-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція мережі дощової каналізації по вул. Павла Нірінберга в м. Дніпрі, на ділянці від вул. Якова Самарського до вул. Ламаної»
Завершена
36 150 480.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 181 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 181 000.00 UAH
Номер:
31419151e9df4246a27a8a1e88a812ab
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-03-30-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.03.2022 00:00
Період моніторингу:
30.03.2022 13:52 - 21.04.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.03.2022 №1
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 30 березня 2022 року № 1
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2021-09-27-008919-b від 27.09.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.10.2021 №65/2-21; тендерну пропозицію учасника ПП «Нова»; повідомлення про намір укласти договір від 20.10.2021; договір від 01.11.2021 № 01/11-2; додаткові угоди від 23.12.2021 № 1, від 28.01.2022 № 2, від 11.02.2022 № 3 до Договору; повідомлення про внесення змін до договору від 23.12.2021, від 28.01.2022 та від 11.02.2022.
Період усунення порушень:
12.04.2022 11:50 - 16.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.04.2022 11:50
Номер:
1a9d9a965e6f481c930ec61e14a11d8c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-15-000121
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.02.2022 00:00
Період моніторингу:
15.02.2022 16:49 - 11.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.02.2022 №91
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 15 лютого 2022 року № 91
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2021-09-27-008919-b від 27.09.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамента капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-09-27-009171-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 27.09.2021 (протокол №65/1-21) (далі – тендерна документація).
Період усунення порушень:
04.03.2022 13:33 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2022 13:33
Запити/Пояснення
Номер:
b5e14506b6714d6080066d5c50bdc68d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.02.2022 13:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція мережі дощової каналізації по вул. Павла Нірінберга в м. Дніпрі, на ділянці від вул. Якова Самарського до вул. Ламаної» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-27-008919-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1a07ae7b4b504e608343748c8dfccc8b
Назва:
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція мережі дощової каналізації по вул. Павла Нірінберга в м. Дніпрі, на ділянці від вул. Якова Самарського до вул. Ламаної», ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-27-008919-b), (ID моніторингу: UA-M-2022-02-15-000121). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення та документи, стосовно питань, зазначених у запиті.
Дата опублікування:
25.02.2022 15:36
Опис:
Обґрунтування: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція мережі дощової каналізації по вул. Павла Нірінберга в м. Дніпрі, на ділянці від вул. Якова Самарського до вул. Ламаної» Обґрунтування технічних та якісних характеристик: Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства та викладені у Технічній специфікації до Додатку 8 до тендерної документації, розробленій на підставі проєктно-кошторисної документації, виконавцем якої є Фізична особа-підприємець Самойленко Вікторія Венадіївна, яка отримала позитивний експертний звіт ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 17 вересня 2021 року № 1254/е/21. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме абзацу 2 пункту 4 розділу 3: очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку, а саме: Глава 1-9: 27 890 200,00 грн. Прибуток: 908 665,00 грн. Адміністративні: 90 302,00 грн. Ризики: 557 804,00 грн. Інфляція: 678 429,00 грн. ПДВ: 6 025 080,00 грн. Всього: 36 150 480,00 грн. Обґрунтування бюджетного призначення: Визначається на підставі рішення міської ради від 16.12.2020 № 13/1-2 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2021 рік», зі змінами, відповідно до обсягу видатків бюджету розвитку, які спрямовуються на будівництво об’єкта у бюджетному періоді.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) зазначаємо таке. Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування. Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro. Таким чином, 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta). Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг). Сплата за Домене ім’я понад 1000,00 грн./рік Сплата за послуги Хостингу понад 7000,00 грн/рік Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200000 грн. (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі кошти територіальної громади лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.