-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт будівлі ЗДО «Білочка» в с. Верхня Білка Пустомитівського району Львівської області»
Учасник закупівлі додатково підтверджує відсутність підстав для відмови згідно ч.2 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).
Завершена
15 520 980.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 77 604.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 77 604.90 UAH
Номер:
1a8e7f97660a4923aa91c220aacc3799
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-18-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2022 00:00
Період моніторингу:
18.04.2022 14:44 - 13.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.04.2022 №2-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 31 березня 2022 року №003100-18/2584-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 18.04.2022 №2-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2021-09-27-011424-b 27.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Підберізцівської сільської ради (далі – Замовник) UA-P-2021-09-27-010960-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27 вересня 2021 року, зі змінами затвердженим рішенням уповноваженої особи від 05 жовтня 2021 року, запитання до процедури закупівлі від 29 вересня 2021 року та відповідь Замовника від 04 жовтня 2021 року, вимоги про усунення порушення UA-2021-09-27-011424-b.c1 від 29 вересня 2021 року та UA-2021-09-27-011424-b.c2 від 29 вересня 2021 року, рішення Замовника від 29 вересня 2021 року та 04 жовтня 2021 року, тендерну пропозицію ТОВ «Синевир Оптима», повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 12 листопада 2021 року №320/11-21-ВР, повідомлення про внесення змін до договору додатковими угодами від 17 листопада 2021 року №1, від 06 грудня 2021 року №2, від 24 грудня 2021 року №3 та від 29 грудня 2021 року №4, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення від 21 квітня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
10.05.2022 16:10 - 14.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
10.05.2022 16:10
Запити/Пояснення
Номер:
b50bf1e2d41b45b092ad88bb3c4dcd76
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
20.04.2022 13:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі ЗДО «Білочка» в с. Верхня Білка Пустомитівського району Львівської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-09-27-011424-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2a3a0c71a0304b1a9f721e30bd54ead8
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
21.04.2022 13:17
Опис:
У відповідь на ваш запит надаємо наступну інформацію:
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Рішенням Підберізцівської сільської ради від 24.12.2020 № 132 затверджено Додаток 6 «Розподіл коштів бюджету розвитку на здійснення заходів на будівництво, реконструкцію і реставрацію об’єктів виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури за об’єктам у 2021 році» (додається), яким передбачено виділення коштів на 2021 рік у сумі 8 500 000.00 грн. на здійснення закупівлі «Капітальний ремонт будівлі ЗДО «Білочка» в с. Верхня Білка Пустомитівського району Львівської області».
Рішенням Підберізцівської сільської ради від 15.12.2020 № 497 (додається) внесено зміни у Додаток №6 «Розподіл коштів бюджету розвитку на здійснення заходів на будівництво, реконструкцію і реставрацію об’єктів виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури за об’єктам у 2021 році», а саме в частинах: «Загальна вартість будівництва» та «Обсяги видатків бюджету розвитку, які спрямовані на будівництво об’єкта у бюджетному періоді» (додаток 6-18 додається). Цим рішення передбачено виділення коштів на 2021 рік у сумі 15 956 820.00 грн. на здійснення закупівлі «Капітальний ремонт будівлі ЗДО «Білочка» в с. Верхня Білка Пустомитівського району Львівської області».
2. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються відповідно до потреб у закупівлі з урахування вимог законодавства. Технічні та якісні характеристики відображені в проектно-кошторисній документації за робочим проектом «Капітальний ремонт будівлі ЗДО «Білочка» в с. Верхня Білка Пустомитівського району Львівської області» , що затверджена рішенням Підберізцівської сільської ради та яка виконана згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.2.2.-2012, ДСТУ Б Д.2.4.-2012), а саме: відомостях обсягів робіт по будівництву (додаються). У проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проектно-кошторисній документації «Капітальний ремонт будівлі ЗДО «Білочка» в с. Верхня Білка Пустомитівського району Львівської області» та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) від 07 червня 2021 року № 1805/06/21 (додається).
3. Обгрунтування очікуваної вартості
Очікувана вартість закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі ЗДО «Білочка» в с. Верхня Білка Пустомитівського району Львівської області» визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва» прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок (додається ), що є складовою частиною проектно-кошторисній документації «Капітальний ремонт будівлі ЗДО «Білочка» в с. Верхня Білка Пустомитівського району Львівської області» за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. Очікувана вартість предмету закупівлі складає 15 520 980,00 в тому числі ПДВ.
4. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Підберізцівська сільська рада оприлюднює в електронній системі закупівель, а саме на Zakupki.prom.ua - майданчику для здійснення державних і комерційних торгів, офіційному учаснику системи публічних закупівель Prozorro, всю інформацію стосовно закупівель. Частина 4 статті 10 Закону дає можливість, а не зобов’язує (носить імперативний характер зобов’язання) замовників додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Відповідно до статті 8 Конституції України Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Закони мають вищу юридичну силу щодо підзаконних нормативно-правових актів. Внесення змін до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» в частині забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель іде всупереч з вимогами закону, зокрема ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, звертаємо Вашу увагу, що у п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель», а тому вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Підберізцівську сільську раду здійснювати відповідні дії. Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію.
У зв’язку з особливо складним періодом в державі – Операцією об’єднаних сил на території Луганської та Донецької областей, пандемією гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, фінансування Підберізцівська сільська рада здійснюється лише на першочергові витрати. Створення та утримання власного веб-сайту не відноситься до таких першочергових витрат, тому власний веб-сайт відсутній.
Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Підберізцівська сільська рада здійснено моніторинг та аналітику послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta).
Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги:
Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг).
Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік. Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік. Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн . (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності).
При плануванні господарської діяльності Замовника на 2022 рік враховано потребу у власному веб-сайті та вже почато роботи з його розроблення.