• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт даху і фасадів навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I – III ступеня-дитячий садок» на вул. Шевченка,56 в с. Мельники Шацького району Волинської області

Капітальний ремонт даху і фасадів навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I – III ступеня-дитячий садок» на вул. Шевченка,56 в с. Мельники Шацького району Волинської області

Завершена

8 008 370.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 041.86 UAH
Номер: c6679c46e0ea40f698035807b190e69b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-22-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.10.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 22.10.2021 11:51 - 12.11.2021 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.10.2021 № 646 Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Віталій БОНДАР Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.10.2021 №646 Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-09-23-006107-c від 23.09.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі -Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД», встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД», та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік відділу освіти, молоді та спорту Шацької селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 23.09.2021, із змінами від 01.10.2021 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬЕКОБУД» (далі – ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД»), повідомлення про намір укласти договір від 18.10.2021. Проведеним моніторингом встановлено невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» тендерній документації. Підпунктом 2 пункту 1.1.6 розділу 1 тендерної документації передбачено: « 2) документ – створений (виданий) учасником або третьою особою офіційний документ, у якому зафіксована інформація, що має юридичне значення, у формі електронного документа або документа з паперовим носієм інформації;… 7) файл-архів – файл, який містить один або кілька файлів з електронними документами (в тому числі файли електроних підписів). Файл-архів створюється з використанням спеціальних програмних засобів для об'єднання та/або стиснення даних (зокрема, 7-Zіp, WіnZіp, WіnRAR, Cabіnеt Managеr, WіnARJ або інших аналогічних) і може мати розширення *.rar, *.zіp, *.cab, *.arj, *.lzh, *.tar, *.g2, *.acе або інший аналогічний формат…». Також, відповідно до пункту 3.1.6. розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція підписується учасником до закінчення встановленого строку подання тендерних пропозицій шляхом створення КЕП підписувача з використанням засобів електронного підпису, вбудованих в електронну систему закупівель (авторизований електронний майданчик) та шляхом створення КЕП підписувача щодо кожного документа тендерної пропозиції з використанням відповідних засобів електронного підпису (наприклад, програмного засобу ІІТ Користувач ЦСК-1.3, онлайн сервіс створення кваліфікованого електронного підпису або печатки Центрального засвідчувального органу за адресою czo.gov.ua/sign, тощо) відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» або відповідного законодавства країни реєстрації такого учасника. Разом з тим, документи, які містяться в файлі-архіві «34 докум на підтвердж володіння обладнанням.rar», не підписанні учасником шляхом створення КЕП підписувача, при чому КЕП створений щодо файла-архіва «34 докум на підтвердж володіння обладнанням.rar». Підпунктом 2 пункту 3.5.5 розділу 3 тендерної документації встановлено, що для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально- технічної бази у складі тендерної пропозиції учасника повинні надати інформаційна довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника обладнання (в тому числі машин і механізмів), яке передбачене пунктом 3.5.4 Розділу 3 та копії документів, що підтверджують законні підстави володіння обладнання (на праві власності, іншому речовому праві), яке зазначене в інформаційній довідці, а саме: копії накладних, актів приймання-передачі, товарних чеків, актів введення в експлуатацію обладнання та/або свідоцтв (інших документів відповідно до законодавства про державну реєстрацію обладнання (якщо відповідно законодавства речове право на відповідне обладнання підлягає державній реєстрації). Також, підпунктом 3 пункту 6.2.1. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам щодо надання супутніх послуг учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції (Технічного опису предмета закупівлі) копії документів, що підтверджують законні підстави володіння обладнання (на праві власності, іншому речовому праві), яке зазначене в інформаційній довідці згідно з підпунктом (2) цього пункту, а саме: копії накладних, актів приймання-передачі, товарних чеків, актів введення в експлуатацію обладнання та/або свідоцтв (інших документів відповідно до законодавства про державну реєстрацію обладнання (якщо відповідно законодавства речове право на відповідне обладнання підлягає державній реєстрації). Проте, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ВОЛИНЬ-ЕКОБУД» відсутні копії документів, що підтверджують підстави володіння обладнанням, а саме: перфораторів (дрилей ударних), дрилей електричних/ шуруповертів, вібротрамбівки. Пунктом 3.5.1 розділу 3 тендерної документації відповідно до частини другої статті 16 Закону Замовником встановлено кваліфікаційний критерій такий як, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Пунктом 3.5.13 передбачено, що учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання не менше ніж двох аналогічних договорів, які відповідатимуть встановленим вимогам, зокрема: «аналогічним договором вважається договір, який аналогічний за предметом закупівлі, а саме роботи з капітального ремонту даху/покрівлі або фасаду». Однак, предмети договорів, в тому числі види робіт, які зазначені в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів ) за 2018-2021 роки від 08.10.2021 вих. №11-08/10 (файл «18 довідка досвід.pdf») не є аналогічним в розумінні даної тендерної документації. Підпунктом 2 пункту 5.2.1. Додатку 2 до тендерної документації для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам, передбаченим пунктами 5.1.1 і 5.1.2 цього Додатку, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції (Технічного опису предмета закупівлі) копію Екологічної політики учасника, затвердженої в установленому порядку, проте в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ВОЛИНЬ-ЕКОБУД» відсутня копія Екологічної політики учасника. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» не відповідає пунктам 3.1.6., 3.5.1., 3.5.5 розділу 3 тендерної документації, підпункту 2 пункту 5.2.1., підпункту 3 пункту 6.2.1. Додатку 2 до тендерної документації та встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям згідно з частиною другою статті 16 Закону. Проте, Замовником визнано учасника ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» переможцем та опубліковано 18.10.2021 повідомлення про намір укласти договір, чим порушено вимоги пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 26.10.2021 15:25 - 09.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 26.10.2021 15:25

Оскарження висновку в суді

Опис: Відділом освіти, молоді та спорту Шацької селищної ради на адресу Волинського окружного адміністративного суду подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-23-006107-c, затверджений 26.10.2021
Дата публікації: 09.11.2021 18:20
Дата відкриття провадження: 17.11.2021 08:24
Номер відкриття провадження: 140/13286/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській областіі № 646 від 22.10.2021 Відділ освіти, молоді та спорту Шацької селищної ради повідомляє. Щодо порушення пункту 3.1.6. розділу 3 ТД. Відповідно до пункту 3.1.6. розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція підписується учасником до закінчення встановленого строку подання тендерних пропозицій шляхом створення КЕП підписувача з використанням засобів електронного підпису, вбудованих в електронну систему закупівель (авторизований електронний майданчик) та шляхом створення КЕП підписувача щодо кожного документа тендерної пропозиції з використанням відповідних засобів електронного підпису (наприклад, програмного засобу ІІТ Користувач ЦСК-1.3, онлайн сервіс створення кваліфікованого електронного підпису або печатки Центрального засвідчувального органу за адресою czo.gov.ua/sign, тощо) відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» або відповідного законодавства країни реєстрації такого учасника. На виконання вищезазначеної вимоги Учасником підписано тендерну пропозицію до закінчення встановленого строку подання тендерних пропозицій шляхом створення КЕП підписувача з використанням засобів електронного підпису, вбудованих в електронну систему закупівель (авторизований електронний майданчик). Крім того, на кожний документ створено КЕП підписувача з використанням відповідних засобів електронного підпису (наприклад, програмного засобу ІІТ Користувач ЦСК-1.3, онлайн сервіс створення кваліфікованого електронного підпису або печатки Центрального засвідчувального органу за адресою czo.gov.ua/sign, тощо) відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» або відповідного законодавства країни реєстрації такого учасника у тому числі на файл-архів «34 докум на підтвердж володіння обладнанням.rar». Тобто Учасником виконано вимогу ТД в цій частині. Щодо порушення підпункту 2 пункту 3.5.5 розділу 3 та підпункту 3 пункту 6.2.1. Додатку 2 до ТД. Підпунктом 2 пункту 3.5.5 розділу 3 тендерної документації встановлено, що для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально- технічної бази у складі тендерної пропозиції учасника повинні надати інформаційна довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника обладнання (в тому числі машин і механізмів), яке передбачене пунктом 3.5.4 Розділу 3 та копії документів, що підтверджують законні підстави володіння обладнання (на праві власності, іншому речовому праві), яке зазначене в інформаційній довідці, а саме: копії накладних, актів приймання-передачі, товарних чеків, актів введення в експлуатацію обладнання та/або свідоцтв (інших документів відповідно до законодавства про державну реєстрацію обладнання (якщо відповідно законодавства речове право на відповідне обладнання підлягає державній реєстрації). Також, підпунктом 3 пункту 6.2.1. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам щодо надання супутніх послуг учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції (Технічного опису предмета закупівлі) копії документів, що підтверджують законні підстави володіння обладнання (на праві власності, іншому речовому праві), яке зазначене в інформаційній довідці згідно з підпунктом (2) цього пункту, а саме: копії накладних, актів приймання-передачі, товарних чеків, актів введення в експлуатацію обладнання та/або свідоцтв (інших документів відповідно до законодавства про державну реєстрацію обладнання (якщо відповідно законодавства речове право на відповідне обладнання підлягає державній реєстрації). На виконання вищезазначеної вимоги ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» надано копії документів, що підтверджують підстави володіння обладнанням, зокрема в складі пропозиції містяться інвентарні списки основних засобів (форма № ОЗ-9), якими підтверджено наявність та підстави володіння обладнанням в Учасника перфораторів (дрилей ударних), дрилей електричних/ шуруповертів, вібротрамбівки. Тобто Учасником виконано вимоги ТД в цій частині. Щодо порушення пункту 3.5.13 розділу 3 ТД. Пунктом 3.5.1 розділу 3 тендерної документації відповідно до частини другої статті 16 Закону Замовником встановлено кваліфікаційний критерій такий як, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Пунктом 3.5.13 передбачено, що учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання не менше ніж двох аналогічних договорів, які відповідатимуть встановленим вимогам, зокрема: «аналогічним договором вважається договір, який аналогічний за предметом закупівлі, а саме роботи з капітального ремонту даху/покрівлі або фасаду». На виконання вищезазначеної вимоги Учасником надано аналогічні договори від 12.11.2018 № 372-р/9, від 19.06.2019 № 16/19, від 12.03.2019 № 01/19 предметом закупівлі яких є «Капітальний ремонт та улаштування спортивного майданчика із штучним покриттям Турійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня по вул. Володимирська, 1 в смт. Турійськ Турійського району Волинської області», «Будівництво дошкільного навчального закладу на вулиці Молодіжній в с. Дачне Ківерцівського району Волинської області» та «Реконструкція (термомодернізація огороджуючих конструкцій) ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Шкільна, 1 в с. Підріжжя Ковельського району Волинської області». У Актах приймання виконаних робіт (КБ-2в) до договорів від 12.11.2018 № 372-р/9, від 19.06.2019 № 16/19, від 12.03.2019 № 01/19 наданих в складі пропозиції зазначені такі види робіт як загальнобудівельні роботи покрівлі та фасаду, що відповідає предмету закупівлі тож вищезазначені договори є аналогічними у розумінні тендерної документації. Тобто, Учасником виконано вимоги пунктом 3.5.1 розділу 3 ТД в цій частині. Щодо порушення підпункту 2 пункту 5.2.1. Додатку 2 до ТД. У ході виконання договору про закупівлю необхідним є застосування заходів із захисту довкілля відповідно до актів чинного законодавства, нормативно-технічних документів, а також розробленої та затвердженої учасником екологічної політики. Екологічна політика розробляється у відповідності до міжнародного стандарту ISO 14001, що наданий в складі пропозиції Учасника. Призначеність цього стандарту — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Він установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління.
Дата публікації звіту: 02.11.2021 18:14