-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (тимчасові підтримуючі конструкції для виконання протиаварійних заходів)
Завершена
39 653 732.72
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 198 268.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 198 268.66 UAH
Номер:
783e23bb4ce84e73b1ae8972b50f40c6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-26-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.01.2022 00:00
Період моніторингу:
26.01.2022 14:03 - 17.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.01.2022 № 13
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2021-09-24-002701-b 24.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлення порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону та вимог абзацу третього пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, надання відповіді на запитання до процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, надання відповіді на запитання до процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів
м. Києва «Київавтошляхміст» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05.11.2021 № 505, запитання до процедури від 28.09.2021 та відповідь Замовника від 30.09.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 01.11.2021 № 24659-р/пк-пз, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГІПРО ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «ГІПРО ІНЖИНІРИНГ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПІЛОН ІНЖИНІРІНГ» (далі – ТОВ «ПІЛОН ІНЖИНІРІНГ»), приватного підприємства «ЮГСТРОЙ 17» (далі – ПП «ЮГСТРОЙ 17»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 06.12.2021, договір від 17.12.2021 № 12-18 (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 31.12.2021 № 1 та від 21.01.2022 № 2, повідомлення про внесення змін до договору від 06.01.2022 та 21.01.2022, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 03.02.2022 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Відповідно до абзацу третього пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити, зокрема, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 01.02.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі і визначив його очікувану вартість та посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Однак Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель документи на підставі яких визначив очікувану вартість предмету закупівлі, та в порушення вимог абзацу третього пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не забезпечив оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті.
Період усунення порушень:
18.02.2022 16:23 - 05.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.02.2022 16:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до вимог абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Відповідно до Висновку встановлено, що за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлення порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону та вимог абзацу третього пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
З метою здійснення заходів щодо усунення виявлених Державною аудиторською службою України порушень, підприємство «Київавтошляхміст» направляє копію протоколу від 22.02.2022 наради підприємства «Київавтошляхміст» з питань вжиття заходів за результатами проведеного моніторингу Державної аудиторської служби України № UA-M-2022-01-26-000033 по процедурі закупівлі «Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (тимчасові підтримуючі конструкції для виконання протиаварійних заходів)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-24-002701-b) згідно висновку від 18 лютого 2022 року (додається).
Враховуючи вищевикладене,
ПРОСИМО:
1. Підтвердити усунення Замовником порушення зазначеного у Висновку.
Додаток: на 3 арк.
Дата публікації звіту:
22.02.2022 16:51
Запити/Пояснення
Номер:
69874598cddc4ef78fcc23c2d20d69e4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.02.2022 10:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі тимчасоихі підтримуючих конструкцій для виконання протиаварійних заходів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-24-002701-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4c6d445f81774ed886ce107f20d99566
Назва:
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2021-09-24-002701-b
Дата опублікування:
03.02.2022 10:58
Опис:
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах.
Основним предметом діяльності підприємства «Київавтошляхміст» є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Згідно висновків та рекомендацій наданих за результатами комплексних спеціальних обстежень мостових споруд, які знаходяться у непрацездатному стані та для подальшої тимчасової експлуатації таких споруд, недопущення непередбачуваних наслідків та уникнення аварійної ситуації, необхідно першочергово виконати протиаварійні заходи на зазначених об’єктах шляхом встановлення тимчасових підтримуючих конструкцій.
Враховуючи зазначене, підприємством «Київавтошляхміст» було розпочато процедуру закупівлі «Конструкції та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 (тимчасові підтримуючі конструкції для виконання протиаварійних заходів)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-24-002701-b).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі та відповідності поставленої продукції державним стандартам та нормам.
За результатом моніторингу цін та вивчення комерційних пропозицій із урахуванням специфіки товару та умов договору, було здійснено розрахунок та визначено очікувану вартість предмету закупівлі.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту повідомляємо, що у відповідності до пункту 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів. Оскільки підприємство «Київавтошляхміст» є одержувачем бюджетних коштів, посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.