• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Утеплення фасаду Стопчатівського ліцею Яблунівської селищної ради Косівського району

Завершена

1 480 670.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 403.35 UAH
Номер: 23b2c7d2a37d45478458c24a6f902903
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-27-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.10.2021 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 27.10.2021 11:50 - 17.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 27.10.2021 №655 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.10.2021 № 655 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-09-28-005148-b 28.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkoga@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 11 та 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ТЕГЕРАН» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 04 листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Яблунівської селищної ради Косівського району Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерну пропозицію ПП «ТЕГЕРАН», протокол засідання тендерного комітету від 22.10.2021 №64, роз’яснення та запитання до процедури, вимоги про усунення порушення. За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону, оскільки Замовником у пункті 4 розділу ІІІ та у Додатку 1 ТД зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними відповідно до ЗУ Про публічні закупівлі, тобто не конкретизовано строк дії тендерної пропозиції. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 04.11.2021 13:55 - 19.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 04.11.2021 13:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Керівний склад Яблунівської селищної ради Косівського району Івано-Франківської дякує за співпрацю Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області. Керівним складом Яблунівської селищної ради Косівського району Івано-Франківської області було проведено співбесіду з уповноваженими особами, щодо здійснення публічних закупівель, та вимог ЗУ Про публічні закупівлі, та здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення їх в подальшому, також на засіданні керівного складу вирішено наступне: - попередити відповідальних осіб, щодо вимог законодавства; - в подальшому процедури закупівель здійснювати з дотримання норм законодавства на всіх стадіях проведення процедур закупівель, з урахуванням вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону, пункту 19 частини другої статті 22 Закону України Про публічні закупівлі. На даному етапі процедура закупівлі Утеплення фасаду Стопчатівського ліцею Яблунівської селищної ради Косівського району Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-28-005148-b проходить стадію підписання договору, внесення змін у тендерну документацію технічно не можливо, зауваження шодо вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону, пункту 19 частини другої статті 22 Закону України Про публічні закупівлі, будуть враховані при проведенні наступних закупівель
Дата публікації звіту: 05.11.2021 14:53