• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-03-08 Любомль - Дубечне - Здомишель - Ратне - Камінь-Каширський - Любешів - /Р-14/ на ділянці км 26+890 - км 60+700

Завершена

430 238 333.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 302 383.33 UAH
Номер: 1135a659be824902907f90fc717e02ae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-11-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.07.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.07.2022 14:27 - 02.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.07.2022 № 136 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Галина ВАШЕКА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 46 UA-2021-09-27-003082-a 27.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, m.zgoranets.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Автомагістраль-Південь», ТОВ «Луцькавтодор-сервіс», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Волинській області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію у новій редакції, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 28.10.2021 протокол № 361, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬДОРБУД» (далі – ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД»), «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), «Луцькавтодор-сервіс» (далі – ТОВ «Луцькавтодор-сервіс»), повідомлення про намір укласти договір від 16.11.2021, договір на закупівлю послуг від 16.12.2021 № 01.3/32/21, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 21.12.2021 № 435/21. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 14.07.2022 та 22.07.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів): на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови № 710; обґрунтування з документальним підтвердженням щодо обставин внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткової угоди від 21.12.2022 № 435/21) саме з підстав визначених пунктом 7 частини п’ятої статті 41 Закону; щодо укладання договору від 16.12.2021 № 01.3/32/21 на 30 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю; інформацію та документів, які підтверджують надання послуг (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків. Однак, Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запитів про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, не надав відповідних пояснень (інформацію, документи), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Відповідно до пункту 2 розділу VІ тендерної документації замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник уклав 16.12.2021 договір на закупівлю послуг з переможцем процедури закупівлі ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» на 30 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (16.11.2021), чим порушив вимоги пункту 2 розділу VІ тендерної документації та частини шостої статті 33 Закону. Разом з тим, на запит Держаудитслужби від 22.07.2022 Замовник не надав обґрунтування необхідності продовження строку для укладання договору про закупівлю. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням строків, передбачених частиною шостою статті 33 Закону.
Період усунення порушень: 03.08.2022 18:05 - 18.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 03.08.2022 18:05

Запити/Пояснення