• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція котельні по вул. Квітуча, 6-к в м. Полтава з переведенням її роботи в автоматизований режим. Коригування.

Завершена

34 168 322.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 170 842.00 UAH
Номер: 6f5fb66a3f5243dc820843b24fb939c2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-31-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.05.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 31.05.2022 14:48 - 23.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 31.05.2022 Одеса № 160 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 31.05.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 31.05.2022 № 160 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 6 UA-2021-09-23-011127-b 23.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-51-89, elvira.lupashko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКП «Котлогаз» встановлено порушення вимог абзацу 2 та 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, внесення змін до ТД, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Полтавського обласного комунального виробничого підприємства теплового господарства «Полтаватеплоенерго» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.09.2021 № 18, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.09.2021 № 28-09-21, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційне підприємство «Котлогаз» (далі – ТОВ «ВКП «Котлогаз»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 15.10.2021 в електронній системі закупівель, договір закупівлі від 01.11.2021 № 01-11-21/1 (далі – Договір), пояснення отримані 02.06.2022 та 09.06.2021 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до підпункту 1 пункту 1 частини 1 розділу 1 «Перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» додатку 2 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання умов договору, а саме спеціалізованого автотранспорту, механізмів, інструментів, засобів механізації, виробничих площадок, складських приміщень, офісу та документи, які підтверджують факт володіння чи користування (технічні паспорти, тощо). У випадку, якщо учасник користуватиметься залученими (орендованими) машинами, механізмами, та приміщеннями, Учасник повинен надати копії договорів оренди машин та механізмів, виробничих площадок, складських приміщень. Учасником ТОВ «ВКП «Котлогаз» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 24.09.2021 № 1811. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.06.2022 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВКП «Котлогаз» підтверджуючих документів права власності на транспортні засоби Iveco Daily (1 од.), Opel Vivaro (1 од.), Renault Duster (1 од.), Renault Dokker 67P (4 од.), Ford Transit (1 од.), Volkswagen Amarok (1 од.), Skoda Kodiaq Ambition 2.0 TDI CR/110 KW (1 од.), Mercedes-Benz V 250 (1 од.), Mercedes-Benz GLS 350(1 од.), про які йдеться у довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 24.09.2021 № 1811, Замовник 09.06.2022 надав пояснення, що учасником надано скан-копії свідоцтв про реєстрацію саме спеціалізованого транспорту, де зазначено власника. Проте довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 24.09.2021 № 1811, надана учасником ТОВ «ВКП «Котлогаз», містить в тому числі і спеціалізований автотранспорт і інші механізми для виконання учасником робіт за предметом закупівлі, інформація про які зазначена у стовбці «Назва та тип майна, обладнання та техніки». Таким чином, учасником ТОВ «ВКП «Котлогаз» не надано підтверджуючих документів права власності на Iveco Daily (1 од.), Opel Vivaro (1 од.), Renault Duster (1 од.), Renault Dokker 67P (4 од.), Ford Transit (1 од.), Volkswagen Amarok (1 од.), Skoda Kodiaq Ambition 2.0 TDI CR/110 KW (1 од.), Mercedes-Benz V 250 (1 од.), Mercedes-Benz GLS 350(1 од.), про які йдеться у довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 24.09.2021 № 1811, чим не дотримано вимоги підпункту 1 пункту 1 частини 1 розділу 1 «Перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» додатку 2 до ТД. Враховуючи вищезазначене, учасником ТОВ «ВКП «Котлогаз» не підтверджено наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Крім того, відповідно до частини 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД учасник процедури закупівлі повинен надати гарантійний лист на підтвердження згоди на те, що ціна, запропонована учасником, повинна враховувати всі затрати, пов’язані з предметом закупівлі (сплата податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, умови поставки), відповідно до умов документації. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.06.2022 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВКП «Котлогаз» гарантійного листа з вищезазначеною інформацією, Замовник 09.06.2022 надав пояснення, що учасник-переможець надав у паперовому вигляді Замовнику оновлену цінову пропозицію та гарантійний лист про те, що в ціні пропозиції включено всі затрати пов’язані з предметом закупівлі. Проте учасником ТОВ «ВКП «Котлогаз» у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист на підтвердження згоди на те, що ціна, запропонована учасником, повинна враховувати всі затрати, пов’язані з предметом закупівлі (сплата податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, умови поставки), відповідно до умов документації, чим не дотримано вимоги частини 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД. Відповідно до пункту 8.5 частини 8 розділу «Інші документи які подає Учасник закупівлі» додатку 2 до ТД учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про сервісну організацію для обслуговування під час гарантійного періоду обладнання з додаванням підтверджуючих документів від виробників обладнання. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.06.2022 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВКП «Котлогаз» інформації про сервісну організацію для обслуговування під час гарантійного періоду обладнання з додаванням підтверджуючих документів від виробників обладнання, Замовник 09.06.2022 надав пояснення, що виробником обладнання являється, в тому числі, ТОВ ВКП «Котлогаз», а також надано у складі тендерної пропозиції файл «27 п.3 Додаток 2 Інформація про сервісну організацію.pdf», у якому учасник зазначив, що гарантує безпечну і надійну роботу обладнання та дотримання гарантійний строків. Так, файл «27 - п3 Додаток 2 Інформація про сервісну організацію .pdf» містить інформацію, що учасник ТОВ ВКП «Котлогаз» працює з видатними компаніями, які гарантують безпечну та надійну роботу від виробника, а також учасник гарантує, що устаткування, поставлені в рамках контракту, будуть новими, невикористаними, новітніми серійними моделями. Однак у файлі не міститься інформація про сервісну організацію, яка буде обслуговувати під час гарантійного періоду обладнання, а також не надано жодних підтверджуючих документів від виробників обладнання. Таким чином, учасником ТОВ «ВКП «Котлогаз» у складі тендерної пропозиції не надано інформацію про сервісну організацію для обслуговування під час гарантійного періоду обладнання з додаванням підтверджуючих документів від виробників обладнання, чим не дотримано вимоги пункту 8.5 частини 8 розділу «Інші документи які подає Учасник закупівлі» додатку 2 до ТД. Відповідно до пункту 8.2 частини 8 розділу «Інші документи які подає Учасник закупівлі» додатку 2 до ТД учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію дозволу Держпраці на право виконання робіт підвищеної небезпеки (Постанова КМУ № 1107 від 26.10.2011 зі змінами від 03.02.2021), в тому числі: вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 06.06.2022 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВКП «Котлогаз» скан-копії дозволу Держпраці на право виконання робіт підвищеної небезпеки (Постанова КМУ № 1107 від 26.10.2011 зі змінами від 03.02.2021) в тому числі: вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання, Замовник 09.06.2022 надав пояснення, що учасником ТОВ ВКП «Котлогаз» надано у складі тендерної пропозиції Дозвіл № 368.19.53 виданий 22.07.2019 та дійсний до 22.07.2024 (файл: 24 - Дозвіл № 368.19.53 виконання роботи підвищеної небезпеки.pdf). У вказаному Дозволі зазначено: виконувати роботи підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників, монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування вантажопідіймальні крани і машини, колиски для підіймання працівників. Також Замовник зазначив, що учасник надав у складі тендерної пропозиції скан-копію Декларації відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 28.05.2019, зареєстровану у журналі органу Держпраці 20.06.2019 за № 1260 (файл: 25 - Декларація відповідності МТБ вимогам законодавства з питань ОП 2019.pdf). В Декларації підтверджено відповідність матеріально технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеннної небезпеки: роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах), зберігання балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом. Отже учасником ТОВ «ВКП «Котлогаз» у складі тендерної пропозиції не надано скан-копію дозволу Держпраці на право виконання робіт підвищеної небезпеки (Постанова КМУ № 1107 від 26.10.2011 зі змінами від 03.02.2021), а саме: вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання, чим не дотримано вимоги пункту 8.2 частини 8 розділу «Інші документи які подає Учасник закупівлі» додатку 2 до ТД. Отже, на порушення вимог абзацу 2 та 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВКП «Котлогаз» у зв’язку із невідповідністю його таким кваліфікаційним критеріям, установленому статтею 16 Закону, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також у зв’язку із невідповідністю його встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 10.06.2022 21:26 - 30.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 10.06.2022 21:26

Оскарження висновку в суді

Опис: №440/5516/22 від 08.07.2022
Дата публікації: 25.07.2022 12:35

Запити/Пояснення