-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт сільського будинку культури с. Гиряві Ісківці за адресою вул. Миру, 14 с. Гиряві Ісківці Полтавської області
Завершена
7 357 351.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 786.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 786.76 UAH
Номер:
48d9d0e17a5745a0989e3ad7700a52e7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-19-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2022 00:00
Період моніторингу:
19.05.2022 11:41 - 10.06.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.05.2022 №14-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186 та на виконання Доручення Держаудитслужби від 31.03.2022 №003100-18/2580-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 19.05.2022 № 14-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-09-24-000914-c 24.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ПП Автосервіс-2009, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, з врахуванням пояснень Замовника – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 06 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу культури, сім'ї, молоді та спорту виконавчого комітету Лохвицької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), рішення уповноваженої особи Замовника від 18.10.2021 №110, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 05.11.2021 №215, пояснення Замовника від 30.05.2022.
Період усунення порушень:
06.06.2022 10:37 - 10.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2022 10:37
Запити/Пояснення
Номер:
418d54e334f74b8e84c000c4cc85b679
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
27.05.2022 10:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Капітальний ремонт сільського будинку культури с. Гиряві Ісківці за адресою вул. Миру, 14 с. Гиряві Ісківці Полтавської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-24-000914-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП Автосервіс-2009 те, що в її складі відсутня інформація, яка вимагається в пунктах 1.5 і 1.8 частини першої, підпунктах 3.3.1 і 3.3.2 пункту 3.3 частини третьої Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, зокрема:
1.5. Довідка, у довільній формі, про наявність бази (власна або орендована, або за іншим правом користування) для зберігання матеріалів, які будуть використовуватись в процесі виконання робіт на об’єкті. У довідці обов’язково зазначається інформація про повну адресу розташування такої бази (або складу), короткий опис приміщення із зазначенням його площі, наявності даху, т.ін. Додатково надається інформація від учасника про адресу розташування об’єкту нерухомого майна, яке планується до використання учасником, із зазначенням адреси його розташування та віддаленості (у цифрових значеннях – кілометри або метри) від об’єкту нерухомого майна, на якому будуть виконуватись роботи за визначеним даною закупівлею об’єктом. Віддаленість розташування такого приміщення не повинна перевищувати відстань, що визначена умовами технічного завдання, що повинна застосовуватись учасником для розрахунку витрат пов'язаних із доставкою матеріалів на відповідну відстань до об'єкту на якому буде здійснюватись виконання робіт;
1.8. Документ, який достовірно підтверджує наявність чинного дозволу в учасника на виконання зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин або на виконання висотних робіт, у тому числі – працювати на висоті. Такий документ повинен бути чинний на момент подання пропозиції учасника;
3.3. Для документального підтвердження наявності позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань за вкладеними та виконаними правочинами у складі тендерної пропозиції учасником надаються документи з урахуванням наступних умов:
3.3.1. у разі виконання вкладених письмово правочинів із приватними підприємствами або особами, або організаціями, які не зобов’язані оприлюднювати інформацію про здійснення закупівлі в електронній системі публічних закупівель (веб-портал за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua) надається копії виписки (чи платіжки) із банківського рахунку за підписом представника банківської установи (або із накладеним ЕЦП/КЕП співробітника банку), що підтверджує факт оплат(и) за результатом чи в процесі виконання умов аналогічних зобов’язань, інформацію за якими учасником надається згідно до вимог п.3.1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації;
3.3.2. у разі виконання вкладених письмово правочинів із установами (або організаціями), які зобов’язані оприлюднювати інформацію про здійснення закупівлі в електронній системі публічних закупівель (веб-портал за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua) надається окремо, у вигляді довідки, зведена інформація із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінку(и), що відображає(ють) інформацію із оприлюдненим(и) договором(ами), що укладено із таким замовником для підтвердження наданої інформації учасником на виконання вимоги п.3 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
78ed66e5d25f49e8879bd2e877593b3d
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
30.05.2022 10:45
Опис:
На виконання вимоги частини 5 статті 8 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення у вигляді інформації по суті питань, які отримані у запиті про надання інформації.
На вимогу пункту 1.5 частини першої тендерної документації про наявність бази та про адресу розташування об’єкту нерухомого майна, яке планується до використання учасником, із зазначенням адреси його розташування та віддаленості (у цифрових значеннях – кілометри або метри) від об’єкту нерухомого майна, на якому будуть виконуватись роботи учасник ПП Автосервіс-2009 виклав у тендерній пропозиції файл «Довідка про місцезнаходження», у якій надано наявність бази, а також зазначено повну адресу приміщення та віддаленість розташування її від об’єкту на якому будуть виконуватись роботи, а у файлі «Матеріально-технічна база» (сторінки 3-5) надано Договір оренди нежитлових приміщень №02/01/2019 від 02.01.2019р. на зазначене приміщення.
На вимогу пункту 1.8 частини першої тендерної документації учасник ПП Автосервіс-2009 надав у файлі «Ліцензія і декларація» (сторінки 3-6) Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці від 05.02.2021 року, що відповідає вимозі тендерної документації.
Для документального підтвердження наявності позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань за вкладеними та виконаними правочинами ПП Автосервіс-2009 надав файл «Аналогічний договір 2 част.» у якому (на сторінках 1-3) надано відштамповані та підписані банком платіжні доручення, що підтверджують факт оплати наданих робіт.