• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини код НК 024:2019: 37623 – Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова (Система ангіографічна інтервенційна)

Завершена

30 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150 000.00 UAH
Номер: c5c59664d5b14c52a20101f926205359
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-03-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.12.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 03.12.2021 13:16 - 25.12.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 02.12.2021 № 597 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2021 № 003100-18/14939-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби Від 02.12.2021 № 579 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2021-09-25-000107-с 25.09.2021 Державна установа «Національний інститут раку» (код 02011976) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 05) 722-22-69, nora_2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП", ТОВ "АФС Медицинтехнік", ТОВ "Астріум"; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон № 922-VIIІ), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Державної установи "Національний інститут раку" (далі Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2021-09-25-000037-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 22 жовтня 2021 (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.11.2021, тендерні пропозиції ТОВ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП", ТОВ "АФС Медицинтехнік", ТОВ "Астріум", повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 19 серпня 2021, договір від 07.12.2021 № 395, пояснення замовника, отримані 10.12.2021 та 16.12.2021через електронну систему закупівель. Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі UA-2021-09-25-000107-c встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерні пропозиції учасників торгів допущених до аукціону відповідають умовам тендерної документації Замовника.
Період усунення порушень: 22.12.2021 16:03 - 29.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.12.2021 16:03

Запити/Пояснення