-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, а саме: Холтерівська система ЕКГ та АТ ЕС-ЗН/АВР; Апарат ударно-волнової терапії.
строк поставки до 31.12.2021
Завершена
421 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 105.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 105.00 UAH
Номер:
5db75a7980bf4664a89f5d636948142f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-01-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.10.2021 00:00
Період моніторингу:
01.10.2021 15:42 - 27.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.10.2021 Одеса № 606
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 01.10.2021.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.10.2021 № 606
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
2 UA-2021-09-22-007156-b 22.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення пунктів 14, 17, 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема вжити заходи щодо внесення відповідних змін до тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі - ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Одеській області» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету протокол від 22.09.2021 б/н, пояснення отримані 06.10.2021 через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості – опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
За результатами аналізу питання відповідності умов ТД вимогам Закону встановлено, що ТД Замовника не відповідає вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998, (далі – Наказ № 710) про затвердження переліку формальних помилок, чим порушено вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону.
Також на порушення пункту 14 та 17 частини другої статті 22 Закону Замовником в ТД не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій та посаду посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками відповідно.
Період усунення порушень:
08.10.2021 11:17 - 27.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
08.10.2021 11:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-22-007156-b від 08.10.2021 до закупівлі по ДК 021: 2015 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, а саме: Холтерівська система ЕКГ та АТ ЕС-ЗН/АВР; Апарат ударно-волнової терапії, Замовником були внесені відповідні зміни до тендерної документації. (Протокол від 08.10.2021, перелік змін від 08.10.2021, Тендерна документація в новій редакції від 08.10.2021)
Дата публікації звіту:
08.10.2021 12:08
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
11.10.2021 11:06
Запити/Пояснення
Номер:
d80b4bf897a440b08b78c7a523fdfe35
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.10.2021 13:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
da6313d8c2484cffaf2cc1f4e0a6bf3f
Назва:
Пояснення на запит у межах моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
06.10.2021 12:39
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
на запит ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2021-09-22-007156-b
Тендерний комітет ДУ «ТМО МВС України по Одеській області» за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень від 04.10.2021 року, може повідомити наступне.
Державна установа «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Одеській області» (далі – Установа) відомчий багатопрофільний лікувально-профілактичний заклад, метою якого є надання спеціалізованої медичної допомоги пацієнтам з впровадженням новітніх методів діагностики, лікування і попередженням захворювань, медичної реабілітації працівникам органів і підрозділів Міністерства внутрішніх справ України, військовослужбовцям Національної гвардії України, пенсіонерам МВС України, членам їх сімей, державним службовцям інших правоохоронних органів, громадянам за укладеними договорами на платній основі відповідно до законодавства України.
По першому питанню надаємо наступну інформацію: при оголошенні закупівлі по предмету за кодом ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, а саме: Холтерівська система ЕКГ та АТ ЕС-ЗН/АВР; Апарат ударно-волнової терапії, тендерний комітет Установи залучив відповідальних фахівців, які відповідають за подальше використання медичного обладнання, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах, а саме: на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в комерційних пропозиціях постачальників, в електронній системі закупівель "Prozorro".
Обґрунтування бюджетного призначення визначено на підставі змін річного розпису асигнувань державного бюджету на 2021 рік Установи, придбання обладнання і предметів довгострокового користування, КЕКВ 3110. Очікувана вартість обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін, визначеного на базі цін трьох постачальників медичного обладнання, інформації з сайтів виробників та/або постачальників відповідного Товару та на підставі загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах. За результатами моніторингу цін із придбання Холтерівської системи ЕКГ та АТ ЕС-ЗН/АВР та Апарату ударно-волнової терапії встановлено, що очікувана вартість предмета закупівлі та розміру бюджетного призначення на закупівлю медичного обладнання зі вказаними технічними та якісними характеристиками складає 421 000 грн з ПДВ (чотириста двадцять одна тисяча грн. 00 коп. з ПДВ). Джерело фінансування - Державний бюджет України.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі було визначено відповідно до особливостей діяльності Установ та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Визначення потреби в товарі було здійснено для підвищення можливостей діагностування серцево-судинних захворювань та різноманітного впливу на пошкоджені тканини організму і розширення наявних фізичних чинників для лікування, а також на підставі аналізу фактичної наявності обладнання в Установі для забезпечення діяльності замовника з урахуванням запланованих поточних завдань. Метою придбання обладнання, що є предметом закупівлі є принципове покращення можливості якісного обстеження пацієнтів із серцево-судинними захворюваннями та підвищення можливостей в реабілітації при різноманітних захворюваннях, також для своєчасного та ефективного подання спеціалізованої медичної допомоги пацієнтам з впровадженням новітніх методів діагностики, лікування і попередженням захворювань, медичної реабілітації.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі було сформовано на основі заяви лікаря-кардіолога поліклініки Установи від 26.07.2021 року, заяви лікаря з фізичної та реабілітаційної медицини від 28.07.2021, а також на підставі інформації з сайтів виробників та/або постачальників відповідної продукції, комерційних пропозицій постачальників медичного обладнання.
Після аналізу вищезазначеної інформації щодо технічних та якісних характеристик Холтерівської системи ЕКГ та АТ ЕС-ЗН/АВР та Апарату ударно-волнової терапії було враховано потребу Установи в медичному обладнані, яке має значні переваги серед інших, що представлені на ринку. Якість такого обладнання повинна бути підтверджена сертифікатами якості. Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі складалися спеціалістами Установи виходячи зі специфіки завдань, які будуть вирішуватися за допомогою такого медичного обладнання.
Також зазначаємо, що в ДУ «ТМО МВС України по Одеській області» (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням визначених ним принципів. Очікувана вартість закупівлі, яка склала 421000,00 грн. з ПДВ, також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Як вже зазначалось вище, визначення очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалося Замовником за результатами проведення моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі.
Для оголошення процедури закупівлі тендерним комітетом Установи була обрана процедура відкриті торги, тому як вартість предмета закупівлі товару (товарів) перевищує 200 тисяч гривень. Протоколом тендерного комітету від 22.09.2021 року №б/н було оголошено розробку Тендерної документації з додатками та оголошення про відкриті торги.
Тендерна документація була розроблена на виконання вимог Закону України “Про публічні закупівлі”. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містяться в Додатку №3 до ТД, яка є невід’ємною частиною вищезазначеної документації, та була опублікована на портал державних закупівель разом з оголошенням 22.09.2021. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-22-007156-b
По другому питанні, щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Наразі на офіційному сайті ДУ «ТМО МВС України по Одеській області» у розділі «Про Установу» доступна інформація про державні закупівлі https://od-tmo.mvs.gov.ua/zakupivli
Актуальна інформація про усі державні закупівлі, у тому числі інформація про очікувану вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі щодо процедур закупівлі які фінансуються за рахунок бюджетних коштів, автоматично оновлюється з порталу Zakupki.prom.ua
Додатки:
1. Копія протоколу тендерного комітету від 22.09.2021 року №б/н.
2. Копія заяви лікаря Установи щодо обґрунтування закупівлі Холтерівської системи ЕКГ та АТ ЕС-ЗН/АВР від 26.07.2021.
3. Копія заяви лікаря Установи щодо обґрунтування закупівлі Апарату ударно-волнової терапії від 26.07.2021.