• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Яблучний сік (ДК 21:2015 -15320000-7 Фруктові та овочеві соки)

Торги відмінено

202 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 012.00 UAH
Номер: 5e489d0250474dd19fb1e036e0ed79e8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-29-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.06.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 30.06.2022 08:56 - 22.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.06.2022 № 22-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 29.06.2022 № 22-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2021-09-23-013977-b, 23.09.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 156-06-65, rudich999@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання замовником відповіді на звернення та вимоги учасника встановлено порушення частини першої статті 24 Закону та частини третьої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання замовником відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни процедури закупівлі встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 32 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності надання замовником відповіді на звернення та вимоги учасника; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання замовником відповіді на запит органу державного фінансового контролю; наявності підстав для відміни процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Кременчуцька спеціалізована школа-інтернат спортивного профілю І-ІІІ ступенів імені І.М. Піддубного» (далі – Замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою від 23.09.2021; запитання до процедури закупівлі від 27.09.2021; відповідь замовника на запитання до процедури закупівлі від 11.10.2021; вимоги про усунення порушення, оприлюднені в електронній системі закупівель, від учасника ФОП «ВЕРМЕНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ» від 25.10.2021 № UA-2021-09-23-013977-b.b1 та № UA-2021-09-23-013977-b.b2; тендерні пропозиції учасників ПП «ДІАДЕМА» та ФОП «ВЕРМЕНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ»; протокольні рішення уповноваженої особи від 21.10.2021 № 117, № 118, № 119, від 13.07.2022 № 36. Моніторингом питання своєчасності надання замовником відповіді на звернення та вимоги учасника встановлено, що Учасником 27.09.2021 оприлюднено в електронній системі закупівель запитання, при цьому відповідь Замовником надана 11.10.2021, тобто з порушенням термінів, встановлених частиною першою статті 24 Закону. Так, відповідно до частини першої статті 24 Закону «Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону». Моніторингом вказаного питання також встановлено, що учасник ФОП «ВЕРМЕНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ» оприлюднив вимоги № UA-2021-09-23-013977-b.b1 та № UA-2021-09-23-013977-b.b2 від 25.10.2021 про усунення порушення до Замовника. При цьому, відповіді Замовником на зазначені вимоги не надано на дату початку моніторингу (29.06.2022), що є порушенням частини третьої статті 31 Закону. Так, відповідно до частини третьої статті 31 Закону «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Моніторингом установлено, що Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «ДІАДЕМА» визначено останнього переможцем процедури закупівлі. В протоколі рішення уповноваженої особи № 119 від 21.10.2021 зазначено: «Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відкритих торгів». Відомості електронної системи закупівель свідчать, що Замовником 21.10.2021 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Проте, відомості щодо укладення договору відсутні. Під час моніторингу органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель 30.06.2022 надано запит Замовнику, а саме: «1) Чи укладався замовником договір з переможцем процедури закупівлі ПП «ДІАДЕМА»? 2) У разі, якщо договір був укладений, чому замовником такий договір не був оприлюднений в електронній системі закупівель? 3) У разі якщо договір не був укладений, чому відсутнє рішення замовника щодо відміни вказаної процедури закупівлі? Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту». Замовником 13.07.2022 в електронній системі закупівель надано відповідь: «На Ваш запит повідомляємо, що дійсно Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір від 21.10.2021 р. з переможцем процедури закупівлі ПП «ДІАДЕМА», але у зв’язку із спалахом епідемії гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, було прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі згідно коду ДК 021:2015:15320000-7: – «Фруктові та овочеві соки», очікуваною вартістю 202400,00 гривень за номером ID: UA-2021-09-23-013977-b, так як відпала потреба у закупівлі товару через відсутність учнів. (Протокол прийняття рішення уповноваженої особи № 113 від 25.10.2021 р.). Договір з ПП «ДІАДЕМА» не укладався. Стосовно не оприлюднення рішення уповноваженої особи щодо відміни вказаної процедури закупівлі, повідомляємо, що через технічні обставини дане рішення не оприлюднено та не відмінена процедура закупівлі. Закупівля згідно коду ДК 021:2015:15320000-7: – «Фруктові та овочеві соки», очікуваною вартістю 202400,00 гривень за номером ID: UA-2021-09-23-013977-b буде скасована. Відповідь на запит надали із запізненням, так як, уповноважена особа перебуває у відпустці та не мала змоги вчасно ознайомитися із запитом». Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель». Проте, на запит органу державного фінансового контролю Замовник надав відповідь з порушенням зазначеного Законом терміну. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів». Проте, на дату початку моніторингу (29.06.2022) договір не було укладено. Крім того, на дату початку моніторингу (29.06.2022) процедура закупівлі UA-2021-09-23-013977-b через не укладення договору не була відмінена, про що свідчать відомості електронної системи закупівель. Вказане є порушенням пункту 2 частини першої статті 32 Закону, в частині невідміни процедури закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Разом з цим, станом на момент завершення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-23-013977-b (15.07.2022) замовником оприлюднено в електронній системі закупівель «Інформацію про відміну» з наступним змістом: «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель». На даний час відомості електронної системи закупівель свідчать, що вищезазначена «Інформація про відміну» знаходиться у статусі «Період оскарження».
Період усунення порушень: 18.07.2022 19:55 - 02.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.07.2022 19:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку, повідомляємо, що виявлені порушення виправленні та зобов'язуємось у майбутньому дотримуватися вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата публікації звіту: 10.08.2022 10:30

Запити/Пояснення