• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

21Т-232_42120000-6 - Насоси та компресори (Запасні частини до плунжерних насосів)

Завершена

9 992 075.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 99 920.00 UAH
Номер: 5afbdd05d1f1483d80e28c2ed8f843c4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-03-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.10.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.10.2022 12:33 - 25.10.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.10.2022 № 234 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 30 UA-2021-09-23-012240-b 23.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, dasabulanmonitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Союзнасосмаш», ТОВ «ЮА ТЕХНОЛОДЖІ СОЛЮШЕНЗ», ТОВ «ЛЕДКОМ БУД», ТОВ «Торговий Дім «Насосхолдинг», ТОВ «ЗАВОД НАФТОГАЗОВОГО ОБЛАДНАННЯ» та ТОВ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ХАРКІВМАШ», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, стану виконання рішення колегії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням Уповноваженої особи від 19.10.2021 №011, роз’яснень щодо тендерної документації від 27.09.2021 та від 11.10.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції від 28.12.2021, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах до 13.11.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Союзнасосмаш» (далі – ТОВ «Союзнасосмаш»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЮА ТЕХНОЛОДЖІ СОЛЮШЕНЗ» (далі – ТОВ «ЮА ТЕХНОЛОДЖІ СОЛЮШЕНЗ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕДКОМ БУД» (далі – ТОВ «ЛЕДКОМ БУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «Насосхолдинг» (далі – ТОВ «Торговий Дім «Насосхолдинг»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД НАФТОГАЗОВОГО ОБЛАДНАННЯ» (далі – ТОВ «ЗАВОД НАФТОГАЗОВОГО ОБЛАДНАННЯ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ХАРКІВМАШ» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ХАРКІВМАШ»), рішення колегії АМКУ від 13.12.2021 № 27524-р/пк-пз, протокол розгляду тендерних пропозицій від 21.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 30.12.2021, договір поставки від 18.01.2022 № 56/22, (далі – Договір), додаткова угода від 12.08.2022 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника, надані 14.10.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 25.10.2022 17:59 - 29.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 25.10.2022 17:59

Запити/Пояснення