- 
                    Відкриті торги
 - 
                        Безлотова
 - 
                        КЕП
 
«Капітальний ремонт будівлі по вул. Кармелюка, 7» в м. Ужгород
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                2 295 402.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 11 477.01 UAH
        мін. крок: 0.5% або 11 477.01 UAH
                    Номер:
                    10a32ddb8f0a4583b7952c5742e11aa8
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2022-07-04-000046
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    04.07.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    05.07.2022 14:45 - 27.07.2022 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    НАКАЗ
04.07.2022			145
(дата)		
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1.	Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.	Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М.  від 04.07.2022 року.
Начальник                                                                            Станіслав КОСІНОВ
Додаток			
до наказу Північно-східного			
офісу Держаудитслужби			
від   04.07.2022     №   145        			
			
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі			
			
№ з/п	Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу	Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу	Опис підстав для здійснення моніторингу
6	UA-2021-09-22-006286-b	22.09.2021	виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель        			Ольга АЛЯБ'ЄВА
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
 - Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
 - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
 - Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
 
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Генсецький Михайло Петрович  установлено  порушення абзацу другого  пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови №710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель  Управління капітального будівництва Ужгородської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.09.2021, тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця «ГЕНСЕЦЬКИЙ МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ» (далі – учасник – переможець, ФОП Генецький М.П.),  вимога  про усунення невідповідностей до ФОП Генецький М.П., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 08 жовтня 2021, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 25.10.2021 року про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 25.10.2021 року, договір від 05.11.2021  № 143/21 (далі – Договір), додаткова угода від 23.02.2022 № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 13.07.2022 року (далі – Пояснення).
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Моніторингом установлено, що в частині 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» Розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» зазначено наступне: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – визначається автоматично електронною системою закупівель. Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру»
Однак, відповідно до вимог пункту 14 частини другої статті 22 зазначається кінцевий строк подання пропозицій, що визначено згідно частини 3 пункту 9 статті 14 Закону: « Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю»
За результатами моніторингу установлено, що у пункті 3 додатку 3 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідки про наявність обладнання, матеріально - технічної бази та технологій, , які учасник буде викopистoвувaти під час виконання робіт, передбачених Технічним завданням, наведеним у Додатку 8 до  тендерної документації, із зазначенням: найменування, марки, кількості, технічного стану, права користування (власне чи орендоване) тощо, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Так, технічним завданням до предмету закупівлі, що міститься в Додатку 8 до тендерної документації, передбачено будівельні роботи відповідно до ресурсних норм, а саме: пункт 1  РН5-1-6 розбирання каркасних дерев`яних перегородок, обшитих деревноволокнистими плитами; пункт 2 РН5-3-1 розбирання цегляних перегородок; пункт 3 ЕН15-76-2 (Демонтаж) укладання плит стельових в каркас стелі «Армстронг»; пункт 4 РН 7-2-2 розбирання покриттів підлог з щитового паркету; пункт 6 РН7-2-8 Розбирання цементних покриттів підлог; пункт 8 РН 13-15-5 розбирання облицювання стін з керамічних глазурованих плиток; пункт 9 РН13-15-5 розбирання облицювання фартухів стін з керамічних глазурованих плиток; пункт 21 РН8-1-5 розбирання крокв зі стояками та підкосами з брусів і колод.
Збірником ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи, які  використані учасником для розрахунку вартості зазначених робіт, встановлені  ресурсні норми передбачають використання конкретної техніки, обладнання, машин та механізмів для виконанні вищезазначених робіт, а саме: РН5-1-6 розбирання каркасних дерев`яних перегородок, обшитих деревноволокнистими плитами передбачає використання навантажувачів одноковшевих, вантажопідйомністю 1т; РН5-3-1 розбирання цегляних перегородок передбачає використання навантажувачів одноковшевих, вантажопідйомністю 1т та підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5 т; ЕН15-76-2 (Демонтаж) укладання плит стельових в каркас стелі «Армстронг» передбачає використання підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5 т; РН 7-2-2 розбирання покриттів підлог з щитового паркету передбачає використання навантажувачів одноковшевих, вантажопідйомністю 2 т; РН7-2-8 Розбирання цементних покриттів підлог передбачає використання навантажувачів одноковшевих, вантажопідйомністю 2 т та компресорів пересувних з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м³/хв; РН 13-15-5 розбирання облицювання стін з керамічних глазурованих плиток передбачає використання підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5т, навантажувачів одноковшевих, вантажопідйомністю 2 т,  компресорів пересувних з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м³/хв; РН13-15-5 розбирання облицювання фартухів стін з керамічних глазурованих плиток; РН8-1-5 розбирання крокв зі стояками та підкосами з брусів і колод передбачає використання крану переносного, вантажопідйомністю 1 т.
Однак, учасник  – переможець у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від  07.10.2021 № Вих 11, яка не містить інформації про зазначене обладнання/машини/механізми, що необхідні для виконання робіт, які є предметом закупівлі, чим не дотримав вимог пункту3 додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. 
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Генсецький Михайло Петрович  як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та уклав з ним Договір.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    27.07.2022 21:59 - 11.08.2022 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    27.07.2022 21:59
                
                        Оскарження висновку в суді
                    Опис:
                    Враховуючи, що результати моніторингу не відповідають вимогам чинного законодавства, а розірвання договору з переможцем торгів ФОП Генсецький Михайло Петрович, який вже почав виконувати роботи на об’єкті призведе до фінансових збитків Замовника, ми вимушені оскаржити результати моніторингу у судовому порядку, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне:
Розділом IV тендерної документації зазначено інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а саме: «1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – Визначається автоматично електронною системою закупівель. Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. 2. Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів». Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-09-22-006286-b містить інформацію: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2021 00:00», а отже Замовником дотримано пункт 14 частини 2 статті 22 Закону.
Окрім того, правила визначення складових вартості будівництва викладені у відповідних стандартах. Зокрема, порядок розрахунку вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, як елемента прямих витрат, викладений в ДСТУ-Н Б Д.1.1-2: 2013 «Настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва».
Так, пунктом 6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2: 2013 «Настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» зазначено: «При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтно-будівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньо-будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями.
В економічному обґрунтуванні провадиться співставлення вартості експлуатації машин і механізмів, передбачених ресурсними елементними кошторисними нормами для внутрішньо-будівельного транспортування матеріальних ресурсів і механізації технологічних процесів, розрахованої на підставі нормативного часу роботи та вартості машино-години цих машин, що склалася в регіоні та наближених до нього територіях, або (за їх відсутності) за усередненими показниками, рекомендованими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури, з відповідною вартістю зазначених робіт, що планується виконувати із застосуванням ручного труда чи наявних у підрядній організації машин та механізмів. Розрахунками, проведеними для зазначеного співставлення, враховуються також загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток.
У випадку, якщо обґрунтовані витрати підрядника, спричинені зміною умов виконання робіт, перевищують відповідну нормативно-розрахункову вартість робіт, підрядник може вносити пропозицію щодо розроблення та затвердження індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм в складі проектної документації.»
Викладені положення дають підрядної організації право за певних умов застосовувати машини і механізми, що відрізняються від передбачених в ресурсних елементних кошторисних нормах, або виконувати деякі роботи вручну, без застосування механізмів.
Головна умова при таких замінах - забезпечення належної якості виконуваних робіт і економічна ефективність для замовника будівництва, тобто щоб така заміна не приводила до подорожчання вартості будь-якого виду робіт.
Підрядник може застосовувати вантажопідйомні механізми більшою або меншою вантажопідйомності, землерийні машини з іншими технічними характеристиками (ємність ковша, продуктивність і т.д.), з підтвердженням такої заміни економічним обґрунтуванням у складі документів про обсяги та вартість виконаних робіт, якщо змінюються умови виробництва робіт в процесі будівництва.
Економічне обґрунтування підтверджує правильність обліку у вартості виконаних будівельних робіт, відображених в Актах за формою №КБ-2в вартості фактично відпрацювавших на об'єкті машин и механізмів або вартості робіт, виконання з застосування ручної праці на етапі взаєморозрахунків за виконані роботи.
Тендерною документацією не передбачено надання економічного обґрунтування на етапі подання пропозиції.
                
                                                                        
                    Дата публікації:
                    03.08.2022 15:33
                
                                                                        
                    Дата відкриття провадження:
                    16.08.2022 09:00
                
                                                                        
                    Номер відкриття провадження:
                    260/2927/22
                
                                                                        
                    Законодавче обгрунтування:
                    Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    e791f803c750451abd76bc2490603809
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    08.07.2022 15:18
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    14.07.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Керівнику
Управління капітального будівництва Ужгородської міської ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт будівлі по вул. Кармелюка, 7» в м. Ужгород (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-22-006286-b  ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
                
                        
                    Номер:
                    d7c5b286709242e69881fdf333678fb1
                
                                                                        
                    Назва:
                    Відповідь на запит замовнику на пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    13.07.2022 16:16
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Відповідно до пункту 4(1) Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів слід забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. При цьому, не конкретизовано ні спосіб обґрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Більш того, зазначена новація не включена до Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, з метою максимально можливого виконання зазначеної вище норми, на офіційному веб-сайті Ужгородської міської ради створено розділ щодо оприлюднення інформації про очікувану вартість і технічні та якісні характеристики предметів закупівлі щодо процедур, оголошених у 2021 році управлінням капітального будівництва Ужгородської міської ради. При цьому, очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувається виходячи з вимог законодавства України щодо якості аналогічних товарів, робіт або подібних послуг. Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 «Щодо планування закупівель» вказано, що ураховуючи, що Закон не містить заборон щодо проведення закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану підприємства, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (або на початку наступного року) розпочати закупівлю за відповідним предметом закупівлі. При цьому в проекті договору про закупівлю та договорі про закупівлю замовнику необхідно передбачити відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування. Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначалася з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. {Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 649 від 07.04.2020} Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (робочого проекту). Проектно-кошторисна документація розроблена ФОП Височанська Власта Василівна та пройшла у встановленому порядку експертизу. Ґрунтуючись на висновку експертного звіту та на зведеному кошторисному розрахунку, в межах розподілених асигнувань за рахунок бюджетних коштів була визначена очікувана вартість закупівлі. Відповідно до рішення VIII сесії міськради VIIІ скликання "Про зміни до бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2021 рік" від 05.08.2021 р. № 363 було виділено фінансування об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі по вул. Кармелюка, 7». Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи наявну потребу та в рамках виділених коштів була запланована та проведена закупівля робіт «Капітальний ремонт будівлі по вул. Кармелюка, 7» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА»), (код ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація). Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, відповідно до вимог чинного законодавства України. Дана інформація є доступною публічно на офіційному веб-сайті Ужгородської міської ради за посиланням https://rada-uzhgorod.gov.ua/pub_zakupivli#xj66aid1yt