-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покриття проїжджої частини вул. Сінна від будинку № 2 до будинку № 63 в с. Сенча Лохвицького району Полтавської області
Завершена
2 168 648.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 843.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 843.24 UAH
Номер:
543d7f80099d43fba6ac9a2a17c671c7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-19-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.10.2021 00:00
Період моніторингу:
19.10.2021 14:12 - 09.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.10.2021 № 447
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 19.10.2021 № 447
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-09-23-013768-b 23.09.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частин першої та восьмої статті 12 Закону; пункту 18 частини другої статті 22 Закону; абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; своєчасності надання замовником відповідей на звернення до процедури; розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасності надання замовником відповідей на звернення до процедури; розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СЕНЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 23.09.2021 № 126, зі змінами, внесеними протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 30.09.2021 № 130; запитання до процедури закупівлі від 27.09.2021, 28.09.2021 та відповіді замовника від 27.09.2021, 28.09.2021; вимоги учасника про усунення порушень від 27.09.2021 № UA-2021-09-23-013768-b.a1 та відповідь замовника від 27.09.2021; вимоги учасника про усунення порушень від 27.09.2021 № UA-2021-09-23-013768-b.a2 та відповідь замовника від 29.09.2021; вимоги учасника про усунення порушень від 28.09.2021 № UA-2021-09-23-013768-b.b3 та відповідь замовника від 30.09.2021; вимоги учасника про усунення порушень від 18.10.2021 № UA-2021-09-23-013768-b.b4 та відповідь замовника від 19.10.2021; тендерну пропозицію учасника ДП «ЛОХВИЦЬКИЙ ШЛЯХ» ПАТ «ОБЛШЛЯХРЕМБУД»; протокол засідання тендерного комітету замовника від 18.10.2021 № 138; повідомлення про намір укласти договір від 18.10.2021.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що замовником в тендерній документації визначено вимоги щодо субпідрядника понад встановлені Законом.
Так, вичерпний перелік вимог до інформації щодо субпідрядника визначено пунктом 18 частини другої статті 22 Закону. Зокрема, у тендерній документації зазначаються такі відомості: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
При цьому, замовником в тендерній документації (пункт 8.3. розділу ІІІ тендерної документації) вказано, що у разі залучення субпідрядної організації учасник повинен надати інформаційний лист довільної форми, у якому має бути зазначено інформацію:
- код ЄДРПОУ;
- номер телефону;
- види робіт (послуг), які передбачається доручити субпідряднику/ співвиконавцю;
- орієнтовна вартість робіт (послуг) субпідрядника/ співвиконавця, сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника.
Водночас, норми пункту 18 частини другої статті 22 Закону не передбачають надання учасником вищевказаної інформації та документів відносно субпідрядника. Отже, зміст тендерної документації замовника не відповідає нормам пункту 18 частини другої статті 22 Закону.
Також моніторингом установлено, що замовником в тендерній документації (пункт 6.6. розділу ІІІ тендерної документації) вказано, що учасник обов’язково повинен провести візуальний огляд об’єкту в період уточнення та надати підписаний акт обстеження об’єкту, з відміткою Замовника, в тендерній пропозиції. Поряд з цим, частиною першою статті 12 Закону встановлено, що обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Частиною восьмою статті 12 Закону встановлено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Отже, замовником не дотримано норми частин першої та восьмої статті 12 Закону.
Нормами абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В той же час, включення замовником до тендерної документації вимоги обов’язковості проведення візуального огляду об’єкту в період уточнення та надання підписаного акту обстеження об’єкту суперечить нормам статті 12 Закону. З урахуванням викладеного, замовником при складанні тендерної документації не дотримано норм абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
02.11.2021 13:35 - 17.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
02.11.2021 13:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник опрацював висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-23-013768-b та зобов’язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому відповідно до пункту 3 розділу ІІ вказаного висновку.
Дата публікації звіту:
09.11.2021 14:48
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
Опис:
Замовником проінформовано в електронній системі закупівель: «…Замовник зобов’язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому…».
Дата публікації:
10.11.2021 15:18
Запити/Пояснення
Номер:
20458d5253b24ee19effa3a0a97ff905
Назва:
Щодо надання роз’яснення змісту висновку та зобов’язань замовника, визначених у висновку
Дата опублікування:
04.11.2021 15:02
Опис:
Виконавчий комітет Сенчанської сільської ради висловлює повагу та звертається з таким. Уважно ознайомившись з висновком посадової особи органу державного фінансового контролю про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-09-23-013768-b від 23.09.2021, звертаємось до Вас у порядку, визначеному частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» , за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань замовника, визначених у висновку, а саме: просимо повідомити, які саме заходи необхідно здійснити замовнику для забезпечення усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині порушення частин першої та восьмої статті 12 Закону; пункту 18 частини другої статті 22 Закону; абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.