-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-03-08 Любомль - Дубечне - Здомишель - Ратне - Камінь-Каширський - Любешів - /Р-14/ на ділянці км 26+890 - км 60+700
Завершена
430 238 333.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 302 383.33 UAH
мін. крок: 1% або 4 302 383.33 UAH
Номер:
1135a659be824902907f90fc717e02ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-11-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.07.2022 00:00
Період моніторингу:
11.07.2022 14:27 - 02.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.07.2022 № 136
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2021-09-27-003082-a 27.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій
ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «Луцькавтодор-сервіс», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Волинській області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію у новій редакції, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 28.10.2021 протокол № 361, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬДОРБУД» (далі – ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД»), «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), «Луцькавтодор-сервіс» (далі – ТОВ «Луцькавтодор-сервіс»), повідомлення про намір укласти договір від 16.11.2021, договір на закупівлю послуг від 16.12.2021 № 01.3/32/21, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 21.12.2021 № 435/21.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 14.07.2022 та 22.07.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів): на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови № 710; обґрунтування з документальним підтвердженням щодо обставин внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткової угоди від 21.12.2022 № 435/21) саме з підстав визначених пунктом 7 частини п’ятої статті 41 Закону; щодо укладання договору від 16.12.2021 № 01.3/32/21 на 30 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю; інформацію та документів, які підтверджують надання послуг (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків.
Однак, Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запитів про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, не надав відповідних пояснень (інформацію, документи), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Відповідно до пункту 2 розділу VІ тендерної документації замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник уклав 16.12.2021 договір на закупівлю послуг з переможцем процедури закупівлі ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» на 30 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (16.11.2021), чим порушив вимоги пункту 2 розділу VІ тендерної документації та частини шостої статті 33 Закону.
Разом з тим, на запит Держаудитслужби від 22.07.2022 Замовник не надав обґрунтування необхідності продовження строку для укладання договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням строків, передбачених частиною шостою статті 33 Закону.
Період усунення порушень:
03.08.2022 18:05 - 18.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
03.08.2022 18:05
Запити/Пояснення
Номер:
ed62907ac95543e49baf2f3eb385cc49
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.07.2022 08:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-08 Любомль - Дубечне - Здомишель - Ратне - Камінь-Каширський - Любешів - /Р-14/ на ділянці км 26+890 - км 60+700 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-27-003082-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати обґрунтування з документальним підтвердженням щодо обставин внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткової угоди від 21.12.2022 № 435/21) саме з підстав визначених пунктом 7 частини п’ятої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
94f2aaf5362d4b8bbe7fa57a6ce6ce1f
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
03.08.2022 11:42
Опис:
Відповідь:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013 «Правила визначення вартості будівництва» СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання». Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до кошторисної вартості об’єкта за зведеним кошторисним розрахунком, затвердженим наказом Служби автомобільних доріг у Волинській області №3.1-20 ПКД від 28.09.2021 року.
2. URL-адреса розміщення інформації про закупівлю відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - (https://vl.ukravtodor.gov.ua/diialnist/7702/51355.html) з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та датою публікації.
3. За змістом п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю.
Пунктом 4.1. Договору його ціну встановлено в розмірі «417331182,00 грн. в т. ч. ПДВ 69555197». При укладенні договору в даному пункті було допущено механічну помилку, а саме після розміру ПДВ «69555197» не було зазначено уточнюючий числовий нормативний (грошовий) реквізит «,00», що стало підставою для відмови Державною казначейською службою у реєстрації відповідного бюджетного зобов’язання. З цією метою в додатковій угоді від 21.12.2021 № 435/21 розмір ПДВ викладено в редакції «69555197,00», при цьому ціна договору фактично не змінилася. Пункт 7 ч. 5 ст. 41 Закону використано як найбільш відповідний ситуації, що склалася.
Номер:
5aa4ccd506a64753a37b51876423e131
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.07.2022 16:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-08 Любомль - Дубечне - Здомишель - Ратне - Камінь-Каширський - Любешів - /Р-14/ на ділянці км 26+890 - км 60+700 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-27-003082-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Просимо надати пояснення щодо укладання договору від 16.12.2021 № 01.3/32/21 на 30 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. У разі прийняття рішення про продовження строку для укладання договору, надати обґрунтування такої необхідності (з документальним підтвердженням).
2. Враховуючи те, що початок та закінчення надання послуг визначається календарним графіком надання послуг (додаток 3) до договору від 16.12.2021 № 01.3/32/21 та з урахуванням внесених змін до додаткової угоди від 21.12.2021 № 435/21 встановлено до 31.12.2021 просимо додатково надати інформацію та документи, які підтверджують надання послуг (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5d07ff48eb5940bfac16408e40076e0a
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
03.08.2022 16:56
Опис:
Відповідь:
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Враховуючи великий обсяг інформації, яку необхідно підготувати учаснику-переможцю для узгодження твердої ціни із замовником до підписання договору про закупівлю, велике навантаження на Замовника в кінці року та обсяг узгодженої ціни, протоколом від 06.12.2021 року №420 продовжено строк укладання договору з учасником-переможцем закупівлі до 60 днів.