-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт та технічне обслуговування автокранових установок)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-12-004099-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Ремонт та технічне обслуговування автокранових установок». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Завершена
5 082 972.18
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 50 829.72 UAH
мін. крок: 1% або 50 829.72 UAH
Номер:
58c380fb749d443fa91dede10ca522f7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-21-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.09.2022 00:00
Період моніторингу:
21.09.2022 17:20 - 13.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.09.2022 № 214
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2021-09-28-001565-b 28.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою щодо усунення порушення установлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БПФ ТЕТТРА» та ПП «СЕРВІС-КОМПЛЕКС», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на звернення з вимогою щодо усунення порушень, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщень та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.09.2021 року
№ 21/ПР/196 із змінами, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БАГАТОПРОФІЛЬНА ФІРМА ТЕТТРА» (далі – ТОВ «БПФ ТЕТТРА» та приватного підприємства «СЕРВІС-КОМПЛЕКС» (далі – ПП «СЕРВІС-КОМПЛЕКС»), повідомлення про усунення невідповідностей до 05.11.2021 учаснику ТОВ «БПФ ТЕТТРА», протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи Замовника від 22.11.2021 № 21/ПР/196-н-1, повідомлення про намір укласти договір від 22.11.2021, договір про закупівлю послуг від 10.12.2021 № 2112000054, пояснення та документи надані 07.10.2022 Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 11.10.2021, Замовник оприлюднив відповідь на звернення 18.10.2021, з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону.
Період усунення порушень:
14.10.2022 16:06 - 29.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.10.2022 16:06
Оскарження висновку в суді
Опис:
Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновка ДАСУ
Дата публікації:
28.10.2022 13:23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник АТ «Укртрансгаз», враховуючи Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-28-001565-b інформує про таке:
Частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (із змінами) (далі – Закон) передбачено, що: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.».
11.10.2021 року на веб-порталі «Уповноваженого органу» учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОБУД-ТРАНС", Код ЄДРПОУ:43492359 було оприлюднено вимогу за номером UA-2021-09-28-001565-b.b2.
Відтак, керуючись частиною першою статті 24 Закону, Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення вказаної вимоги надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Таким чином, передбачалось надання роз’яснення на звернення та оприлюднення його в електронній системі закупівель четвер 14.10.2021 року. Але, враховуючи статтю 73. «Святкові і неробочі дні» Кодексу законів про працю України від 10.12.1971 № 322-VIII (із змінами) де «14 жовтня - День захисників і захисниць України» - святковий і неробочий день. В той же час, керуючись розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 № 1191-р «Про перенесення робочих днів у 2021 році», в якому зокрема, робочий день п’ятниці 15 жовтня 2021 року перенесено на суботу 23 жовтня 2021 року.
Враховуючи зазначене, третій робочий день надання роз’яснення на звернення та оприлюднення його в електронній системі закупівель 18.10.2021 року. Тому Замовником було в повній мірі дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині надання роз’яснення на звернення та оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Крім того, вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що частиною 4 статті 8 Закону «Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель» передбачено строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель та частиною 6 статті 8 Закону встановлено, що за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Дата початку моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-28-001565-b визначений 21.09.2022, а дата підписання та оприлюднення висновку ДАСУ за його результатами 14.10.2022, а саме – на 17 робочий день після початку моніторингу.
Дата публікації звіту:
20.10.2022 15:20
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Державна аудиторська служба України за результатами розгляду Вашого пояснення від 20.10.2022 щодо висновку моніторингу процедури публічної закупівлі UA-2021-09-28-001565-b, повідомляє, що врахує зазначену інформацію при подальшій реалізації моніторингу цієї процедури закупівлі.
Дата публікації:
26.10.2022 09:39
Запити/Пояснення
Номер:
784e59d3d0cf4373a364bc321dd25c92
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.10.2022 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт та технічне обслуговування автокранових установок) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-09-28-001565-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ПП «СЕРВІС-КОМПЛЕКТ» умов пункту 13 розділу «Зведеної інформації про закупівлю» тендерної документації, в частині надання банківської гарантії у розмірі 5% від загальної суми вартості договору про закупівлю на забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Надати інформацію та підтвердні документи (акти про надання послуг, рахунки-фактури, платіжні доручення, тощо) щодо виконання умов договору про закупівлю послуг від 10.12.2021 № 2112000054.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
edc4b74564e343e49126aa890831448c
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 04.10.2022
Дата опублікування:
07.10.2022 10:42
Опис:
В межах запиту АТ «Укртрансгаз» інформує про таке:
1) Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь: обґрунтування визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено на підставі внутрішніх розпорядчих документів Товариства з питань закупівель з урахуванням наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Метод ринкових консультацій - це метод дослідження ринку, спрямований на отримання інформації щодо актуальних цін постачальників/підрядників та рівня конкуренції, а саме з отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку. Очікувану вартість визначено на підставі чотирьох комерційних пропозицій від потенційних учасників та використанням цін за раніше укладеним аналогічним договором з ремонту та технічного обслуговування автокранових установок, скан-копії яких надаються у файлі «Комерційні пропозиції.7z».
Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображені у фінансовому плані АТ "Укртрансгаз".
Додатково повідомляємо, що розрахунок витрат та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі регламентуються внутрішніми розпорядчими документами АТ «Укртрансгаз», що в умовах воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.
Щодо технічних та якісних характеристик:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі необхідності виконання орієнтовних робіт з технічного обслуговування та ремонту автокранових установок. Технічні та якісні характеристики сформовано по видам орієнтовних робіт, які найчастіше виконуються при проведенні ТО та ПР автокранових установок та проведення яких найвірогідніше потребуватиме той чи інший автомобіль під час проведення ремонту та обслуговування, оскільки не можливо спрогнозувати який саме вузол чи елемент автомобіля вийде з ладу.
2) Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ПП «СЕРВІС-КОМПЛЕКТ» умов пункту 13 розділу «Зведеної інформації про закупівлю» тендерної документації, в частині надання банківської гарантії у розмірі 5% від загальної суми вартості договору про закупівлю на забезпечення виконання договору про закупівлю.
Відповідь: електронна банківська гарантія від 06.12.2021р. № BGV/UA/03-2-16307 з додатками, видана Акціонерним товариством «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК», яку надав переможець процедури закупівлі ПП «СЕРВІС-КОМПЛЕКТ» на підтвердження умов пункту 13 розділу «Зведеної інформації про закупівлю» тендерної документації, в частині надання банківської гарантії у розмірі 5% від загальної суми вартості договору про закупівлю, надається у файлі «Банківська гарантія з додатками.7z».
3) Надати інформацію та підтвердні документи (акти про надання послуг, рахунки-фактури, платіжні доручення, тощо) щодо виконання умов договору про закупівлю послуг від 10.12.2021 № 2112000054.
Відповідь: В підтвердження виконання договору, надаємо копії актів здачі-прийняття робіт з рахунками на оплату та копії платіжних доручень (файл “Акти.rar”).
Повідомляємо, що надання послуг по договору триває. Строк дії договору до 01.11.2022.