-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини код НК 024:2019: 37623 – Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова (Система ангіографічна інтервенційна)
Завершена
30 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 150 000.00 UAH
Номер:
c5c59664d5b14c52a20101f926205359
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-03-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2021 00:00
Період моніторингу:
03.12.2021 13:16 - 25.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
02.12.2021 № 597
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2021 № 003100-18/14939-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 02.12.2021 № 579
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2021-09-25-000107-с 25.09.2021 Державна установа «Національний інститут раку» (код 02011976) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП", ТОВ "АФС Медицинтехнік", ТОВ "Астріум"; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон № 922-VIIІ), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Державної установи "Національний інститут раку" (далі Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2021-09-25-000037-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 22 жовтня 2021 (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.11.2021, тендерні пропозиції ТОВ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП", ТОВ "АФС Медицинтехнік", ТОВ "Астріум", повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 19 серпня 2021, договір від 07.12.2021 № 395, пояснення замовника, отримані 10.12.2021 та 16.12.2021через електронну систему закупівель.
Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі UA-2021-09-25-000107-c встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерні пропозиції учасників торгів допущених до аукціону відповідають умовам тендерної документації Замовника.
Період усунення порушень:
22.12.2021 16:03 - 29.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
22.12.2021 16:03
Запити/Пояснення
Номер:
e0cc980dc6e84f83a9bd2d2a29b10db6
Назва:
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Дата опублікування:
07.12.2021 15:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.12.2021 00:00
Опис:
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, НК 024:2019:37623 — Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова (UA-2021-09-25-000107-c) очікуваною вартістю 30 000 000,00 грн., яку проведено Державною установою "Національний інститут раку" (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Підпунктом 7 та підпунктом 14 пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено: - сканований оригінал (або копія) довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
- …оригінал довідки/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно
В тендерній пропозиції учасника ТОВ "АФС Медицинтехнік" відсутні зазначені документи або листи роз’яснення щодо їх відсутності.
Враховуюче, що ТОВ "АФС Медицинтехнік" не надав повну інформацію, яка передбачена тендерної документації, просимо Вас пояснити чому пропозиція ТОВ "АФС Медицинтехнік" не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Номер:
eb573dcaa9484f3983e965ddf758dbb3
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.12.2021 19:30
Опис:
Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України Східного офісу Держаудитслужби від 02.12.2021 № 579 затверджено перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів, зокрема, за ідентифікатором № UA-2021-09-25-000107-с, предмет закупівлі товар за кодом ДК 021:2015:33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, НК 024:2019:37623 — Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова очікуваною вартістю 30000000,00 грн.
Згідно запиту про надання пояснень, оприлюдненого в електронній системі публічних закупівель Prozorro, Державній установі «Національний Інститут раку» (надалі – Замовник), необхідно надати відповідь на декілька питань.
Зважаючи на необхідність надання відповідей на поставлені питання, а також на зацікавленість Замовника у швидкому проведенні моніторингу, зазначаємо наступне.
Питання 1. Підпунктом 7 та підпунктом 14 пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено:
- сканований оригінал (або копія) довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
- бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно
В тендерній пропозиції учасника ТОВ «АФС Медицинтехнік» відсутні зазначені документи або листи роз’яснення щодо їх відсутності.
Враховуюче, що ТОВ «АФС Медицинтехнік» не надав повну інформацію, яка передбачена тендерної документації, просимо Вас пояснити чому пропозиція ТОВ «АФС Медицинтехнік» не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
У відповідь га зазначене питання зазначаємо наступне.
1) Відповідно до вимог пп. 7 п. 1 Розділу 3 ТД Замовника, передбачено:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником) інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у цій тендерній документації, у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону та завантаження файлів із сканованими копіями нижчезазначених документів, зокрема:
7) документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції:
Для керівника учасника – копією виписки з протоколу зборів засновників або копією протоколу зборів засновників, копією наказу про призначення, та/або іншим документом, що підтверджує повноваження керівника учасника;
Для іншої посадової особи учасника – копією доручення (довіреність) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та копією виписки з протоколу зборів засновників та копією наказу (витягу з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення);
Для фізичної особи-підприємця - сканований оригінал (або копія) паспорту учасника, а саме сторінки 1-6 та сторінки на якій зазначено місце проживання або сканований оригінал (або копія) IDкартки з додатками, у випадку, коли паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, з наданням витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, або інший документ, який передбачено статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».
Сканований оригінал (або копія) довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.
Отже, як вбачається із вищезазначеної вимоги, учасник, який є юридичною особою, подає документи що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції:
Вимога про надання «Сканований оригінал (або копія) довідки про присвоєння ідентифікаційного номера» надається учасником фізичною-особою підприємцем.
Так, ТОВ «АФС Медицинтехнік», на вищезазначену вимогу, у складі своєї тендерної пропозиції, надали:
- Протокол загальних зборів учасників ТОВ «АФС Медицинтехнік» № 9 від 23.03.2017 р. про, зокрема, обрання директора Товариства, Лаврентія Дмитра Степановича.
- Рішення учасника ТОВ «АФС Медицинтехнік» № 27/06/19 від 27.06.219 року про, зокрема, підтвердження обрання Директора Товариства Лаврентія Дмитра Степановича.
- Наказ № 100417-01к від 10.04.2017 року про призначення директора Лаврентія Дмитра Степановича.
- Паспорт Лаврентія Дмитра Степановича.
Отже, учасник ТОВ «АФС Медицинтехнік» надав необхідний пакет документів, визначений пп. 7 п. 1 Розділу 3 ТД Замовника.
1) Відповідно до вимог пп. 14 п. 1 Розділу 3 ТД Замовника, передбачено:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановленння Замовником) інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у цій тендерній документації, у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону та завантаження файлів із сканованими копіями нижчезазначених документів, зокрема:
14). для учасників юридичних осіб - у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал довідки/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань* з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України.
*Відповідно до вимог частини 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно перевіряє дані щодо наявності інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Так, відповідно до інформації з Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в рядку «Інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника ТОВ «АФС Медицинтехнік» зазначено:
ХАЛІМОН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ, Україна, Росія, місто Москва, Дорогомілово, вулиця генерала Єрмолова, будинок 12, квартира 39. Тип бенефіціарного володіння: Непрямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі: 50
КРАУТЕР СВЕН, Німеччина., Німеччина, 21109, місто Гамбург, вулиця Моорвердер Нордердайх, будинок 26. Тип бенефіціарного володіння: Непрямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі: 50
Отже, зважаючи на вказане вище, ТОВ «АФС Медицинтехнік» не зобов’язаний був надавати інформацію, яка встановлено пп. 14 п. 1 Розділу 3 ТД, оскільки вона міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Зважаючи на вищезазначене, вбачається, що Замовник правомірно допустив тендерну пропозицію ТОВ «АФС Медицинтехнік» до аукціону.
Питання 2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось відповідно до пункту 41 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)), а саме:
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Державна установа «Національний інститут раку»; 03022, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Ломоносова, будинок 33/43; код за ЄДРПОУ – 02011976; категорія замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2019: 37623 – Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова (Система ангіографічна інтервенційна).
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-25-000107-c
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 30000000,00 грн.
5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення для закупівлі визначений в сумі 30000000,00 грн., КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування.
6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації. Врахована інформація про ціни, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції. Здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO». Очікувана вартість предмета закупівлі Код ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, код НК 024:2019: 37623 – Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова (Система ангіографічна інтервенційна) становить 30000000,00 гривень.
7. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, враховуючи рівень високоспеціалізованої допомоги хворим.
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені відповідно до специфіки надання медичної допомоги, яку зможе забезпечити сучасна та якісна діагностику невідкладних станів хворих.
Номер:
14b5b1d5d6f3494ba8b5f8fec273de79
Назва:
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Дата опублікування:
13.12.2021 13:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2021 00:00
Опис:
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, НК 024:2019:37623 — Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова (UA-2021-09-25-000107-c) очікуваною вартістю 30 000 000,00 грн., яку проведено Державною установою "Національний інститут раку" (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Повторне
Прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
Вами надано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а не посилання на веб-сайт на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Номер:
b18addeb7b204b85adf206d30e735bed
Назва:
Надання інформації
Дата опублікування:
16.12.2021 15:45
Опис:
Згідно запиту (13.12.2021) про надання пояснень, оприлюдненого в електронній системі публічних закупівель Prozorro, Національний Інститут раку (надалі – Замовник) надає відповідь.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710» з метою прозорого, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів Замовник оприлюднив відповідну інформацію щодо закупівлі, згідно оголошення UA-2021-09-25-000107-c на сайті Замовника (https://unci.org.ua/zakupivli/).