-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі у Комунальному позашкільному навчальному закладі «Станція юних натуралістів Покровського району» Криворізької міської ради Дніпропетровської області, розташованому за адресою: 50015, вул. Кропивницького, б.9, м.Кривий Ріг, Дніпропетровської області (ДСТУ Б Д.1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Завершена
2 105 478.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 527.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 527.39 UAH
Номер:
5e74913ac07f44519b6a06354f043f73
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-29-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.06.2022 00:00
Період моніторингу:
29.06.2022 13:46 - 21.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.06.2022 №29-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання Доручення Держаудитслужби від 03.06.2022 №003100-18/3932-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.06.2022 № 29-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-09-23-003656-c 23.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимоги пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог окремих законодавчих та нормативно-правових актів встановлено порушення вимог частини першої статті 884 Цивільного кодексу України.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «САПСАН-КР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання та оприлюднення додаткових угод, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через невідповідність умов договору вимогам законодавства, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом приведення умов Договору у відповідність до норм Цивільного та Господарського кодексу.
Крім того, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пунктів 17 та 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 15 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору вимогам законодавства, правомірності укладання та оприлюднення додаткових угод, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника із змінами (далі – ТД), зміни до ТД, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ Сапсан-КР, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особи від 13.10.2021 №81, повідомлення про намір укласти договір від 13.10.2021, укладений договір підряду від 25.10.2021 №167 (далі-Договір), повідомлення про внесення змін до договору від 29.12.2021 (Додаткова угода до Договору від 29.12.2021 №1), повідомлення про внесення змін до договору від 14.03.2022 (Додаткова угода до Договору від 14.03.2022 №2), повідомлення про внесення змін до договору від 01.07.2022 (Додаткова угода до Договору від 30.06.2022 №3).
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у ТД не зазначив посаду особи, що уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушив вимоги передбачені пунктом 17 частини другої статті 22 Закону.
На порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону ТД Замовника містить опис, однак не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Також, в ході проведення моніторингу встановлено, що між Замовником та переможцем Товариством з обмеженою відповідальністю «САПСАН-КР» укладено договір підряду від 25.10.2021 №167, який не відповідає нормам Цивільного кодексу України, що є порушенням вимог частини першої статті 41 Закону.
Зокрема, відповідно до пункту 11.1 Договору встановлено, що Підрядник гарантує надійність і якість виконаних робіт з моменту підписання Акту прийому-передачі виконаних робіт в гарантійну експлуатацію протягом 2 (двох) років.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 1.2 Договору предметом договору є виконання та здача робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі у Комунальному позашкільному навчальному закладі «Станція юних натуралістів Покровського району» Криворізької міської ради Дніпропетровської області, розташованому за адресою: 50015, вул. Кропивницького, б.9, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області» (згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація).
Статтею 875 Цивільного кодексу України визначено, що договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта.
Виходячи з вищенаведеного, якість робіт регламентується статтею 884 Цивільного кодексу України, якою встановлено, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Період усунення порушень:
15.07.2022 12:12 - 30.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.07.2022 12:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На висновок від 15 липня 2022 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-23-003656-c за предметом закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі у Комунальному позашкільному навчальному закладі «Станція юних натуралістів Покровського району» Криворізької міської ради Дніпропетровської області, розташованому за адресою: 50015, вул. Кропивницького, б.9, м.Кривий Ріг, Дніпропетровської області (ДСТУ Б Д.1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва»), 2105478 UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи» замовник повідомляє наступне.
Згідно з констатуючою частиною висновку, відповідно до пункту 11.1 Договору встановлено, що Підрядник гарантує надійність і якість виконаних робіт з моменту підписання Акту прийому-передачі виконаних робіт в гарантійну експлуатацію протягом 2 (двох) років, що є невідповідністю умов договору вимогам законодавства.
Так, у висновку зокрема зазначено, що відповідно до пункту 1.2 Договору предметом договору є виконання та здача робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі у Комунальному позашкільному навчальному закладі «Станція юних натуралістів Покровського району» Криворізької міської ради Дніпропетровської області, розташованому за адресою: 50015, вул. Кропивницького, б.9, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області» (згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація). Статтею 875 Цивільного кодексу України визначено, що договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта. Виходячи з вищенаведеного, якість робіт регламентується статтею 884 Цивільного кодексу України, якою встановлено, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язало замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом приведення умов Договору у відповідність до норм Цивільного та Господарського кодексу.
З метою виконання зобов’язань замовником підготований проєкт додаткової угоди про внесення змін до договору підряду від 25.10.2021 №167 шляхом викладення в новій редакції пункту 11.1. Договору: «Підрядник гарантує досягнення об'єктом визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, який становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником». Проєкт додаткової угоди електронною поштою направлено на підписання підряднику ТОВ «САПСАН КР».
За результатами розгляду проєкту додаткової угоди в телефонному режимі керівником підрядної організації повідомлено, що в зв’язку з введенням воєнного стану в Україні підрядна організація зупинила виконання роботи та перебуває в режимі простою, з огляду на що 30.06.2022 було внесено зміни до графіку виконання робіт, підписання будь-яких документів з боку підрядника на сьогоднішній день неможливо. З метою приведення договору у відповідність згідно з висновком за результатами моніторингу закупівлі замовник повідомив підрядника про недопущення до виконання робіт в поточному році при відсутності підписаної додаткової угоди щодо гарантійних строків експлуатації об’єкта.
За досягнутою між сторонами домовленістю, додаткова угода з визначених вище питань буде підписана невідкладно після завершення дії воєнного стану в Україні.
Також, з урахуванням імперативних приписів статті 884 Цивільного кодексу України, за якою гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом, гарантійний строк експлуатації об’єкта після капітального ремонту, незалежно від встановлення в договорі інших (менших) строків, приймається таким, що становить 10 років з дати підписання акту виконаних робіт.
Уповноважена особа Анна Акименко (096) 049 77 74
Дата публікації звіту:
22.07.2022 08:41