-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
«Влаштування можливості безперешкодного пересування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в будівлі терапевтичного, кардіологічного та неврологічного відділення КНП "Тячівської РЛ", м. Тячів, вул. Нересенська, 48, Тячівського району Закарпатської області – реконструкція» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Завершена
2 142 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
601022c0f3ba404f9119c9f9da27bc78
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-15-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.08.2022 00:00
Період моніторингу:
15.08.2022 18:23 - 06.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.08.2022 № 6-З
Сєвєродонецьк
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 12.08.2022 № 6-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2021-09-22-006928-b 22.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Комунального некомерційного підприємства «Тячівська районна лікарня» Тячівської міської ради Закарпатської області на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі), договір від 11.10.2021 року № 325 (далі - Договір), додаткову угоду до договору від 29.12.2021 № 1, додаткову угоду до договору від 29.06.2022 № 2, пояснення та документи замовника на запит Управління від 15.08.2022 року, надані через електронну систему закупівель 18.08.2022 року.
Період усунення порушень:
31.08.2022 14:28 - 06.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.08.2022 14:28
Запити/Пояснення
Номер:
19810dbd704f4af48cd3382e9a1c612d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.08.2022 19:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Влаштування можливості безперешкодного пересування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення в будівлі терапевтичного, кардіологічного та неврологічного відділення КНП "Тячівської РЛ", м. Тячів, вул. Нересенська, 48, Тячівського району Закарпатської області – реконструкція» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-09-22-006928-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e0eeccd85a514bd5b0cfbecd60a2d2df
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.08.2022 16:57
Опис:
Очікувана вартість робіт формувалась на основі вихідної інформації експертного звіту, з урахуванням цінової пропозиції (документи додаються).
Посилання на сайт Замовника http://тячів-рл1.укр/index.php/informatsiia/123-informatsiya-pro-pochatok-zakupivli-robit-po-vlashtuvannyu-mozhlivosti-bezpereshkodnogo-peresuvannya-osib-z-invalidnistyu-ta-inshikh-malomobilnikh-grup-naselennya-v-budivli-terapevtichnogo-kardiologichnogo-ta-nevrologichnogo-viddilennya-knp-tyachivskoji-rl