-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Ліцензія та послуги з впровадження спеціалізованих програмних засобів з метою забезпечення електронної інформаційної взаємодії з державними реєстрами України
Завершена
7 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 70 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 70 000.00 UAH
Номер:
ac5dfe48380545548f4c626027f7d4b3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-16-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.12.2021 00:00
Період моніторингу:
16.12.2021 13:18 - 12.01.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.12.2021 № 719
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 16.12.2021 № 719
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11. UA-2021-09-24-005381-c 24.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі відповідно до вимог Закону, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірність внесення змін до договору, виконання рішення АМКУ, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірність внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках передбачених Законом, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг (далі – колегія АМКУ), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр», (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету протоколом від 25.10.2021 № 308-зм, зі змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей до 10.11.2021 до 11год 28 хв, тендерні пропозиції Державного підприємства «Інфотекс» (далі – ДП «Інфотекс»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Автор», Приватне підприємство «Югстрой 17», договір від 29.11.2021 № 5210, укладений Замовником з ДП «Інфотекс» (далі – договір), додаткова угода від 01.12.2021 № 1 до договору, повідомлення про внесення змін до договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 29.11.2021, запитання щодо роз’яснення умов тендерної документації та відповіді Замовника на них, скарга до процедури та рішення органу оскарження, рішення колегії АМКУ від 01.11.2021 № 24665-р/пк-пз, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.12.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
29.12.2021 14:06 - 05.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.12.2021 14:06
Запити/Пояснення
Номер:
3c2ce6ab0b92447796acc75717810331
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.12.2021 17:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з публікацією англійською мовою по закупівлі Ліцензії та послуги з впровадження спеціалізованих програмних засобів з метою забезпечення електронної інформаційної взаємодії з державними реєстрами України (ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів), очікуваною вартістю 7 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-24-005381-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
109730e30fc84ddb8968e66eed8a7f6f
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
23.12.2021 15:15
Опис:
Про надання відповіді
на запит
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі – КП ГІОЦ) у відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 20 грудня 2021 року «Про надання пояснення», що надійшов в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі: «Ліцензія та послуги з впровадження спеціалізованих програмних засобів з метою забезпечення електронної інформаційної взаємодії з державними реєстрами України» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-24-005381-c), який здійснюється відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 16 грудня 2021 року №719 «Про початок моніторингу процедур закупівель», керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», надає наступні пояснення.
У відповідь на питання: «Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?» повідомляємо про таке.
Закупівля ліцензії та послуги з впровадження спеціалізованих програмних засобів з метою забезпечення електронної інформаційної взаємодії з державними реєстрами України здійснюється на виконання пункту 14.1 «Розвиток та впровадження міської платформи управління даними та сервісами» заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512.
Відповідно до вимог законодавства України організація інформаційної взаємодії з державними електронними інформаційними ресурсами здійснюється з виконанням заходів щодо захисту інформації: з проведенням суворої автентифікації одержувача/відправника запитів/інформації та з обов’язковим шифруванням інформації, що передається між взаємодіючими інформаційними системами. Для виконання цих вимог використовується спеціалізовані програмні засоби, які виконують криптографічний захист інформації та підтвердження достовірності.
Спеціалізовані програмні засоби, на які закуповуються ліцензія (далі – спеціалізоване ПЗ), призначені для забезпечення здійснення високошвидкісного інформаційного обміну існуючих і перспективних інформаційно-телекомунікаційних систем територіальної громади міста Києва з державними електронними інформаційними ресурсами України з дотриманням вимог законодавства України, а також для забезпечення можливості надання мешканцям міста Києва муніципальних сервісів з інтегрованими електронними довірчими послугами відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» за допомогою інформаційно-телекомунікаційних систем територіальної громади міста Києва.
Спеціалізоване ПЗ забезпечує:
високошвидкісний інформаційний обмін з державними електронними інформаційними ресурсами України з виконанням заходів щодо захисту інформації;
розширення можливостей інформаційно-телекомунікаційних систем міста Києва для створення муніципальних сервісів з інтегрованими електронними довірчими послугами відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Враховуючи зазначене, КП ГІОЦ за рахунок асигнувань передбачених Комплексною міською цільовою програмою «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, провело закупівлю: «Ліцензія та послуги з впровадження спеціалізованих програмних засобів з метою забезпечення електронної інформаційної взаємодії з державними реєстрами України» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів».
Технічні та якісні характеристики закупівлі (наведені в додатку 4 до Договору №5210 від 29 листопада 2021 року) визначались КП ГІОЦ, виходячи з опису заходів по виконанню закупівлі ліцензії та послуги з впровадження спеціальних програмних засобів:
1. Постачання та впровадження спеціалізованого ПЗ, а саме:
підсистеми централізованого виконання криптографічних операцій (постановки і перевірки електронного цифрового підпису (далі -ЕП ), шифрування і розшифрування, компонування ЕП) з використанням як персональних апаратних засобів кваліфікаційного електронного підпису (далі – КЕП), так і мережного криптографічного модуля (далі – МКМ);
підсистеми сертифікації ключів КЕП і вироблення спільного секрету, що може бути використано для надання кваліфікованих електронних довірчих послуг органам державної влади, органам міського самоврядування, підприємствам, установам і організаціям будь-якої форми власності, а також фізичним особам;
підсистеми захищеного зберігання ключів КЕП і спільного вироблення секрету (хмарного сховища ключів), а саме: створення, блокування, використання, відновлення і видалення віртуальних засобів КЕП підписувачів та генерації ключів у МКМ з можливістю управління (розподілу і віддзеркалювання віртуальних засобів КЕП) кількома МКМ, що включає також взаємодію між підсистемою сертифікації ключів КЕП і виробленням спільного секрету підписувачів;
підсистеми архіву тривалого зберігання електронних документів з автоматичним створенням картотеки документів з використанням технології зчеплення блоків даних (блокчейн);
підсистеми управління (створення, блокування, відновлення) доступом до REST API з використання JWT-токенів (JSON Web Token), що надає можливість керування доступом застосувань та сторонніх сервісів до публічного АРІ третіх (сторонніх) ІТС (відповідно до політики інформаційної безпеки приймати/відхиляти HTTP-запити);
підсистеми забезпечення шифрування каналів зв’язку між кількома ЦОД (центр обробки даних), де розгорнуто КНЕДП (кваліфікований надавач електронних довірчих послуг);
підсистеми забезпечення захищеного віддаленого доступу адміністраторів до серверів інфраструктури спеціалізованого програмного забезпечення.
2. Надання ліцензії на поставлене спеціалізоване ПЗ.
3. Надання засвідчених належним чином копій експертних висновків Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України на спеціалізоване ПЗ.
Очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до пункту 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі», Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
За результатом аналізу ринку на підставі отриманих підприємством цінових пропозицій від чотирьох підприємств, які додаються, було визначено очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до пункту 3 частини 1 розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» Методики, а саме визначено очікувану ціну за одиницю як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розрахована за формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Очікувану вартість закупівлі визначено методом порівняння ринкових цін шляхом визначення середньоарифметичного значення: 7012500,00 + 6987300,00 + 6999985,00 +7202000,00 / 4 = 7050446,25 грн та, враховуючи граничний розмір бюджетних планових призначень, передбачений паспортом бюджетної програми за пунктом заходу 14.1 Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2021р. у сумі
7 000 000,00 грн, було оголошено закупівлю з очікуваною вартістю 7 000 000,00 грн з метою недопущення перевищення наявного граничного обсягу бюджетних планових призначень.
Додаток:
1. Копія статуту КП ГІОЦ – на 10 арк. в 1 прим.
2. Копії цінових пропозицій - на 7 арк. в 1 прим.