• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт будівлі ЗДО «Білочка» в с. Верхня Білка Пустомитівського району Львівської області»

Учасник закупівлі додатково підтверджує відсутність підстав для відмови згідно ч.2 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).

Завершена

15 520 980.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 77 604.90 UAH
Номер: 1a8e7f97660a4923aa91c220aacc3799
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-18-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.04.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 18.04.2022 14:44 - 13.05.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.04.2022 №2-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 31 березня 2022 року №003100-18/2584-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 18.04.2022 №2-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4.UA-2021-09-27-011424-b 27.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Підберізцівської сільської ради (далі – Замовник) UA-P-2021-09-27-010960-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27 вересня 2021 року, зі змінами затвердженим рішенням уповноваженої особи від 05 жовтня 2021 року, запитання до процедури закупівлі від 29 вересня 2021 року та відповідь Замовника від 04 жовтня 2021 року, вимоги про усунення порушення UA-2021-09-27-011424-b.c1 від 29 вересня 2021 року та UA-2021-09-27-011424-b.c2 від 29 вересня 2021 року, рішення Замовника від 29 вересня 2021 року та 04 жовтня 2021 року, тендерну пропозицію ТОВ «Синевир Оптима», повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 12 листопада 2021 року №320/11-21-ВР, повідомлення про внесення змін до договору додатковими угодами від 17 листопада 2021 року №1, від 06 грудня 2021 року №2, від 24 грудня 2021 року №3 та від 29 грудня 2021 року №4, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення від 21 квітня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 10.05.2022 16:10 - 14.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 10.05.2022 16:10

Запити/Пояснення