-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт частини покрівлі Іваньківської ЗОШ I-III ст. за адресою: вул. Ігоря Щербини, 6, с. Іваньки Маньківського району Черкаської області»
Завершена
2 331 710.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 658.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 658.55 UAH
Номер:
68b712c8b2164b44bf94c61679ea8b17
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-07-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.07.2022 00:00
Період моніторингу:
07.07.2022 14:35 - 29.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.07.2022
№ 15-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.07.2022 № 15-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2021-09-21-006298-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК Будмонтажцентр» установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Синексис», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 08.11.2021 № 47, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Департамента будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника від 21.09.2021 (зі змінами), тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Синексис» (далі – ТОВ «Синексис»), тендерна пропозиція переможця товариства з обмеженою відповідальністю «БК Будмонтажцентр» (далі - ТОВ «БК Будмонтажцентр»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.10.2021 № 41-7 та № 42-9, повідомлення про намір укласти договір від 22.10.2021, договір про закупівлю від 08.11.2021 № 47, додаткові угоди від 11.11.2021 № 1, від 29.11.2021 № 2 та від 28.12.2021 № 3, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 12.11.2021, від 30.11.2021 та від 30.12.2021, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 15.07.2022, інформація з офіційного сайту Замовника за посиланням https://ck-oda.gov.ua/publichni-zakupivli-departamentu-budivnictva-cherkaskoyi-oblasnoyi-derzhavnoyi-administraciyi/.
За результатами моніторингу щодо розгляду тендерної пропозиції установлено, що учасник процедури закупівлі ТОВ «БК Будмонтажцентр» не відповідав встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а його тендерна пропозиція не відповідала умовам тендерної документації Замовника, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлено імперативну умову, що учасники процедури закупівлі, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, повинні надати у складі тендерної пропозиції кошторисну документацію, зокрема, договірну ціну, пояснювальну записку та інші підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 року № 293 (далі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).
Відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
В той же час, згідно пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, чітко передбачено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 року № 405 (далі - ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013), виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).
При цьому, відповідно до пункту 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, визначено, що при визначені загальновиробничих витрат (далі – ЗВВ) у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядні організації визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на:
- заробітну плату працівників апарату управління відокремленими структурними підрозділами будівельної організації та лінійного персоналу, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримати на об'єкті замовлення (показник I блоку ЗВВ);
- покриття решти статей ЗВВ, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання (показник III блоку ЗВВ).
Також, пунктом 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, визначено, що у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ по об'єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт.
Таким чином, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, до складу якої зокрема включаються ЗВВ, що розраховані з урахуванням показників I та III блоку ЗВВ, які визначені саме розрахунково-аналітичним методом виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів), та з наданням підтверджуючих розрахунків у відповідності до пункту 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, тобто з наданням у складі тендерної пропозиції учасників визначених розрахунково-аналітичним методом показників I та III блоку ЗВВ по об'єкту замовлення, на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт.
Однак, моніторингом установлено, що відповідно до наданих у пропозиції розрахунків ЗЗВ до локальних кошторисів (файл «7.Кошторис», документи «Пояснювальна записка» та «Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 2-1-1 на Загальнобудівельні роботи»), ЗВВ складі тендерної пропозиції (договірної ціни) ТОВ «БК Будмонтажцентр» розраховані за усередненими показниками згідно додатку Б ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, а не на підставі визначених розрахунково – аналітичним методом показників ЗВВ виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 та пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, та не відповідає умовам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Також, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК Будмонтажцентр» відсутній розрахунок показників I та III блоку ЗВВ на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а відтак не відповідає умовам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Також, пунктом 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 визначено, що у складі ціни пропозиції учасника адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітній період (рік).
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК Будмонтажцентр» адміністративні витрати у складі договірної ціни (файл «7.Кошторис», документи «Пояснювальна записка» та «Розрахунок № 10. Кошти на покриття адміністративних витрат») розраховані відповідно до усереднених показників Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі обґрунтованої величини структури, яка склалася на підприємстві за попередній звітній період, як це передбачено вимогами пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та пункту 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, що не відповідає умовам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК Будмонтажцентр», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень:
18.07.2022 22:23 - 02.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.07.2022 22:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) розглянуто висновок Державної аудиторської служби України (надалі – ДАСУ) про результати моніторингу процедури закупівлі
по предмету закупівлі «Капітальний ремонт частини покрівлі Іваньківської ЗОШ I-III ст. за адресою: вул. Ігоря Щербини, 6, с. Іваньки Маньківського району Черкаської області», інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ІД: UA-2021-09-21-006298-с (надалі – Процедура закупівлі).
Згідно з результатами проведення моніторингу вказаної процедури закупівлі ДАСУ встановлено порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі в частині невідхилення тендерних пропозиції учасників, які не відповідали умовам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Відповідно до констатуючої частини висновку за результатами моніторингу щодо розгляду тендерної пропозиції установлено, що учасник процедури закупівлі ТОВ «БК Будмонтажцентр» не відповідав встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а його тендерна пропозиція не відповідала умовам тендерної документації Замовника, умовам технічної специфікації
та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У складі тендерної пропозиції (договірної ціни) ТОВ «БК Будмонтажцентр» розраховані за усередненими показниками згідно додатку Б ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, а не на підставі визначених розрахунково – аналітичним методом показників ЗВВ виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 та пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, та не відповідає умовам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації. Також, моніторингом установлено,
що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК Будмонтажцентр» відсутній розрахунок показників I та III блоку ЗВВ на підставі аналізу
цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку
та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт
за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а відтак не відповідає умовам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Також, пунктом 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 визначено, що у складі ціни пропозиції учасника адміністративні витрати визначаються підрядником
на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітній період (рік).
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК Будмонтажцентр» адміністративні витрати у складі договірної ціни (файл «7.Кошторис», документи «Пояснювальна записка»
та «Розрахунок № 10. Кошти на покриття адміністративних витрат») розраховані відповідно до усереднених показників Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі обґрунтованої величини структури, яка склалася на підприємстві за попередній звітній період, як це передбачено вимогами пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та пункту 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013,
що не відповідає умовам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Замовник не погоджується із зазначеним висновком з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію
та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам
до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно додатку 3
до тендерної документації).
Учасники закупівлі повинні надати кошторисну документацію розроблену в програмному комплексі АВК-5 або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни, у форматі PDF (також надається у вигляді інформаційної моделі формату IMD або у форматі іншої інформаційної моделі та у форматі word або xls) у складі:
- договірної ціни (вид договірної ціни - динамічна);
- зведеного кошторисного розрахунку;
- пояснювальної записки;
- об’єктних та локальних кошторисів (мають бути складені відповідно
до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкової відомості ресурсів;
- розрахунком загально-виробничих витрат;
- розрахунком коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
- розрахунком прибутку;
Серед інших документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, є, зокрема, інші підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУБ Д.1.1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт,
до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати
на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Згідно з пунктом 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 загальновиробничі
та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період
з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БК Будмонтажцентр», якого визначено переможцем процедури закупівлі, міститься кошторисна документація, зокрема, договірна ціна, складена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, яка серед інших, включає в себе розрахунки ; 4 (кошти на покриття загальновиробничих вистрат), № 11 (кошти на покриття ризику), № 12 (кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами).
Всі, необхідні відповідно згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, розрахунки витрат договірної ціни були надані учасником у складі його тендерної пропозиції.
Замовник зауважує, шо вимогами тендерної документації
не передбачалось обов’язку учасників надавати у складі тендерної пропозиції розрахунок показників I та III блоку ЗВВ на підставі аналізу цих витрат
за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт.
Виходячи з цього, Замовник не має підстав для визначення договірної ціни ТОВ «БК Будмонтажцентр» такою, що складена не у відповідності
до ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, а відтак, не має підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК Будмонтажцентр» та скасування рішення про визначення ТОВ «БК Будмонтажцентр» переможцем процедури закупівлі по предмету закупівлі «Капітальний ремонт частини покрівлі Іваньківської ЗОШ I-III ст.
за адресою: вул. Ігоря Щербини, 6, с. Іваньки Маньківського району Черкаської області», інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ІД: UA-2021-09-21-006298-с.
Дата публікації звіту:
25.07.2022 16:44
Запити/Пояснення
Номер:
6ac9944d837d495bba266738fa1b2cd9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.07.2022 15:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт частини покрівлі Іваньківської ЗОШ I-III ст. за адресою: вул. Ігоря Щербини, 6, с. Іваньки Маньківського району Черкаської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-21-006298-c) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
94ef5df6d34f471d8ab9ddccf9fc1681
Назва:
Пояснення замовника
Дата опублікування:
12.07.2022 09:28
Опис:
Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації розглянуто запит Державної аудиторської служби України замовнику на пояснення від 07.07.2022 до процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Капітальний ремонт частини покрівлі Іваньківської ЗОШ I-III ст. за адресою: вул. Ігоря Щербини, 6, с. Іваньки Маньківського району Черкаської області», інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ІД: UA-2021-09-21-006298-c та доповідаємо.
При формуванні Технічного завдання для оголошення торгів за предметом: «Капітальний ремонт частини покрівлі Іваньківської ЗОШ I-III ст. за адресою: вул. Ігоря Щербини, 6, с. Іваньки Маньківського району Черкаської області», № UA-2021-09-21-006298-c, було взято всі технічні та якісні показники відповідно до Проектно – кошторисної документації розробленої Фізична особа-підприємець Панасенко Володимир Олегович згідно з Завданням на проектування від Іваньківської сільської ради Маньківського району Черкаської області.
Очікувану вартість визначено згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва", шляхом віднімання від загальної суми Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який отримав позитивний експертний звіт від 16.03.2020 № 24-0130-20 у складі проектно- кошторисної документації Фізична особа-підприємець Панасенко Володимир Олегович, суми з глав 10-12. Отримана вартість є сумою витрат на будівництво, яка є очікуваною вартістю предмета закупівлі.
Також надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ck-oda.gov.ua/publichni-zakupivli-departamentu-budivnictva-cherkaskoyi-oblasnoyi-derzhavnoyi-administraciyi/