-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 37654- Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом) (Магнітно-резонансний томограф)
Завершена
39 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 195 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 195 000.00 UAH
Номер:
73095b9cf57045aaa69ae2c6b534b282
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-03-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2021 00:00
Період моніторингу:
03.12.2021 16:53 - 25.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2021 № 527
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2021 № 527
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2021-09-22-001569-c, 22.09.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Онкологічний диспансер м.Маріуполь» (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 22.09.2021 № 56, зі змінами внесеними протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 21.10.2021 № 60; тендерні пропозиції ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП» та ТОВ МЕД ЕКСІМ; протокол розгляду тендерних пропозицій; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету замовника від 10.11.2021 № 68; повідомлення про намір укласти договір від 10.11.2021; договір від 26.11.2021 № Д-120 на суму 38985450,00 грн. (з ПДВ) із ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП»; відповідь на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторингом встановлено, що у відкритих торгах на закупівлю магнітно-резонансного томографу (ДК 021:2015:33110000-4: «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини») подано пропозиції 2 учасників: ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП» та ТОВ МЕД ЕКСІМ.
Згідно із протоколом розгляду тендерних пропозицій від 02.11.2021 учасників ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП» та ТОВ МЕД ЕКСІМ допущено до аукціону.
Відповідно до протоколу тендерного комітету замовника від 10.11.2021 № 68 учасника ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП» визнано переможцем та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про намір укласти договір від 10.11.2021.
За результатами проведення вказаної процедури закупівлі замовником в особі директора Волошина С. П. укладено договір від 10.11.2021; договір від 26.11.2021 № Д-120 на суму 38985450,00 грн. (з ПДВ) із ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП».
Період усунення порушень:
20.12.2021 18:52 - 24.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.12.2021 18:52
Запити/Пояснення
Номер:
91bdfca3eef946fe81302bfa3fb71ba8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.12.2021 18:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2021 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, очікуваною вартістю 39 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-22-001569-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
95aaed10a110457eb2c9377615324741
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
16.12.2021 13:59
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 03.12.2021 № 527, UA-M-2021-12-03-000081) процедури закупівлі 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (ДК 021:2015: 33113000-5 Обладнання для магнітно-резонансної томографії; НК 024:2019: 37654- Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом) (Магнітно-резонансний томограф) з очікуваною вартістю 39 000 000,00 грн. з ПДВ, що оприлюдена в електронній системі закупівель за номером № UA-2021-09-22-001569-c, повідомляємо наступне.
Обґрунтування медико-технічних вимог предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника в закупівлі магнітно-резонансного томографу та буде використовуватися при наданні медичної допомоги пацієнтам, які перебувають на лікуванні в комунальному некомерційному підприємстві «Онкологічний диспансер м. Маріуполь". Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі встановлені відповідно до специфіки надання медичної допомоги, та викладені у Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі визначено на підставі «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18 лютого 2020 року N 275, а саме: методом порівняння ринкових цін. Офіційним представникам, дилерам та постачальникам було направлено 3 письмових запити цінових пропозицій.
Відповідно до 5 розділу ІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», визначення очікуваної вартості кожного окремого предмета закупівлі, спосіб розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі залежить від виду предмета закупівлі, його розповсюдженості на ринку, порядку формування цін на нього.
Вказаний метод був обраний виходячи з того, що плануєме для закупівлі обладнання є складним та складається з декількох частин.
На виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)), оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власної сторінці у Фейсбуці: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1497303887317924&id=279486105766381 протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.