• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Предмети довгострокового користування, а саме комп’ютерна та оргтехніка.

Завершена

418 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 090.00 UAH
Номер: 40f10224016d42f0bb29b91f4888bd93
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-08-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.11.2021 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 08.11.2021 14:33 - 30.11.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 05.11.2021 № 555 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.11.2021 № 555 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 6. UA-2021-09-28-001477-c, «Предмети довгострокового користування, а саме комп’ютерна та оргтехніка» ДК 021:2015: 30230000-0: Комп’ютерне обладнання, яку проводить КУ «Сервісний центр закладів освіти, культури, молоді, спорту та туризму» Малобілозерської сільської ради Василівського району Запорізької області.
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 61) 764-86-75, oksana_uglova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МІТІБІ» установлено порушення вимог пунктів 1, 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», а також враховуючи, що Замовником в ході проведення моніторингу укладено договір за результатом проведення даної процедури закупівлі, управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України , та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «15» листопада 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Сервісний центр закладів освіти, культури, молоді, спорту та туризму» Малобілозерської сільської ради Василівського району Запорізької області (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням Уповноваженої особи від 28.09.2021 № 11/ВТ; тендерну пропозицію учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю «МІТІБІ» (далі – ТОВ «МІТІБІ»); протокол Уповноваженої особи від 22.10.2021 № 14/ВТ; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 22 жовтня 2021 року. Моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника не містить жодного з кваліфікаційних критеріїв, відповідно до статті 16 Закону, чим порушено вимоги пункту 2 частини 2 статті 22 Закону якою передбачено, що у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Частиною 2 статті 16 Закону визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Проте, жодного з кваліфікаційних критеріїв, визначених статтею 16 Закону, Замовником не установлено. Також моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «МІТІБІ» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, відповідно Додатку 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до ТД, Замовником визначено технічні вимоги до предмета закупівлі та зазначені основні параметри до найменування товару: 1) Ноутбук HP 14s-dq2012ur (2X1P8EA) або аналог – 13 шт., 2) Телевізор Samsung UE43AU8000UXUA або аналог- 1 шт., 3) Комплект: Проектор Optoma X309ST, Інтерактивна дошка MOLYBOARD IR9087 або аналог- 5 шт. Проте, згідно пропозиції ТОВ «МІТІБІ» щодо участі у відкритих торгах надано наступне найменування товару: 1) Ноутбук Vinga Iron, 2) Морозильна скриня Gorenje FH301CW, Висота - 85см, 303л, А+, ST, Електр. Керув., Дисплей, Білий (FH301CW), 3) Комплект: Проектор Optoma X309ST, Інтерактивна дошка MOLYBOARD IR-9087, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Крім того, Додатком 2 до ТД визначено, якщо учасник подає пропозицію на еквівалентний товар, то він повинен надати довідку, яка підтверджує, що технічні характеристики запропонованого товару є не гіршими, ніж вказані у технічних вимогах до предмета закупівлі. Довідка повинна містити порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик еквівалента відповідно до предмета закупівлі. До кожного еквівалента додається скан-копія сертифікату якості (паспорту) або іншого документа, що містить технічні та якісні характеристики товару. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «МІТІБІ» не надано порівняльної таблиці технічних та якісних характеристик Ноутбук Vinga Iron, який пропонується ТОВ «МІТІБІ» як аналог Ноутбук HP 14s-dq2012ur (2X1P8EA), так само не надано будь-якого документа, що містить технічні та якісні характеристики еквівалентного товару. Виходячи з викладеного, тендерна пропозиція учасника ТОВ «МІТІБІ» підлягала відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, на порушення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МІТІБІ». Також моніторингом установлено, що частиною 14 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначено, що на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). Проте зазначена згода на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції, у складі пропозиції ТОВ «МІТІБІ» відсутня. Крім того, відповідно до вимог пункту першого розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Замовник перевіряє КЕП/ учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При перевірці електронного підпису (файл «sign»), яким було підписано тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «МІТІБІ», на сайті https://czo.gov.ua/verify з’являється інформація, що тип підпису – «удосконалений», тип носія особистого ключа – «незахищений». Відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» та з урахуванням листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 визначено, що удосконалений підпис та КЕП мають відмінності, зокрема КЕП обов’язково зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису. Таким чином, учасник ТОВ «МІТІБІ» підписав документи тендерної пропозиції не кваліфікованим електронним підписом, як вимагалось умовами ТД, а звичайним удосконаленим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту першого розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «МІТІБІ» не відповідала вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації, та підлягала відхиленню на підставі пункту першого частини 1 статті 31 Закону, оскільки учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Проте, на порушення пункту першого частини 1 статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МІТІБІ», натомість відповідно до протокольного рішення від 22.10.2021 № 14/ВТ ТОВ «МІТІБІ» визначено переможцем торгів та в подальшому укладено з ним договір поставки від 10.11.2021 № 342.
Період усунення порушень: 15.11.2021 16:52 - 30.11.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.11.2021 16:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Покупець і Продавець ,у зв’язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель дійшли згоди розірвати Договір № 342 від 10.11.2021 р., укладений між Замовником і Постачальником
Дата публікації звіту: 19.11.2021 13:57