-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів (громадський простір) на вул.Хуторівка 24-28 у м. Львові
перехідний об'єкт 2021-2022 роки
Завершена
8 189 718.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 948.59 UAH
мін. крок: 0.5% або 40 948.59 UAH
Номер:
1475fb7cf0ae4e328c1c1f02f4fc43d0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-14-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.04.2022 00:00
Період моніторингу:
14.04.2022 16:39 - 11.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
13.04.2022 № 133
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022 та звернення Павлоградської окружної прокуратури вих. №04/63-1332 вих-22 від 23.03.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.04.2022 № 133
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
32 UA-2021-09-27-001274-c
27.09.2021 Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради (код ЄДРПОУ 25258931)
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимоги пункту 1 частини другої статті 16 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону встановлено порушення частини 16 статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови № 710, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова №710), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення.
Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом №32 засідання тендерного комітету від 27.09.2021 (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» (далі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД»), вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 21.10.2021, договір підряду від 05.11.2021 № 43ВТ/21, додаткові угоди від 28.12.2021, від 31.12.2021, від 05.04.2022, пояснення замовника, отримані 25.04.2022 через електронну систему закупівель.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником на порушення пункту 1 частини другої статті 16 Закону в пункті 1 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» замість критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Моніторингом установлено, що на порушення припису частини 16 статті 29 Закону Замовник в електронній системі закупівель розмістив для учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» вимогу про усунення невідповідностей, в якій відсутній перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Період усунення порушень:
05.05.2022 11:37 - 21.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
05.05.2022 11:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розпорядженням голови Сихівської районної адміністрації від 31.12.2021 року № 797 «Про припинення діяльності тендерного комітету районної адміністрації» було припинено діяльність тендерного комітету та призначено уповноважених осіб, відповідальних за закупівлі товарів, робіт і послуг. З метою недопущення порушень вимог Закону в майбутньому з Уповноваженими особами проведено роз’яснювальну роботу та попереджено про настання відповідальності.
Дата публікації звіту:
06.05.2022 07:55
Запити/Пояснення
Номер:
a61e4738ebf9433e87ad5d3aa992eb53
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
22.04.2022 15:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-09-27-001274-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
635cb0888f9148638492e976b2745f69
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
25.04.2022 10:59
Опис:
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості цієї закупівлі про-ведено відповідно до затверджених титульних списків щодо плану використання коштів виділених з бюджету розвитку у 2021 році, проектно-кошторисної документації, експертного звіту та зведеному кошторису (очікувана вартість визначається за міну-сом вартості проекту, експертизи, технічного та авторського нагляду).
Забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті Львівської міської ради протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», посилання https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/sykhivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2021
Номер:
3700bcdb55fd4cafa4652938a0074632
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-22-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.02.2022 00:00
Період моніторингу:
22.02.2022 16:51 - 18.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
21.02.2022 № 110
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.02.2022 № 110
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
18 UA-2021-09-27-001274-c 27.09.2021 Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради/ 25258931 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні”, затвердженого Законом України від 24 лютого №2102/ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», згідно із наказом Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 №34 припинено проведення заходів державного фінансового контролю на період дії воєнного стану на території України.
Моніторинг відновлено відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 25.03.2022 №49 «Про здійснення заходів державного фінансового контролю».
Дата закінчення моніторингу: 31 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю.
Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель Сихівської районної адміністрації Львівської міської ради (далі Замовник) на 2021 рік UA-P-2021-09-27-001523-a, оголошення про проведення відкритих торгів.
Наслідком моніторингу установлено, що запланована закупівля включена до річного плану закупівель. Назва предмета закупівлі визначена із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником.
Період усунення порушень:
31.03.2022 14:53 - 06.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.03.2022 14:53
Запити/Пояснення
Номер:
bb6ce83c6f02444f9c4279d3e66b81b6
Назва:
Про припинення проведення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
24.02.2022 16:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.03.2022 00:00
Опис:
Східний офіс Держаудитслужби на виконання наказу Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 припиняє проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-27-001274-c. Cканована копія наказу додається.
Номер:
0e907a3c64fc4545b3845b7ef049a3ee
Назва:
Про здійснення заходів державного фінансового контролю
Дата опублікування:
31.03.2022 13:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.04.2022 00:00
Опис:
Східний офіс Держаудитслужби на виконання наказу Державної аудиторської служби України від 25.03.2022 №49 поновлює проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-27-001274-c. Копія наказу додається.