗАХИСТ" відхилено у відповідності з вимогами Закону № 922-VIII, порушень з даного питання не встановлено. Аналізом інформації в електронній системі закупівель та в засобах масової інформації (Інтернет) Одеська філія ДП "АМПУ" належить до державного сектору економіки. На порушення п. 4¹ Постанови №710 Замовником не розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (юридична особа, до якої належить відокремлений підрозділ). Надана в ході моніторингу відповідь замовника на пояснення не спростовує виявлених порушень.
Період усунення порушень: 30.11.2022 16:55 - 15.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.11.2022 16:55

Оскарження висновку в суді

Опис: висновки оскаржено 13.12.2022
Дата публікації: 16.12.2022 15:18
Дата відкриття провадження: 08.11.2023 00:00
Номер відкриття провадження: П/640/235/23

Запити/Пояснення