-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Товар - код CPV 30230000-0 по ДК 021:2015 - Комп’ютерне обладнання (Картриджи та ЗІП до оргтехніки). (РПЗ-9.210)
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК Сергій Ворушило. т.(05136) 4-40-88, S_vorushilo@sunpp.atom.gov.ua
Завершена
3 662 552.10
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 36 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 36 700.00 UAH
Номер:
16115821100e451ab217a2f3afa6eaf3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-16-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.02.2022 00:00
Період моніторингу:
16.02.2022 10:37 - 12.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.02.2022 Одеса № 111
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 15.02.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 15.02.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.02.2022 № 111
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
6 UA-2021-09-28-001822-b 28.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» в особі Відокремленого підрозділу «Южно-Українська атомна електрична станція» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника протокол від 27.09.2021 № 589, перелік змін до ТД, затверджений рішенням тендерного комітету Замовника протокол від 20.10.2021 № 599, ТД зі змінами, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.», товариства з обмеженою відповідальністю «МАККОН», протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол від 17.11.2021 № 472, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 17.11.2021 в електронній системі закупівель, договір на постачання товару від 02.12.2021 № 53-123-01-21-07338, додаткову угоду від 31.12.2021 № 1, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення отримані 21.02.2022 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
28.02.2022 19:19 - 04.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.02.2022 19:19
Запити/Пояснення
Номер:
eaf206d37da240c8b776d91c4f06985d
Назва:
Запит про надання поясненя
Дата опублікування:
16.02.2022 16:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
147658ead9774527ac44252a3f19c52a
Назва:
Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення від 16.02.2022
Дата опублікування:
21.02.2022 14:22
Опис:
Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення від 16.02.2022
Розмір витрат визначено відповідно до реальної потреби у постачанні продукції підрозділів ВП ЮУАЕС та річного плану закупівель 2021 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до технічних специфікацій на продукцію, що опубліковані на сайті закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-28-001822-b у додатку №2.
Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до інформаційної довідки по цінам на товар від 06.08.2021 та додатків до неї (додається).
Посилання на сторінку власного вебсайту:
https://www.sunpp.mk.ua/uk/node/11637
(Головна » Дiяльнiсть » Інформація про закупівлі » Товар код CPV 30230000-0 по ДК 021:2015 - Комп’ютерне обладнання (Картриджи та ЗІП до оргтехніки) UA-2021-09-28-001822-b
Додаток:
Копія інформаційної довідки (з додатками) на 152 аркушах.
Начальник ВСКТ, УО Ю. Франко